Wednesday, September 02, 2015

Jaanika meigitoodete TOP 10

Peale selle, kui me pole õega üksteist mõnda aega näinud, räägime esimese tegevusena vahepeal toimunu ja seejärel sobrame üksteise meigikottides. Või vaatame üle, millised põnevad tooted leiduvad külastatava vanni serval. Võin vihjena öelda, et Babe sai endale uue fänni!

Seekord sai minu õde enamiku uurimistööst teha, kui ta külastas meie pere augustikuus. Kõige rohkem hakkasid talle meeldima Real Techniques' pintslid, ning olen teilegi blogis Core Collection' pintsleid tutvustanud. Lisaks on mul ka RT Nic's Pick, mille pintsleid kiidan kahe käega. Ja nüüd võite arvata, kas mu õde tahab endale mõlemat komplekti.

Tegelikult ma pole nüüd pikka aega kosmeetikat ostnud, vaid jäänud toodete juurde, millest on kujunenud igapäevased lemmikud. Ma olen seisukohal, et kergeks päevameigiks pole vaja muud, kui hästi toimivat jumestuskreemi, puudrit, kulmuvärvi, päikesepuudrit, põsepuna, ripsmetušši ja huulepulka. Lisaks mõned abimehed värvi hoidmiseks, või ebaühtluste katmiseks.

Tutvustan teile täna enda 10 lemmikut, mis on asendamatud igapäevaseks näomaalinguks. 

1. Bourjous Flower Perfection jumestuskreem. Bourjoisi jumestuskreemid on kurikuulsad imelise katvuse poolest. Minu eriliseks lemmikuks sai just Flower Perefection, sest ühest kihist piisab ühtlase jume tekitamiseks. Boonuseks on ka see, et lõpptulemus pole liiga puudrine, mis on tihti paksemate jumestuskreemide murekohaks.

2. Essence All About Matt peitekreem. Odavamast hinnaklassist, täpsemalt siis 3-eurone peitekreem on üks parimaid tooteid Essence'lt. Katab, püsib, sulandub ja poest antakse pea tasuta kaasa - ma ei näe kallima toote ostmisel mõtet, kui sõbraliku hinnaga Essence töötab korralikult.

3. Revlon Photoready silmalau praimer. Ma loodan, et Revlon seab ühel heal päeval sammud eesti turule, sest Revlonilt olen leidnud mitmeid kvaliteetseid tooteid. Üheks neist on silmalau praimer, mida olen ostnud mitmeid kordi. Ma ei mäleta kuna maadlesin viimati probleemiga, et lauvärv koguneks lau vahedesse, või pudineks maha, sest Revloni laupraimer on tõeliselt kauapüsiv.

4. Revlon Colorstay puuder. Kompaktpuuder, mis kinnitab ideaalselt meigi, sulandub jumestuskreemiga ühte ning lõpptulemus pole (õige pintsliga koostööd tehes) kunagi liiga puudrine. 

5. Bourjois Bronzing Powder. Tõeliselt kaunis pakendis ja kergelt magusa lõhnaga päikesepuuder on kõikide lemmiktoodete hulgast teeninud mind kõige kauem. Toon nr 52 sobib suurepäraselt õrnalt päevitunud nahaga. Mina kasutan Bourjois' päikesepuudrit põsesarnadel, laubal, ninal ja lõua all.

6. Artdeco kulmupuuder. Once you go eyebrow powder, you never go back to pencil! Artdeco kulmupuuder ei vaja pikemalt tutvustamist, ja ütlen vaid, et see on parim kulmutoode, mida olen kasutanud. PS Soovitan vaadata üle Artdeco teisi kulmutooteid, ka pliiatsid on neil laia värvivalikuga ja kergesti kasutatavad.

7. Deborah Lash Creator Volume & Care. Jällegi üks toode, mida (vist) Eestis ei leidu. Kõigile, kelle mureks on hõredad lühikesed ripsmed nagu mul, soovitan seda ripsmetušši proovida. Eraldab suurepäraselt kõik ripsmed, pikendab ja on kergesti kasutatav. Ja kergesti kasutatav tähendab seda, et piisava suurusega hari leiab iga viimse kui ripsme üles.

8. Artdeco High Performance huulepulk. Minu 497 numbriga ja Precious Plum nimega huulepulk on hands down üks parimaid ja rohkeim kasutatavaid huulepulki mu arsenalis. Ma ei ole kunagi fännanud liiga kuivatavaid tooteid huultel, ning õnneks see huulepulk niisutab ja jätab erksa värvi. Lõpptulemuseks on mahlane musisuu ning heameelega prooviks teisigi toone.

9. Urban Decay Naked 3 palett. Võtan selle lauvärvi paleti mõne sõnaga kokku - ei igatse teisi lauvärve ja Naked 3 paleti ostmine oli parim valik!

10. Bourjois Colorboost huulepulgad. Bourjois pakub huultele särtsakaid värve ja niisutatud huuli, mis on täpselt see, mida otsin. Talvel kasutan pigem külmemat punast, kui suvel eelistan oranžikat ja roosakat huulepulka. 

Pildiloleval meigis kasutasin kõiki Top 10 tooteid, va Bourjois Colorboost huulepulki. Huultel kasutasin Artdeco High Performance huulepulka toonis Precious Plum - mille muuseas ostsin koos õega Tallinnast.

Kas teil on samad lemmikud meigitooted nagu mul? Millist enda lemmikut kiidaksite enim?

Jaanika




12 Responses to “Jaanika meigitoodete TOP 10”

  1. Ja mul on ainult üks pintsel ja pean sellega hakkama saama. Olen kusjuures saanud ka juba viimased 4 aastat. Appi - mul on uusi pintsleid tarvis :D
    Bourjois jumestuskreemi kiidan taevani. Mul healthy mix ja armastan seda. Isegi kui ma näen mõni päev välja nagu katkuhaige, siis see jumekas teeb oma töö ja teeb ahvist jälle inimese :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui pintsleid hakkad luurama, siis soovitan Real Techniques' :)

      Mul oli ka varem Healthy mix ja see on kohe kohe Flower Perfections' järel üks väga hea jumestuskreem.

      Delete
  2. Artdeco kulmupuuder ja Urban Decay lauvärvipalett on need mille järele igapäevaselt käe sirutan. Minu puhul on vaid tegemist UD Naked Basic2 palettiga, mis on mõnus väike ja kompaktne ning tegelikult ma ei vajagi rohkemat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen mõelnud proovida UD põsepuna, päikesepuudri ja highlighteri paletti - ka sellises kompaktses suuruses. :)

      Delete
  3. Dark hair really, really suits you! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. And why did I read at first that dark hair really sucks. :D

      But thank you, I finally got your compliment right!

      Delete
  4. Mulle kui mitte väga meigiinimesele oli lause "kergeks päevameigiks on vaja vaid....." natuke lõbus lugemine. Minu kerge päevameik näiteks tähendab hoopis näokreemi või BB- kreemi, ripsmetušši ja kulmupliiatsit. Kreem ja kulmupliiats ka vaid seepärast, et olen heleda nahaga ja blond ning muidu olekski näo asemel vaid hele laik :D
    Aga sinu jumestusoskusi ma kadestan küll, mina ei saaks nii ilusat ja säravat tulemust ka terve korvitäie toodetega :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pole siin midagi kadestada, olen liiga palju aega selleks kulutanud, et lõpuks midagi välja tuleb. :D Panin blondina ka seda tähele, et ilma meigita kaob nägu müstilisel kombel kuhugi ära. Sp sai siis esimene samm võetud punase suunas.:)

      Aitäh :)

      Delete
  5. Artdecol on tegelikult palju häid tooteid. Eriti hea on neil mineraalpuuder, mis katab hästi ja jääb väga loomulik nahal. Hinnaklass ka taskukohane, mis on ainult boonuseks! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui praegused tooted saavad otsa, siis edasi tahaks proovida mineraalkosmeetikat. :)

      Delete
  6. Minu lemmikud on arteco põsepuna ja kulmupliiats ja ysl huulepulk rohkem lemmikuid, millele kinldaks oleks jäänud paraku polegi leidnud. Ehk tulevikus leian oma nunnud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. YSL on päris paljudel lemmik. Millist tooni sina kasutad? :)

      Delete