Wednesday, August 05, 2015

Pigmendilaigud, be gone!

Kas teil on iluvigasid, mis nii väga küll teisi ei häiri, samas aga iseendale üldse ei meeldi? Ma olen jagelenud punnidega ja kraatrimõõtu pooridega terve igaviku, ning mingi hetk lisandusid mu näole pisikesed laigukesed. Rahvakeeli tedretäpid, mis teeksid mu õnnelikuks, kui oleksid ehk Pipi Pikksukk. :D

Võib olla peaksin tedretäppe omamoodi armsateks ja isikupärasteks, kui mu näonahk nii kuramuse laiguline kokkuvõttes välja ei näeks. Poorid, punnidest laigud ja täpid on kokkuvõttes veidi haiglane? Noh, Igor armastab mind ka ilma meigita, aga vot just endal on raske leppida.

Peale erinevate Babe testrite proovimist, olin kindel, et tahan Eestist veel Babe tooteid tellida. Ostsin uue laari Stop Akn sarja, šampoone ja mõned kreemid. Kataloogi sirvides jäi silma depigmenteeriv emulsioon, mis lubas vähendada laikusid, ja võite arvata, kas mul põles tuluke peas. :D Kui mul õnnestus Stop Akn sarjaga enda taltsutamatud vinnid kontrolli alla saada, mis see pisike kreemike veel suudab? Pidin proovima.

Babe depigmenteeriv emulsioon on 30 ml tuubis, ning peale depigmenteerivate osakeste, sisaldab ka SPF 20 päikesekaitset. Mõeldud on ta eelkõige pigmendilaikude vähendamiseks, ja, mis kõige olulisem - vähendab liigse melaniini teket, mis ongi tedretäppide põhjustaja. Emulsioon on sobilik kõikidele nahatüüpidele ja on hüpoallergeenne.


Emulsiooni on pigem paksema kui kergema koostisega. Nahale imendub see ülikiiresti, ning sõrmed peavad nahal kiirelt tööd tegema. Mina kasutasin emulsiooni hommikul, ning õhtuti niisutasin nägu Babe Stop Akn sarja kreemiga. 

Babe depigmenteerivat emulsiooni soovitatakse kasutada kaks korda päevas, hommikul ja õhtul, ning vähemalt 3 kuud. Mina sain kreemi kasutada täpselt viis päeva, kui pidin kahjuks kuuri pooleli jätma. Nagu ma isegi kartsin (ning ka kosmeetik soovitas) ei sobi tugevad kreemid mu aknele kalduvale näonahale, ning ilmusid sellised punnid, mida polnud pikka aega näinud. 

Sellegipoolest nägin selle lühikese aja jooksul tulemusi, mida võite allolevalt pildilt vaadata. Pean tunnistama, et mu päevitunud nägu muutus palju heledamaks, kuid samal ajal oli ka pigmendilaigud vähem märgatavad. Ma arvan, et kolme kuu jooksul teeks Babe depigmenteeriv emulsioon imesid, kui mul oleks ainult teist tüüpi nahk. 

 Peale kreemi kasutamist ja enne. Sorri, mul tuli mõte teha pilti ja, et ma ei unustaks, kiirustasin hambapesu ajal seda tegema. :D

Kokkuvõtvalt saan öelda, et Babe emulsioon tõepoolest toimib ja täidab lubadused. Kuid minu soovitus on seda kasutada kuival ja normaalsel nahal, sest rasusele ja aknele kalduvale nahale jääb depigmenteeriv emulsioon liiga toitvaks. Babe tooted on saadaval enamikes hästivarustatud apteekides.

Loodan, et sain enda kogemusega abiks olla inimestele, kel sama mure näonahaga! :)

Jaanika




13 Responses to “Pigmendilaigud, be gone!”

  1. Ehk aitab pigmendilaikudele ka mujal kehal? Mul on mõned ja nii häirivad end, aga ei olegi siiani midagi leidnud, mis toimiks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miks ka mitte? Sa võid alati pöörduda Babe esindaja poole, ja ta vastab lahkelt su küsimustele.

      Delete
  2. Soovin väga seda kreemi proovida. Peale rasedust, päikest saades tekivad nö pigmendi vuntsid. Oleksin õnnelik kui leiaks toote mis aitab neid kasvõi natukenegi heledamaks muuta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii, sa võiksid kindlasti proovida seda kreemi!

      Delete
  3. Ohh kuidas ma tahaks seda kreemi! Mul nii häirivad ja nii palju tedretäppe põskedel nina ääres ja nina peal. Sa ilmselt mõistad mu muret, mul muidu neid täppe veeeel rohkem kui sul. Ehk veab, ja saan kreemi endale proovida? Ma ei teadnudki varem, et on mingi vahend mis päriselt võiks aidata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina lugesin ka sellisest kreemist esmakordselt. :)

      Ma vaatan palju soovijaid onn, siis tõmban loosi.

      Delete
  4. Oeh alles nüüd lugesin tagantjärgi sellest Babe akn sarjast ja tahan ka kohe proovida ja oodata imesid oma nahaga :( :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No see on nii superhüperduper sari, et lasen õel uued potsikud tuua. Jumala eest, et ilma poleks! :)

      Delete
  5. Minul ka pigmendilaigud ja aknele kalduv nahk. Seetõttu olen helendavaid kreeme kasutanud ainult nendes näopiirkondades, kus laigud on. Aitäh info eest, et Babe sarjal ka selline kreem on. Mul akne sari olemas ja see väga tõhus, nüüd siis põhjust ka seda proovida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on ka hea mõte, kuid hetkel loobusin, sest ei tahtnud enne pulmi pikemalt katsetada. Muidu see on ka abiks, kui kevadel tugevama päikesega hakata kohe päikesekaitsekreeme kasutama, sellega hoiab ära melaniini ületootmist. Ma kindlasti võtan selle järgmisel aastal ette.

      Delete
  6. Minul ka pigmendivunts. Väga kole näeb välja :( olen juba juuni algusest saadik omale apteegist ostetud seerumit ja kreemi peale pannud aga ei saa aru, et muutusi oleks :/ mul mingi teine sari.

    ReplyDelete
  7. Mul on hakanud pigmendilaigud tulema eriti silmade übrusse. Seni olen proovinud lihtsalt ennetada kasutades 50 spf kreeme juba kevadest. Seda Babe kreemi täitsa katsetaks, ammu olen otsinud taolist. Kas silmaübrusse sobib seda kasutada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on nüüd otsa ees ka üks lärakas... Jah, ma tahan seda kreemi katsetada.

      Delete