Friday, August 28, 2015

Blogid: Nädala + ja nädala -

Otsustasin koondada selle nädala kaks mõtet siia blogipostitusse, mis võtavad kokku ühe positiivse ja ühe negatiivse mõtte. Kõik kirjapandu toetub minu kogemuste, mõtete, arusaamade ja grammike ka seaduse najale.

Nädala pluss

Nii palju kui ka on erinevaid blogisid väikesearvulise Eesti Vabariigi kohta, siis enamasti ühendab kõiki üks eesmärk - avaldada enda tegevusi, mõtteid ja ideid ülejäänud maailmaga. Hea meel on tõdeda, et üha rohkem on näha üksmeelsust blogijate seas, mis ühendab endas nii heatahtlikku soovi aidata nõu ja jõuga, kui ka vajadusel kaitsta ebaõiglaste rünnakute eest. 

Minu uskumuste järgi oleme koos tugevamad, ja ainult tulevik näitab, mida ootab eesti blogijaid tugeval koostöölainel ees.

Nädala miinus

Jätkuvalt aetakse sassi sõnavabadust ja vabadus öelda kõike, mida sülg suhu toob. Vanakreeka filosoof Aristoteles ütles, et kui sa teed mitte midagi, ütled mitte midagi, oled mitte keegi, siis see on ainus viis pääseda kritiseerimisest. Ma loodan, et ükski blogija ei lõpeta enda sõnade kirja panekut hirmus, kuidas teised temast mõtlevad. Samas usun, et sõnavabadus tänapäevasel viisil ja kiirel infoajastul on ükspäev lõppemas just nende inimeste algatusel, kes ei suuda leida kuldset keskteed sõnade näol antud võimule.

Millised olid teie selle nädala positiivsed ja negatiivsed hetked?

Jaanika




13 Responses to “Blogid: Nädala + ja nädala -”

  1. Positiivne oli see, et keset nädalat sain töölt vaba päeva (et lihtsalt olla ja omi asju teha), kuna vihma sadas. Negatiivne on see, et täna juhtus see sama asi aga täna oleks mul just vastupidi vägavägaväga vaja ilusat ilma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma saaksin sind kasvõi grammikese aidata, siis ma teeksin seda! Siin on nimelt uus kuumalaine, pähh..

      Delete
    2. Aga õnneks ilmataat või keegi talle väga lähedane isik luges siin mu kommentaari ja täitis mu soovi (no tuuline oli aga ma ei osanud soovida tuulevaikset ilma...:D ise olin kehv soovija) :)

      Delete
  2. Kas see video, kus Igor küsimustele vastab on valmimisel? :)

    Kuidas te üldse tutvusite? On sellest ka mõni postitus, et kuidas tutvusite ja kuidas ühise elu just Sloveenias paika sättisite =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, et tuletasid meelde ja tekitasid minus praegu ühe hiiglama suure piinlikusetunde. Teeme selle vahva video kiiremas korras ära.

      Delete
  3. Endale üllatuseks on minu tegemised sellel nädalal ainult ülesmäge läinud ning häid uudiseid tuleb iga küle pealt- tööpakkumine, proovipäev, koosleping blogi jaoks, mitmed olulised asjad, mis ülikooli jaoks sain paika.

    Negatiivseks peaks ka tänast ilma, mis muserdas ikka korralikult- õnneks sain kõik vajaliku ikkagi tehtud. *Mis eestlane ma oleks, kui ilma üle ei kurda :D *.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jaa, mis eestlane sa oleksid ja minul samamoodi! Kuigi siin on just vastupidine lugu. :)

      Mul on hea meel su üle. :)

      Delete
  4. See "ütlen kõike, mis sülg suhu toob, sest mul on sõnavabadus" valitseb minu arvates absoluutselt kõikjal, mitte ainult blogides. Ajakirjanduses (igasugused arvamusartiklid + kommentaarid), sotsiaalmeedias (facebook, twitter, blogindus..) ja tundub, et aeg-ajalt lipsab isegi pärisellu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahjuks sul on õigus, kuigi VÄGA õigus. :)

      Delete
  5. Nii ilusti kirjutatud! Edu ka edaspidiseks ja palju tuge veel! Olen enamasti ka kõigega nõus. ;)

    ReplyDelete
  6. Nädala positiivne hetk oli esimene pulma-aastapäev 25.augustil ja negatiivseks asjaolu, et ei mu ämm, vennanaine ega parim sõber õnnitlenud selle puhul. Tühiasi tegelt, aga selline "mehh" moment oli küll

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tean siis järgmisel aastal hoida ise ootused madalad :P Ma loodan, et teil kahel oli vahva esimene pulmaaastapäev ja õnnitlused sinna juurde!

      Delete