Wednesday, July 29, 2015

Shoo, sun!

Juba mõnda aega tagasi sain Babelt ahvatleva kingikoti ja aegamööda olen proovinud nende erinevaid tooteid. Kuna juulikuu ilmad olid imeilusad, võtsin ette kaks suvist toodet, ning taas mul on uued lemmikud Babelt. Oeh.. kas see bränd üldse teeb midagi halba?

Jõudsin etteruttavalt teile arvamuse kirja panna, kuid loodan, et loete ikka edasi - kes teab, ehk on teil just SEE Babe toode puudu!

Nii. Alustan kehaniisutajaga, mis on meie peres asendamatu. Võtsin Babe aaloe geeli kasutusele, kui hakkasin tasapisi päevitust korjama - see tähendab, et tunnike täna, tunnike järgmisel päeval aias. Ma nimelt pole suur päevitaja. Päevitusjärgselt kandsin nahale aaloe geeli ja nahk jäi peale päikesevõttu siidiselt pehmeks ja ilma punetuseta.

Lastele proovisin Babe aaloe geeli esimest korda siis, kui olime pikemalt basseini ääres. Nad olid mul parajalt jumekad, isegi koos 30 SPF päikesekaitsega. Mis siis, et kreemitasin mitu korda. Õhtul koju tulles käisid lapsed dushi all, ja peale seda niisutasin nad geeliga üle keha. Järgmisel päeval oli päevitus veelgi tugevam, kuid nahal puudus täielikult ärritus. Eriti tore oli neile aaloe geeli nahale kanda, sest nad itsitasid kõvasti külma geeli peale. :)



Babe aaloe geel ei ole täiesti lõhnavaba, kuid minu laste nahale sobib 100% puhta aaloe sisaldusega niisutaja imeliselt. Mul oli alguses hirm, et nahale jääb geeljas ja kleepuv kiht, kuid mure oli asjata, sest nahk oli täiesti sile peale paari minutit. Muuseas, mina kasutan Babe aaloe geeli ka bikiinipiirkonnas peale karupükste eemaldamist. :D

Peale selle, et ma olen üks igavlev päevitaja, kes tegelikult ei viitsi päevitada, katan ma oma näonaha ja kaela alati päikesekreemiga, millel on kõrge SPF. Siiani olen ma laenanud laste kreemi, kuid Babelt sain proovimiseks just näole mõeldud 50 SPF-ga toonitud päikesekaitsekreemi. 

Tegemist on veidi rasvasema koostisega kreemiga, mis kaitseb nahka UVA ja UVB kiirte eest, ning samal ajal töötab kui jumestuskreem. Miks mulle see kreem kohe meeldima hakkas, oli sellepärast, et mu näonahk ja kael on kehast tunduvalt heledamad, ning tooniv kreem tegi mu näo jumekaks ja õrnalt kattis ebatasasusi. Küll ei ole Babe tooniv päikesekreem nii tugeva pigmendiga nagu tavalised jumestuskreemid. 



Mis mulle selle toote juures üldse ei meeldi on lõhn. Võrreldes ülejäänud Babe toodetega on sel kreemil palju vängem lõhn. Ma annaks juba ninasse tungiva lõhna pärast paar hinnet madalama arvustuse.

Sellegipoolest saab Babe toonitud päikesekaitsekreemist enim kasutatav toode, kui läheme Horvaatiasse mere äärde puhkama. Ja juba istun mõttes mere ääres ja sippin kuubalibret.. Ahjaa, meil läheb esmaspäevast taas üle 30 kraadi peale. Vaatan, et teil läheb ka temperatuur üle 20 - vihje, pole kunagi liiga hilja Sloveeniasse sõita! :)

Kas olete proovinud neid tooteid? Milliseid päikeskreeme kasutate teie suvel?

Jaanika




One Response to “Shoo, sun!”

  1. Väga huvitavad tooted! Ma ise pole ühtegi BABE toodet kasutanud, sest poelettidel pole silmanud ja tellima pole ka kippunud. Mulle meeldib pigem niipidi teha, et saan toodet käes hoida, nuusutada, katsuda, näppida ja siis pärast netist tellimus teha (sest netist saab pea alati odavamalt kui kuskilt poest kohapealt :D).
    Ise ma ka eriti uljas päevitaja ei ole, seega igasugused päikesekaitsekreemid ja päevitusjärgsed tooted suhteliselt puuduvad ja ei tunne puudustki, aga kergelt toonitud näokreem suure SPFiga võib reisile minnes küll väga vajalik toode olla. :)

    Muidugi võiks see Eestis ka suvisel ajal asi olla, mis käekotis olemas, aga nagu sa isegi tead, siis seda suve siin ei ole ja UV kiirte tugevus on NII madal, et karta pole õieti midagi. :D

    ReplyDelete