Sunday, July 12, 2015

Proud Blogger jätkub

Kuidas on läinud teie suvi? Mina ja enamik mu pereliikmeid oleme iga päevaga rohkem pulmakeerises, ja nii mõnus on tunda, kuidas pisike pulmapaanika ja elevus on lõpuks ometi põue pugenud. Siiani olid pulmad kuskil kauguses terendav üritus, kuid nüüd võib esimeste külaliste saabumiseni loendada vähem, kui 30 päeva. 

Ma olen üks nendest inimestest, kes ei pea suvest suurt lugu. Muidugi on tore, et on soe ja saab puhkusele minna, kuid minu südames on kevad ja sügis võitmatud lemmikud. Kevad on mind endasse paelunud üdini romantilisusega, ja sellepärast, et siis lõppevad erinevad perioodid elus, mis on ju tegelikult alguseks uuele. Ja sügis ongi see aeg, kui kevadel alguse saanud lõpud leiavad uue lahenduse.

Täpselt 13.aprillil sel aastal panin kirja mõtted, kes on Proud Blogger (uhke blogija). Seletades taaskord need kaks sõna lahti, ilmuvad mu pähe mõtted - teadlik blogija, kes väärtustab ennast ja enda blogi, ja mis kõige tähtsam - soovib kasutada võimalusi, mida ta on saavutanud läbi töö enda blogiga, teiste aitamiseks. 

Uued algused ehk sügisel oktoobris, andes 100% ürituse toimumiseks, saab alguse heategevuslik üritus*. Hetkel kuupäevata nädalavahetusel (laupäeval) lähevad blogijad erinevates linnades asuvatesse varjupaikadesse, annavad üle eeltööna korjatud toidu/ tekid/ annetused. Lisaks tegelevad samal päeval varjupaikades erinevate töödega, milles on enne varjupaikadega kokku lepitud. 

Järgmisel päeval (pühapäeval) saame kõik koos Tallinnas kokku, ning toimub Proud Blogger's heategevuslik laat. Laadal osalevad blogijad toovad kaasa korralike täiskasvanute ja, miks ka mitte lasteriideid, aksessuaare, ning saadud tulu läheb MTÜ Pesaleidjale annetuseks. 

* palun olge nii kenad ja jagage uudist, et see jõuaks kõikide blogijateni

Miks just selline lahendus? Sellepärast, et mõnikord tahaks väga teha mõnele õnnetule hingele annetust, kuid kontol ulub ainult tuul. Samas, kui kapid ja ehtekast on täis asju, mis on jäänud seisma. Mina pole kunagi hilbumüüja netis olnud, kuid laadal on personaalselt asju müüa täielik lust! Ja, kui saaks veel blogilugejatega tutvuda - WINWINWINWIN!

Kuidas peaks toimuma eeltöö?

- Kasutama blogi, et leida enda kodulinna (või südamelähedase linna) varjupaigale annetusi - tekid, söök, raha jne.

- Koguma ainult väga korralikke asju, mida panna oktoobris laadale müüki.

- Leidma üritusele sponsoreid.

- Levitama infot üritusest läbi erinevate kanalite.

Kõik osaleda soovivad blogijad palun kirjutage inloveinljubljana@gmail.com ning andke teada, kuidas soovite panustada (korraldamine, annetuste korjamine, reklaam enda blogis, sponsorite otsimine, laadal osalemine, varjupaiga külastamine) ja, millises linnas. Teen osalejatest tabeli kokku ja viin vastavad inimesed kokku.

Kuna ma olen üks valiv laadal ostleja (ja müün ainult selliseid riideid, mida isegi ostaksin), siis minu poolt tulevad korralikud veidi suuremas suuruses riided ja lisaks ka aksessuaarid. Tahan tänada kõiki, kes aitasid mul valida ilusat suvist kleiti ja sel nädalal õnnestus pakk kätte saada. Kahjuks see ülikorralik kleit jääb mulle tiba lühikeseks, kuid oktoobris on nii 10 cm lühemal neiul võimalik kaunis roheline  kleit endale osta, ja teha sellega annetus vahvatele karvapallidele Pesaleidjas. :)
 

Kuna ma olen üks lihtne tüdruk oma lihtsate mõtetega, siis kindlasti tasub mulle kirja paneb ideid, kuidas muuta antud üritus veelgi efektiivsemaks. Olen teile olemas läbi blogi Facebooki, Instagramis, emaili teel (inloveinljubljana@gmailcom) ja siinsamas blogis - ärge jätke ühtegi mõttepisikut, ükskõik kui väiksest, endale.

Lisaks ma väga loodan, et läbi selle ürituse oleme blogimaailmas koos ühtsemad ja tugevamad, ning poleks nemad ja teised, vaid MEIE! :)

Jaanika




11 Responses to “Proud Blogger jätkub”

  1. Hei!
    Ma tean, et ei ole ilus nii öelda, aga see kleit on küll ebaõnnestunud valik. Muidugi ei ole näinud sind selle seisvas asendis, aga nende piltide põhjal.. See annab kõvasti sulle kaalu juurde! :(
    Ise oled ikka kaunis ja särav nagu alati, aga vot see kleit ei ole sinu cup of tea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muidugi! Minu blogis võib enda mõtted alati kirja panna. :)

      Alguses proovides ma ei saanud arugi, et see kleit mind laiemaks teeb, kuid piltidel oli selgelt näha, et pole päris minu teetass. Õnneks lühike kleit oli ideaalne valik, ja seda kannan pulmas, kui olen pulmakleidist väsinud. :)

      Delete
  2. Väga tubli ettevõtmine! Kui kuupäevad vähegi sobivad, võtan ka mõnest ettevõtmisest Tartus osa. :)

    ReplyDelete
  3. Lisaks sellele, et väliselt ilus oled, on Sul ka uskumatult ilus süda, Jaanika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merlin, sa oled liiga armas. Aitäh :)

      Delete
  4. Sa oled uskumatult armas ja tubli inimene!
    Nii kahju, et ma oktoobris Eestis olla ei saa, muidu kindlasti võtaksin osa.

    Kleidi koha pealt pean esimese kommenteerijaga nõustuma. Samas aga värv sobib sulle küll ideaalselt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Merili! :)

      Nõustun, värv meeldib mullegi.

      Delete
  5. Olen ka blogija :) Olen 12 aastane ja kas ka oleks sellest võimalik osa võtta nii et aitan laupäeval loomi, tallinnas pühapäeval osa ei võta või ise asju ei müü. Vabandan selliste küsimuste pärast kuna pole enne sellistest asjadest osa võtnud. Küll aga toetan perega igatmoodi pesaleidjat eriti ja elame neile kaasa :) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere, blogija :) Muidugi, kui su vanemad pooldavad koduta loomade eest hoolitsemist, siis oleks ülitore, kui saaksid varjupaika tulla appi. Kui mul on rohkem infot koos, siis jagan seda blogis ja sinagi saad täpsemalt teada, kuidas käpp olla. :)

      Delete
  6. Ilus algatus! Ilmselt ma kuidagi ikka osalen - vaiksel moel. Eks ma veel mõtlen.;D Aga ma loodan, et ma tohin ühele armsale ja samas väga asjalikule teemaga haakuvale veebilehele/blogile siin kommentaariumis reklaami teha? Link: http://hettyhanna.weebly.com/

    ReplyDelete