Friday, July 17, 2015

Pikk jutt, shhhh..uurepärane jutt

Ma ei teagi, kellele ma tahan praegu suuremat kallistust teha - enda arvutile, Igori vennale või mõlemale? :) Peale mõnda vaikust olen taaskord blogilainel ja tunnen ennast suurepäraselt. Blogimine on nagu minu väike laps, kellest eemal viibimine teeb üsna kurvaks. Õnneks kurvad päevad on möödas, sest arvuti töötab paremini kui eales.

Tänane blogpostitus tuleb hiiglama pikk, sest tahan siia mahutada kõik, mida toimus mu elus viimasel ajal. Võin vihjena öelda, et juttu tuleb kõigest toredast, ja õnneks on seda mu elus palju, ning ka ühest eriti tõrvasest piisast mu meepotis. 

Viimane nädal (ja vist ka nädal enne seda, kui õigesti mäletan) on Sloveenias olnud tõeliselt ilusad rannailmad, ja ma usun, et iga eestlasest turist saaks nautida siin täiuslikku puhkust. Minule kui kohalikule on sellised ilmad üsna piin päris mitmel põhjusel. Hommikud on juba nii palavad, et isegi päikesevarju all rõdul kohvi joomine võrdub saunalaval istumisega. Päevaks sulgeme kõik aknad ja katted ning enamasti istume kottpimedas ühes toas ja võimalikult lähedale ventilaatorile. 

Te võite ju ette kujutada, et soojad ilmad on ideaalsed lastele õues mängimiseks. Võib olla soojade ilmadega on nii, kuid siin tõuseb keskpäeval õhutemperatuur 35 kraadini ja, seda varjus! Laste õue viimine võrdub nende elu ohtu seadmisega, ja siin ei aita mütsid ega kreemid. 

Õnneks leiavad lapsed kolmekesi toas erinevaid tegevusi ja ega nad ise ka õue kipu. Teine võimalus on minna päevaks basseini. Sel nädalal me käisime ja teate, tüdrukud olid põhimõtteliselt 5 tundi järjest basseinis ligunemas. Mina vahepeal ujusin, võtsin päikest, jõin jahedat jooki, hoides iga sekund neil silma peal. 



Naljakas, kuidas ma talun kuuma ükskõik kus, aga mitte toas. Sellepärast ei jõua ma ära oodata, kuna pulmad on läbi, et saaksime Horvaatias mere ääres meretähti mängida. Ma pole eriline suve sõber, kuid mere ja päikese kombo on VOHH!

Räägin ka ühest negatiivsest juhtumist, mis tegelikult sai alguse eelmisel nädalal. Sain sõbralt sõnumi, et on üks neiu nimega Kaisa Holter, kes kasutab minu profiilipilti. Teatasin Facebookile, ja lasin sõpradel teha sama, kui suurt tulu ei näinud selles tulevat. Facebooki soovitas ainult muuta piltide nähtavust või kirjutada sellele inimesele (mida kõike ka tegin). Mingi hetk oli konto kadunud, ja me olime kindlad, et Facebook sulges selle. Kuid nagu ma eile aru sain, kui see inimene võttis vastu sõbrakutse, oli kõik kenasti alles. Eks ta ise oli konto vahepeal sulgenud või, kes teab - minu blokeerinud.

Läksin ta kontole ja nägin, et peale minu profiilipildi oli see inimene võtnud blogist pilte ja esitlenud neid enda omana - väike trip Sloveeniasse oli nimeks pandud. Teate, ma olin eriti shokis, sest siiani arvasin, et mingi suvaline välismaa spämmer oli selle konto teinud. Kuid ei, tegemist peab olema eestlasega. 

Palun, palun öelge mulle, kes on need inimesed, kes midagi sellist teevad?!

Tol hetkel oli ainult sammukese sellest, et sulgeda iga võimalik infokanal endast ja enda perest. Ja tegelikult pole ma siiani kindel, kas soovin edaspidi blogida. Muidugi on võimalik kirjutada siia millest iganes, ja jätta välja pildid, ning meie kohta puudutav info. Samas selline blogimisstiil pole minule, ja ma eelistan pigem jagada toredaid hetki meie elust ka piltide näol. 

Ütleme nii, et ma ei soovi seda blogi sulgeda, kuid vajadusel võtan selle sammu ette.

Täpselt kaks päeva tagasi oli meil pulmadeni jäänud 1 kuu. Saate aru - 1 KUU! Esmaspäeval, kui mu arvuti veel mingil moel funkas, hakkasin Pinterestist korjama erinevate pulmade DIY õpetusi ja ideid. Mingi hetk läksin lilledele üle, ja hakkasin otsima teist lahendust roosiga rinnanõelale. Miskipärast hakkas mulle selline lahendus täiesti vastu ja ma kujutasin ette, kuidas kõikidel pulma külalistele on see rinnanõel (tavaks siin), ja mulle ei meeldi. Palju ägedam on ranunculusega rinnanõel - mis arvate?

Igatahes ma korjasin palju erinevaid õpetusi, kuidas teha pulmadeks silte, lauakaarte jne - kui teid huvitaks, siis ma jagaksin blogisse ka. Mina leidsin ühe eriti vahva idee lauakaartideks, mis ühendas endas nii kaarti, kui ka janukustutajat kuuma Sloveenia ilma. 

Viimasena võtan ette teise SheIn'st saadetud kleidi. Pikk kleit oli väga ilusat rohelist värvi ja kvaliteetne, kuid kleidi lõige ja pikkus polnud minu teetass. See-eest lühike kleit on tõeline murdja! Kleit mahtus mulle iga nurga pealt suurepäraselt selga ja ma tunnen ennast imeliselt. Ja teate, mis on selle kleidi kõige parem osa? Kuna eesosa on nagu kardin, siis ei too kleit välja igat voldikesi, vaid peidab imeliselt riide alla. Now how great is that. :)

Sortsi, ma avastasin, et olen kõike muud, kui hea poseerija, ning sobin pigem kaamera taha. :D





Jätkuvalt ootan teie pilte blogi sünnipäevakuu kolmanda nädala konkursile, kus seekord on teemaks "Tuulest viidud". Auhinna on välja pannud Salon24, milleks on juukseid hooldav argaaniõliga RICH-i šampoon ja palsam ning pusahari. Info lähemalt SIIN.

Musidkallidõhupallid! :)

Jaanika




12 Responses to “Pikk jutt, shhhh..uurepärane jutt”

  1. See kleit näeb su seljas nii hea välja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Lähme täna meie lossi ja panen jälle selga. :D

      Delete
  2. See kleit ja juuksed! Sa näed välja nagu 15, heas mõttes! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mis mul saaks selle vastu olla, kui noorem välja näen, aitäh :)

      Delete
  3. Väike soovitus oleks, et pane piltidele, absoluutselt kõigile piltidele vesimärgid külge, mis pole väga silmatorkavad, kuid paistavad siiski silma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah. Ni pea, kui saan Lightroomi jälle tööle, tulevad ka vesimärgid. Kuigi omaette töö on teha sellist, mis ei jääks liialt silma.

      Delete
  4. Ma ka soovitaks vesimärke. Võib olla aitab kasvõi veidi?

    Muidu pulmadest ning nende korraldamisest loeks küll. Äkki peale pulmi teeksid pisikese kokkuvõtte? Et millal alustasite ühe või teise asja korraldamisega? Kaunistustest jne loeks ka hea meelega.
    Me käisime F'i sugulase pulmas ja tema ämm oli tikkinud ja õmmelnud igale külalisele nii öelda pisikese kingikoti (sees olid kommid). Vot see oli alles töö (külalisi oli üle saja) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proovin ära. Ehk võtab mõnelt "pildilaenajalt" isu sel moel pilte kasutada. :)

      Jaa, kokkuvõte on hea mõte! Usun, et see oleks teistelegi abiks. Oh, issand, mul hakkasid sõrmed valutama selle tikkimisjutu peale - kuigi idee iseenesest on armas.

      Delete
  5. Selliste kleitidega v õigemini kleidi lõikega (just rinna juurest) on mul oma suhe.. ja mitte hea.. mina ei saa aru.. need hoiavad mu meelest alati irvakile ja kipuvad rulluma, st alusvooder kipub irvitama.
    Meeldib aga akvarellvärv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nüüd tuligi meelde, mina õmbesin keskelt kokkupoole, sest muidu oli rinnahoidja ilusti kõigile näha. Sel kleidil vooder õnneks ei rullunud välja. :)

      Delete
  6. Tere tulemast netihullude maailma! Sai siis too konto suletud või võib ta vabalt edasi tegutseda?
    Muide, näed suurepärane välja ja nagu eelnevalt mainiti, siis pikad juuksed teevad tõesti kõvasti nooremaks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konto on alles, kuid ta vahetas profiilipildi lõpuks ära.

      Hihi, aitäh! Armas oled. :)

      Delete