Tuesday, July 21, 2015

Kuidas läheb mu punnilisel nahal?

Vau, kui ma nüüd hakkan mõtlema, kuna võtsin esimest korda kasutusele Babe Stop Akn sarja, siis tuleb välja, et vahepeal on merre üsna palju vett jõudnud. Sellepärast räägin seekord, kuidas on mu nahale mõjunud kvaliteetsarja pikalt kasutamine, ning milliseid abimehi olen veel kasutanud.

Jaanuaris korkisin lahti esimesed Babe Stop Akn sarja tooted, ning nagu Andra enda blogis kirjutas, jätkub neid pikaks ajaks. Minu näopesugeel sai tühjaks juunis, mis tähendab, et mulle jagus seda tervelt pooleks aastaks. Ometi kasutasin toodet regulaarselt nii õhtul kui ka hommikul. Sama lugu oli ka niisutava kreemiga, mille pudel sai tühjaks paar nädalat enne geeli. 

Babe Stop Akn näotoonikut läheb mul veidi rohkem, kui niisutajat ja pesugeeli. Võibolla on viga minu heldes käes, kuid samas kasutan toonikut ka kaelal ja rinnal, mis tähendab, et pudel saabki kiiremini tühjaks. Sama sarja koorijaga pean ma küll aasta vastu. :D Pool aastat ja pool veel alles. Üks parimaid koorijaid, mida olen proovinud ja teeb mu naha ALATI siledaks.

Nagu te võite aru saada olin esimesest proovikogusest nii vaimustuses, et ostsin endale Babe tooteid juurde -ja mitte ainult Stop Akn sarja. Miks? Kuigi Babe ei ravinud mu täielikult mu suurepoorilist ja õlist nahka, tegi see ometi mu igapäevase elu palju kergemaks. Aidaa suured ja vastikud põletikulised punnid, aidaa liigtihti täituvad poorid ja teretulemast enesekindlam mina.

 Enne ja pärast näohooldust. 48 tunni jooksul peaks kaduma punetus.

Kui teie nahk on samasugune - pooriline ja liigarasune, siis võitlus hea naha nimel ei lõpe kunagi. Mina proovisin vahepeal ka nahale ja juustele mõeldud pille, kuid kahjuks oli mul pidevalt neist iiveldus. Samas juuksed hakkasid kasvama nagu miškad, ja nahk oli klaar. Täna võtsin ette UH näohoolduse ja, kui see aitab mu naha seisukorda parandada, siis teen seda tulevikus iga kuu. Kuigi pean mainima, et hetkel on see rahakotile koormav.

Milliseid näohooldusi olete proovinud enda näonahal, ja kuidas on mõjunud?

Jaanika




10 Responses to “Kuidas läheb mu punnilisel nahal?”

  1. Minul oli varem ideaalne nahk, no tõesti mõni üksik punn üliharva teismeea jooksul. Ahaa, ei, see jama oli küll, et ninal mustad täpid. Nüüd, 20+ olles olen viimastel aastatel alatasa hädas: meikida end ei saa, sest nahk hakkab kohe meeletult ketendama, seda eelkõige lõua "külgedel". Samas tekivad sinna vistrikud ning lõuale ka. Umbes poorid on nüüdseks ka seal. Varem polnud.
    Nina samamoodi: poorne, samas jumestuskreemi/puudrit kasutades kole kuiv. Laup punniline, nahaalused muhud, täielik mügarike plats. Kreemid, mida olen kasutanud, ei niisuta piisavalt: ikka hakkab nahk ketendama. Mul on täielik masendus juba.

    See meenutab, et tahtsin küsida ühe eelneva postituse juures, aga ei jõudnud toona, milline oli Sinu probleem nö valesid tooteid kasutades peanahaga: kas katt tähendas kuivust ning sellest kuivusest tingitud kõõma? Juuksepiiril on mul ka lausa RÕVE kuiv ala ning lauba pool on seda veel. Üle pea vist päris nii pole, aga tundub sihuke kuiv katt ja kuiv kõõm olema, no ma ei tea. Arstilt ka enam asjalikku soovitust oodata ei oska :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahju kuulda, et sinu ilusast nahast on selline mure saanud!

      Mul tekkisid sellised sügelevad laigud üle peale. Vist rohkem oli ka lauba juures. Mingi aeg arvasin, et see võib tulla ka näohooldustoodetest, mis satuvad juuksepiirile ja kuivatavad nahla. Mina sinu asemel prooviksin Babe eriti õrna šampooni. Ma pole seda küll ise proovinud, kuid tundub, et sulle kulub küll ära. Mõnikord ongi just lahenduseks pehmemad tooted - kuigi võiks arvata, et vajad midagi tugevamat. Minu peanahale näiteks õlid ei aidanud grammigi.

      Delete
  2. Mina olen proovinud Anesi tooteid ja olen ülimalt rahul. Tegelikult olen tänaseks leidnud, et kogu võti võib hoopis olla mitte puhastuses, vaid pigem kosmeetikas, mida näole kannad. Kasutasin väga pikalt Chanel aqualumier'i jumestuskreemi ning pidevalt olid lõuna- ja kaelapiirkonnas põletikulised vistrikud. Vahepeal siin olen kasutanud teisi jumestuskreeme ja probleem kadus ära. Kuna Chaneli toode oli oma koostiselt nii mõnus ja siidine ning kattis hästi, hakkasin seda uuesti kaduma ja ebameeldiva üllatusena on ammu kadunud vistrikud tagasi. Ehk siis- ehk tasub hoopis üle vaadata kosmeetika pool ja puhastus on lihtsalt boonuseks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kavatsen tulevikus kindlasti loodusliku kosmeetika ära proovida. Millised tooted sa võtsid kasutusele peale Chaneli?

      Samas ma olen olnud ka nii, et üldse palju ei meikinud, ja ikkagi tekkisid punnid. Nii, et punnid võivad mul tulla täiesti järksu, kuigi pole nädalaid meiki peale kandnud. Keskkoolis tulid imepisikesed punnid silmade ümbrusesse, ja siis lõpetasin Manhattani meigi kasutamise. Tookord ju millekski kallimaks suurt raha polnud, ja läksin Maybelinne'le üle. :)

      Delete
  3. Tänu sinule ostsin ka endale babe akn sarja ja mu näonahk on paremaks muutunud. Mul tuleb küll ikka punne, aga palju vähem ja kiiremini kaovad ära. Eriti hea on see, et ei ole enam neid vastikuid nahaaluseid punne, nii et aitäh sulle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kui hea meel mul nüüd on, et sain sulle abiks olla!!!

      Delete
  4. Juuksepiiril oleva naha ketendus võib suuresti olla tingitud kuivast õhust, liig päikesest, vaeg päikesest, stressist jne... Olen ise selle triangli läbi teinud. Mul oli juuksepiiril kuiv ketendav nahk + suured sügelevad laigud peanahka. Kasutasin erinevaid apteegi šampoone ja kõikvõimalikke seerumeid ja õlisid. Mitte miski ei aidanud. Lõpuks otsustasin loobuda kõigest sellest jamast ja hakata pesema oma mehe šampooniga. Tal on nii mõnusad pehmed juuksed. Üllatus üllatus šampooniks oli Head&Sholdres (mündiga)!!!! Tol hetkel olin ma ahastuse äärel, piinlik oli ketendava peanahaga ringi käia, kuid lõpuks saabus abi. Kui miski enam ei aita, siis see peab aitama!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..ja kokkuvõttes tuleb kõik läbi proovida ja leida endale ise see õige. :D Ma peaksin Igorile ka seda mündiga šampooni proovima. Muuseas viimati, kui meil oli kodus Head&Shoulders, siis mu sõbranna poeg tühjendas selle meie pesukorvi. :P

      Delete
  5. S.K

    Minul ka tänu Sulle kasutusel Babe sari:) Olen kunagi titale seda kõõmašamp kasutanud, maksis palju aga toimetas hästi:).
    Näonahk on parem.. Samas kasutan ka teisi "vanaema" tooteid, mis kirjade järgi puhtamad.
    Tahtsin uurida, kas kasutad nüüd ka mingit primerit jumpsi alla, et mitte ummistada poore?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi hi, no näed. Babe pakub palju erinevaid lahendusi. :)

      Tead ma lõpetasin enda Revloni praimeri kasutamise, ja mul on kahtlusepisik, et nahl on sp veidi parem. Kahjuks hetkel mul pole kogemusi ühegi puhtama meigitootega, kuid varsti hakkan uurima sel teemal.

      Delete