Thursday, July 02, 2015

Kuhu nüüd, Jaanika?

Eile oli see imeline päev, kui peale nädalat innukat jälgimiskoodi stalkimist, sain Sloveenia posti lehelt teada, et minu pakk on jõudnud kodukülla. Ja, kui pisut enne lõunat Igori isa mulle pulmakleidi paki ulatas ja ütles, et näe, jälle saabusid õhupallid, tabas mind esimene pulmapaanika - kleit, pulmad, poolteist kuud!

Tegelikult ma ootasin juba hommikul pakki, kuid saabusid hoopis Frozen fooliumist õhupallid, mis oli järg eelmisel nädal saabunud kolme erivärvi õhupallidele. Jah, meie plaan on kaunistada peoruum pulmatoonides õhupallidega ning selleks puhuks tellime ka heeliumi (vedas teil, külalised, ei peagi puhuma!). Lapsed on täiesti hullud nende fooliumist õhupallide järgi, kuid näiteks Ljubljana vanalinnas saab neid mustlaste käest osta 7 euroga - overpriced much? Vana hea Aliexpress müüs 8 erinevat õhupalli nii 3 euroga.

Räägin veidi kleidist ka. Ma teadsin alati, et mina ei taha suurt kleiti. Mitte, et suured ja puhvis kleidid poleks minu arvates maitsekad. Ei, lihtsalt enda peas kujutasin ennast ette tagasihoidlikus ja romantilises pulmakleidis. Samas alati oli probleemiks see, kuidas üks õbluke kleit sobib minu üsna tugeva ülakehaga ja mõistsin, et PEAB olema vähemalt A-lõikeline kleit, mis rõhutaks taljet. 

No ja peale seda läks mul käest ära! Mõtlesin, et kui juba kanda pulmakleiti üks kord elus, siis las see olla üle prahi vahukooretort. :D Pean teid kurvastama, et päris vahukoorekat ma siiski ei tellinud, kuid üsna lähedale sellele. Kleit on A-lõikeline ning kaetud pitsiga ülevalt ja kleidi seelikuosa äärest. Osadele sõpradele sai eile ka kleidi pilti näidatud ja nad oli lummatud - muidugi eriti hästi sobisid juurde Lush Hair Extensions clip in juuksed ja seda lahtiselt.

Peale kleidi kättesaamist tekkis ka pisike kaalupaanika - olin puhkusel paar kg juurde võtnud. Mitte, et see mind häiriks, sest ma olen selle paari päevaga juba maha saanud. Hakkasin mõtlema, et olin eesmärgiks seadnud 75 kg pulmadeks ja, siis see plaan kuidagi mugavalt ununes.. Mul on eesmärgini 7 kg ja annan endast 100%, et sellega hakkama saada - I can do it, I have to do it!

Täna läheme Pralinasse tordimeistriga läbirääkimisi pidama ja teate, siis nagu olekski kõik. Lauale on vaja küünlahoidjaid ja vaase, kohakaarti ning nimesilte. Külaliste kingikarbid tellisime Aliexpressist ja lisaks söödavale sisule, voolin igale karbile kujukesed, mis jäävad mälestuseks. Ma ei ole veel välja mõelnud, kas teha külalisteraamat või sõrmejäljepuu või midagi kolmandat, et jäädvustada külaliste kohalolu. Igatahes alles on jäänud pulmade planeerimise põnevam osa ehk DIY.

Muuseas eelmisel aastal tegin tööl lilleseina ja mõtlesin midagi sellist ka pulmadeks teha, et külalised saaksid fotograafiga või ise telefoniga endast pilte teha. Ja, kes tahab meie pulmadel silma peal hoida, siis häshtäägiks tuleb #sLOVEstwedding

Ja teate, mis on kõige parem - varsti tuleb see tore osa, kui külla saabuvad nii palju toredaid inimesi. Osad varem, osad veidi hiljem, kuid väga väga oodatud on nad kõik. Ja ehk sellepärast olengi enda pulmade pärast kõige rohkem elevil. :)

Lõpetuseks mõned pildid Vogeli suusakuurortist, mis hetkel toimib mõnusa matkaraja ja vaatapaigana. Sain esimest korda panna proovile enda kõrgusehirmu ja teate, mis - ikka oli hirmus! Ehk sellepärast põgenesin kiiresti kindlamale maale, kui tõstukist maha astusime. Valetan, ühe selfie ikka suutsin teha!

PSST! Hetkel on käimas blogi sünnipäevakuu fotokonkurss ja see nädal on teemaks "CHEESE!" ja auhinnaks kotitäis Farmi uudistooteid - nommmm. :)





 Teie,
Jaanika




14 Responses to “Kuhu nüüd, Jaanika?”

  1. Pikad juuksed on sinu teema! Oled ka lühikese peaga loomulikult kaunis, aga pikad kiharad löövad su kuidagi eriti särama! :D Ja rääkimata sellest, et muudavad nooremaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuleb tõdeda, et pikad juuksed annavad noorust juurde küll. :) Aitäh!

      Delete
  2. Vaatasin neid pilte, mis selle postituse alla lisasid ja kui nägin teie nö ühispilti, siis endamisi lausa sosistasin: "Väga ilus!" :)

    ReplyDelete
  3. Minu arust samuti- pikad juuksed muudavad sind palju nooremaks ;)

    ReplyDelete
  4. Ma pean ka seda ikka ütlema- sulle niii hästi sobivad pikad juuksed :)

    ReplyDelete
  5. See perepilt on lihtsalt i-me-li-ne! Nii-nii-nii ilusad ja õnnelikud olete! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, aitäh! See oli üks ütlemata tore puhkus perega. :)

      Delete
  6. Jah, ma liitun Kristinaga, Sa oleksid pikkade juustega leidnud justkui enda ja näed igal pildil täiesti võrratu välja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See oli eriti armsalt öeldud, aitäh. :)

      Delete
  7. Issand, kui hästi need clip in'id Sulle ikka sobivad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on hea meel, et lõpuks üldse julgesin tellida - enne olid pigem eelarvamused. :)

      Aitäh!

      Delete