Wednesday, July 08, 2015

Kes sa oled, blogilugeja?

Mõnikord ma saan teilt kirju ja kommentaare, kus te kirjutate veidi endast ja sellest, kuidas käite pea igapäev mu blogi lugemas. Loomulikult olen ma iga enda keharakuga sellest liigutatud ja üdini tänulik, et leidsite aega, et panna kirja need read. 

Võiks öelda, et minus tõstis pead uudishimu pisik ja nüüd tahangi teada - kes sa oled, In Love in Ljubljana blogi lugeja? Palun kirjuta mulle kommentaaridesse enda vanus, kasvõi umbkaudne elukoht ja, kui soovid ka nimi. Ja eriti tublid võivad kirja panna, mis on see põhjus, mis teid siia tagasi toob. 

Kõikide vastajate vahel läheb loosi 12.07.15 minu lemmik kätekreem Laboratorios Babelt - see on üks nendest toodetest, mida leiab alati mu käekotist.

Alustan ise - Jaanika, 29, lõuna-Sloveenia. Tulen siia, sest..ma ei tea..olen vist kergelt sõltuvuses. :D


PSST! Kas sooviksid võita Calvin Kleini Reveal parfüümi MyLookilt? Kui jah, siis tule võta osa blogi sünnipäevakuu konkursist, milles osalemine on imelihtne. Loe lähemalt juba SIIT!

Ja nüüd on teie kord!

Jaanika




46 Responses to “Kes sa oled, blogilugeja?”

  1. Gerli, 16, Pärnust. Tulen siia, sest miski tõmbab muudkui tagasi :D

    ReplyDelete
  2. Nele, 31, Pärnumaa. Tulen siia kuna meeldib. Hästi kirjutatud sisukad tekstid, ilusad pildid, huvitavad teemad. Sõltuvus ilmselgelt :)

    ReplyDelete
  3. Kadi, 26, Jyväskylä lähedalt. Loen, sest elan ka ise eestlasena kodumaalt eemal, huvitun fotograafiast, kirjutan blogi, olen õnnelikus suhtes ning naudin kohalikku loodust. Palju sarnast :)

    ReplyDelete
  4. Kärt, 19, Sauelt. Satun siia iga päev, sest ma olen su blogist sõltuvuses ning iga su postitus on nii kaasahaarav, et ei saa ühtki vahele jätta. :)

    ReplyDelete
  5. Sibille 23. Lääne- Soomes olen loonud enda pere.
    Tagasi tõmbab see, et sa ei kirjuta ainult, enda perest, lastest jne. Mulle meeldib, et räägid ja tutvustad meile imeilusat riiki kus elad.
    Ja su pildid. Mehele juba ohkasin, et tahan ka Sloveeniasse minna.
    Alati ootan su postitusi ja hetkel isegi puhkusel olles kui aega napib, loen seda. Blogilovinis pea 300 lugemata postitust, aga lemmikutel hoian silma peal.

    ReplyDelete
  6. Riina, 22, Tallinnast. Loen Su blogi, sest meeldib kirjutamisstiil ning fotod on ka ilusad.

    ReplyDelete
  7. Kadri, 23, Tallinnast. Meeldib, kuidas sa kirjutad ja ühtlasi paeluvad blogid eestlastest välismaal. Toob killukese välismaad koju kätte :)

    ReplyDelete
  8. Anneli, 32, Tallinn. Blogini jõudsin nii, et otsisin porgandikoogiretsepti netist ja esimene kook oli sinu blogist. Siis tegin avastuse, et elad Ljubljanas. Kuna mõned kuud enne seda olin ise 2 nädalat Ljubljanas ja ma armusin Sloveeniasse siis oli nii tore lugeda postitusi sellest maast. Nüüd loen igapäevaselt kõiki postitusi ja tõmbab siia aina uuesti lugema.

    ReplyDelete
  9. Siiri, 29, Tallinnast. Olen käinud 4 aastal järjest Sloveenias puhkamas. Pikemalt peatun väikses linnakeses Tolmin. Juba järgmisel nädalal sean sammud uuesti Sloveenia poole. Sinu blogi lugedes viibiksin justkui ise Sloveenias.

    ReplyDelete
  10. Kaili, 25, Tallinnast. Tulen siia ikka ja jälle tagasi, sest sa tundud isiksusena armas ja soe ning blogi ise on siiras, imeilusate piltide ja huvitavate teemadega :)

    ReplyDelete
  11. Karolin 24 Tallinn. Huvitav lugemine. Põhusi on raske välja tuua :D Ma ilmselt lihtsalt uudishimulik ja tahan teada, mis rteiste eludes toimub :P

    ReplyDelete
  12. Agnes, 28, Oslo. Avastasin Su blogi tänu fotograafia väljakutsele, mida sa sügisel korraldasid. Peale seda olen ikka ja jälle Su postitusi lugema juhtunud. Põnev on vaadata, mida teised blogijad kirjutavad. Olen ise ka blogipidaja, aastast 2007. Kuid mina nii julge ei ole :) eraelust väga ei pajata. Pigem jagan retsepte ja pilte enda tehtud käsitööst.

    ReplyDelete
  13. Maarja 38, Nõmme, loen aegajalt kuna elasin ise 10 aastat Sloveenias ja siiani lähedalt seotud.

    ReplyDelete
  14. Janika, 24, Tallinn

    ReplyDelete
  15. Naisinimene Tartust, vanus 24 :) Avastasin selle blogi enda jaoks alles hiljuti- korraks sisse põiganud olin ka varem, kuid polnud põhjalikumalt süvenenud. Ja siis järsku sattusin mingile postitusele, mis tekitas huvi ja kohe nii, et kahe päevaga lugesin läbi kõik kuni päris alguseni. Mulle meeldib lugeda ilusatest õnnelikest inimestest ja huvitavatest kohtadest ja need kõik on siin väga hästi esindatud.

    ReplyDelete
  16. Mina olen Jane ning olen 21 aastane. Olles ise blogija, meeldib mulle ka teiste blogisid lugeda. Sinu oma nende seas ;) Eelkõige sellepärast, et kuna mul on samuti kaks last. Ainult, et kaks poisiklutti. Ning lisaks on huvitav lugeda välismaisest elust ;) Ja pildid on suurepärased. Mina ise elan Tallinnas.

    Minu blogi leiad siit: www.almersjane.blogspot.com

    Päikest!

    ReplyDelete
  17. Kristiina, 27, Tallinn. Sattusin aastaid tagasi juhuslikult kellegi blogrollis Sinu blogi peale ning nüüdsest olengi nö müüdud. Kuna firma, kus töötan, tegutseb ka Sloveenias, siis on ääretult huvitav seda eluolu Sinu blogi vahendusel teada saada. Lisaks lummavad mind alati ka väga ilusad ja puhtad pildid.

    ReplyDelete
  18. Kadi, 26, Tallinn. Tulen siia, sest siin on ilusad pildid, ladus jutt ja imekaunis blogija :)

    Ei saanud millegipärast enda konto all kommenteerida :( (milkymilkycocoacream.wordpress.com)

    ReplyDelete
  19. Piret, 22, Tallinn, hea on vahelduseks vihmasele ilmale nautida pilte Sloveenia päikselisest loodusest. Lisaks veel siirad postitused igapäevaelust. :)

    ReplyDelete
  20. Olen Kristel, Tallinnast. Vanust ümmargune 30 ja kodus kasvamas samuti 2 tütart.
    Olen selline salajane lugeja, kes muidu iialgi ei kommenteeri. Nüüd ütlen välja, et sa kirjutad lihtsalt nii hästi, et on hea lugeda ja sinu pildid on imelised (päise pilt on kohe eriti armas).
    Ja muidugi Sloveenia ise... mul oli ausalt kunagi mingi eelarvamus, et Sloveenia on üks kõle ja õudne paik, mis sest et ma pole seal kunagi käinud. Loomulikult oled sa selle rumala arvamuse ümber lükanud, see paik paistab hoopis paradiis olevat. Tahaks kunagi külastada seda riiki.
    Sa oled ise ilus ja tubli inimene, sul on nii armsad tütred ja tore mees (ilmselt... sa kirjutad temast vähe :D)
    Kõige nauditavamad on teemad, kus sa kirjutad oma elust, kohalikust loodusest ja kultuurist jne.
    Jätka samas vaimus ja edu :)

    ReplyDelete
  21. Katre, 32, Põlva. Sa lihtsalt kirjutad nii paeluvalt.

    ReplyDelete
  22. Eve, 26, Nurme küla(Märjamaa v). Sattusin siia blogisse läbi fotoväljakutse ja nii ma nüüd vaikselt käingi lugemas. Mulle meeldib Sinu kirjutiste lihtsus ja siirus :)

    ReplyDelete
  23. Kätriin, 24, Viljandimaa (Põhja-Läti :) ). Käin lugemas, sest miski toob alati siia tagasi. Arvan, et Sinu oskus nii hästi kõigest kirjutada ning muidugi need võrratud pildid. Super boonus on Sloveenia tutvustamine, ilus koht. :)

    ReplyDelete
  24. Riina, 41-aastane, elan Rootsis, Malmös ja olen ema 4-aastasele Jakobile ja 3-aastasele Sofiale. Abielus juba peaaegu 5 aastat :) Blogi on tore ja siiras, seepärast tulen siia ikka tagasi. Esimesest fotoväljakutsest võtsin ka osa, aga hetkel ei jaksa osaleda.
    Edu teile, ilus perekond!

    ReplyDelete
  25. Tessi, 19-aastane ja elan Kohilas :) Tulen siia ikka ja jälle, sest Sa oled lihtsalt nii armas inimene ja mul on alati huvitav lugeda Sinu uusi postitusi!

    ReplyDelete
  26. Sigrid, 25, Kose vallast. Olen lugema jäänud, sest sa kirjutad asjadest nii siiralt, positiivselt ja mõnusalt. Kannad seda positiivsust enda postituste kaudu minussegi (ja usun, et ka teistesse). Niiet jätka samas vaimus :)

    ReplyDelete
  27. Kairi, 21, Pärnust. Avastasin blogiauhindade blogidest selle ja võõramaal elavate blogid on siiani olnud huvitavad, k.a sinu omad. Eks ikka põnev teise kultuuri-elu kohta lugeda. Lisaks mitmekümnele blogile loen raamatuid :)

    ReplyDelete
  28. Kadi, 28, Tartu. Sattusin Sinu blogi lehele juhuslikult ning nüüd käin siin regulaarselt. Kirjutad huvitavalt ja siiralt ning meeldib, et tutvustad ka ilusat Sloveeniat. Väga meeldivad ka mulle Sinu pildid. :)

    ReplyDelete
  29. Hei!
    Olen Tiina. Vanuseks 24. Elame oma pisikese perega Põlvas- mina, abikaasa ja kuue aastane tütar Keili. Eile oli meil pulma aastapäev, juba 3 aastat olen aus naine olnud. :) Tegelikult sügisel saab meil koos oldud 8 aastat. Keili on hetkel lasteaiast suvepuhkusel. Me ei vii teda suviti lasteaeda, sest tegelikult tahavad ju kõik puhata- nii koolilapsed kui ka täiskasvanud. Ei näe põhjust, miks peab siis laps käima aastaringselt lasteaias, kui on võimalus ta koju jätta. :)
    Meil on kass ka, sfinks. Tema nimi on Gold Crystal pearl, aga kutsume teda Crystaliks või Kassiks. Tegelikult kutsume vist Kassiks rohkem, sest ta on ikka väga häälekas kass. Kui muidu teevad kassid ikka pehme ja lahja kurri või näu, siis tema kõlab alati rohkem isase kassi moodi- jooksuajal. :D Ja iga asja peale on tal midagi öelda. Siis kui mängida tahab, süüa, vetsu, kaissu, teki alla, ükskõik mida. Lihtsalt istub ja kräunub, olenemata mis kell on (eriti hommikuti kell 5 ja kell 7 on väga aktiivne) ja ikka väga kõva häälega- nii mõnigi tuttav on ära ehmatanud, et see hääl küll selle kassi seest ei tule. Ise mõtlesime, et mida naabrid küll arvavad, kass kogu aeg röögib. Eile aga mõtlesin, et mis siis kui naabrid hoopis kassi kräud ei kuulegi, mõtlevad hoopis, et meie oleme imelikud!? Kas teil on naabrid, kes iga varahommik ja päev ja õhtu muudkui karjuvad "KASS!" ja "KASS!". Sest siis ta teeb õrna kurri ja tuleb sülle ja jääb vait. :D Meil ei ole selliseid naabreid, me ise oleme. :D

    Aga siia blogisse tulen ikka jälle sama asja pärast- Sa kirjutad kõigest ja kõigist, nii nagu sina seda näed. Nii enda perest, uuest kodumaast kui ka pildistamisest. No KÕIGEST. Pildid on alati väga puhtad, läbi mõeldud ja ..professionaalsed. Pole vist kohanudki siin blogis ühtegi ülejala visatud pilti, nagu minul enamasti kõik pildid on. Sa paned pildistamisse kogu oma hinge ja armastuse. Ja see ongi minu jaoks huvitav ja kutsub tagasi- on igasugu teemasid- saab kaasa mõelda kuid on ka väga palju silmailu. Ja ikka jagub, mida vaadata. :) :) Kuidas ma muidu teaks, kui kaunis maa on Sloveenia? Ilma sinu blogita oleks ma ausalt reisile minnes selle riigi üldse välja jätnud, nüüd tahaks seda väga külastada. :)
    Mulle meeldib lugeda, kui inimene naudib kirjutamist ja teeb seda lihtsalt sellepärast, et talle meeldib, mitte sulest jõuga välja imetud jutte. :) Samuti on sinu pildid lihtsalt võrratud. Imeilusad! Veel meeldib mulle, et sa oled positiivne, aus ja julge ning armastad ennast sellisena nagu sa oled. Oleks ainult minul ka julgust lasta ennast pildistada!
    Kui aus olla, see vist ongi ainus blogi mida ma järjepidevat loen ja ootan uusi postitusi. Siia sattusin ma facebookist Fotograafia Challenge kaudu. See, mis oli kunagi.. eelmise aasta oktoobris :)
    Ja siiani külastan seda. Ei saa veel küllalt. :)

    ReplyDelete
  30. Mina olen Jaanika,vanust on mul 27.Elan Tallinnas.Ja miks ma siia tagasi tulen? Eks ikka sellepärast ,et Jaanika hoiab ikka teisel Jaanikal silma peal!:)

    ReplyDelete
  31. Tere, hea Jaanika! Olen Maris, 41. Elan esimest kuud päris oma kodus - Järvamaal. Sinu blogini jõudsin aasta tagasi fotograafia-teemadel netis ringi silgates. Täpselt ei mäleta, mis pildiga Sinu blogisse teejuhatust sain, aga peale esmakohtumist avan seda taas ja taas. Ilus on silmale vaadata ja mõnus lugeda. Suur tänu Sulle selle eest! :)

    ReplyDelete
  32. Kadi, 26, Tallinn. Tulen siia, sest siin on ilusad pildid, ladus jutt ja imeilus blogija :)

    ReplyDelete
  33. Hei, hei! Olen 35 aastane Kristiina Põlvamaalt. Sinu tegemiste jälgimiseni viis FB fotograafia väljakutse. Sinu blogi on ilus ja huvitav lugeda, olgugi, et oma maa-elu ja kolme lapse kõrvalt aega napib, on siiski õhtul mõnus end kuhugi kerra tõmmata ja mõnusaid lugusid lugeda. :-)

    ReplyDelete
  34. Neiu Raplamaalt, 26, hetkel Prantsuse Guajaanast. Ma olen selline vahelduva eduga lugeja, mõnikord jäävad pikemad pausid sisse, siis jälle olen tihe külaline. Ma ei teagi, miks täpselt lugema olen jäänud. Ilusad pildid on kindlasti üheks põhjuseks.

    ReplyDelete
  35. Pille, 37, asukohaga kord Tallinn kord Hiiumaa. Leidsin su samuti tänu sügisesele fotoväljakutsele ja lugema tulen, kui FB seinal mõni huvitav pealkiri silma jääb (Näiteks ilutooted ja kaalumured jätavad mind külmaks), Sloveenia aga .... :p :p

    ReplyDelete
  36. Marion, 28, Tallinn. Igapäevaselt mul ei ole aega blogisid lugeda, aga iga kord kui blogrolli avan, meelitavad Sinu (põhiliselt looduse) pildid mind ikka ja jälle siia tagasi. Olles isegi välismaal elanud, on nii tore näha, kuidas teised rahvuskaaslased mujal läbi löövad, millega tegelevad jne :)

    ReplyDelete
  37. Marta, 26, Tartu :) olen suhteliselt uus lugeja ja Kui Aus olla siis, lugema jäin ma Peale seda Kui Olin vaadanud sinu videot, sellest Kus sa vastasid lugejate küsimustele :) jätsid tohutult armsa ja siira mulje, loomulikult ei saa mainimata jätta sinu suurepäraseid fotosid blogidel :) Üks põhiblogi minu õhtutel! :)

    ReplyDelete
  38. Tere! Olen Eveli, 35, Saaremaalt. Sattusin lugema fotograafiaväljakutse ajal ja kuidagi olen jäänud piiluma. Mõnus positiivne blogi on sul! Ma hindangi just seda, et vingu ja hala ei ole :)
    (Vabandan kui topelt tuli, eelmine komm kadus kuhugi...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul Eveliga suhteliselt sarnased põhjused. Vanust 6 aastat vähem ja paigaks taaskord Tallinn.

      Delete
  39. Olen 15-aastane tüdruk Kõpust, Viljandimaalt. Loen mitut blogi k.a sinu oma ning põhjuseid ei oska öelda. Lihtsalt on tekkinud omad lemmikud, mida käin mitu korda päevas piilumas. ;)

    ReplyDelete
  40. Einoh, mis siin kosta eks ikka see töö vaev ja armastus, mida sa oma blogisse paned kutsuvad edasi ja tagasi siia :) eks see kaa, et olen sind päris elus kohanud ja tran, et kirjutad autentset teemat. Teele, 26, Tartu

    ReplyDelete
  41. Triin, 22, Tartust. Jõudsin su blogini siis kui sa oma esimest postitust feissbuukis jagasid ja lihtsalt niivõrd kaasahaaravalt oskad kirjutada, et on vaja alati kõik postitused läbi lugeda :)

    ReplyDelete
  42. Liis, 27, Tallinn. Blogi avastasin kunagi ammu kui sa veel myequas töötasid, püsivalt pea kõiki postitusei olen lugenud viimastel kuudel. :)

    ReplyDelete
  43. Kertu, 23, Viimsi. Blogi avastasin tänu su foto väljakutsele. Siis lihtsalt sirvisin pilte, nüüd käin lugemas. Lapsi pole ja hetkel ei plaani aga ka lasteteemad on minu jaoks vägagi huvitavad, ei teagi miks :-) mulle meeldib siin blogis enim see mm.. Professionaalsus (postituse on korrektsed ja ilusate piltidega) ja samas siiras ja vahetu suhtlus lugejatega.

    Ps! Väga huvitav on lugeda siinseid kommentaare ehk siis kaudselt tutvuda teiste omasugustega, kes siin käivad lugemas :-P

    ReplyDelete
  44. Mariann, 32, Tallinnast, 2 poisi ja ühe tüdruku ema.

    Blogi keegi jagas minu fb voos ja lugema ma jäin. Meeldib kuidas sa kirjutad Sloveeniast, tekib tunne nagu oleks ise seal

    ReplyDelete
  45. Merle, 37, Virumaa.
    Sattusin Sinu blogile lihtsalt blogist blogisse rännates. Ja nüüd oled sa minu poolt pidevalt jälgitavate 5 blogi seas :)

    ReplyDelete