Thursday, July 09, 2015

Ilusoovid: pulmaeri

Täna sattusin pulmaasjadest nii hoogu, et otsustasin üle vaadata, milliseid uusi ilutooteid oleks mul pulmade perioodiks vaja. Ma olen viimasel ajal üsna tagasihoidlikult ostnud ilunänni, kuid on uusi tooteid, mida tahaksin väga proovida ja sellepärast panin kirja wishlisti. Soovidest tuleb ju rääkida. 



Lakid. Viimasel ajal olen tähele pannud, et enamik mu sõbrannadest ei pane enam geelküüsi, vaid kasutavad kodus ise geellakke. Tuleb tunduvalt odavam ja lisaks saab lakke vahetada just nii tihedalat nagu endal soov on. Mulle jäid silma uued Dependi hübriidlakid, mille kasutamiseks pole vaja UV lampi, ja lisaks kuivavavad need juba 5 minutiga. Ja no vaadake vaid neid värve - ilusad ja samas tagasihoidlikud, et kindlasti ei tüüta ära, kui neid pikemalt kanda. Hall - Urban Myth, roosa - Bare Skin, beež - Sand Storm, lilla - Pretty as Fairy ja sinine - Wild Thistle.

Jumestuskreem. Kuna ma olen suvises ilmas jõudnud nahatooni tumedamaks päevitada, oleks mul vaja uut jumestuskreemi, mis oleks pisut tumedam ja samas aitaks saavutada ühtlasema jume. L'Oreal pakub uut Nutrilift Gold vedelat jumestuskreemi, mis peaks tagama särava naha, ja lisaks vananemisvastaste osakestega andma nahale elastuse. Oeh, 30 pole enam kaugel ja tunnen, et selline jumestuskreem on just mu kosmeetikakotist puudu. 

Peitepulk. Tegelikult on tegemist peitepliiatsiga, kuid mina armastan kutsuda neid kõiki peitepulkadeks. :D Kui aus olla, siis ajaga on ka minu silmade ümber lisandunud peenikesed jooned (loe: kortsud), ning sellepärast sooviksin proovida L'Oreali True Match Touche Magique peitekreemi just silmade ümbrusesse. Ütleme nii, et on hommikuid, kui ainult tõeliselt hea peitekas päästab päeva. :D

Jaapani näomask. Eelmisel aastal oli mul au proovida Vestige Verdanti näomaski ning erinevaid Nivea ja Garnieri maske, ning ma olin lummatud. Näomaskid on tõeliselt imelised abivahendid, kuid tundub nagu miski ei aita. Seekord võtaks ette otse Jaapanist toodud Mitomo hüaluroonhappe (keel läks sõlme seda kirjutades!) ja lithospermumiga näomaski, mis niisutab, rahustab ja eemaldab kortsukesi. Kõlab nagu win-win mask, mida peaksin kindlasti enne pulmi proovima.

Pulma parfüüm. Ma olen seda Lancome ilusat pudelikest käinud mitmeid kordi poes näppimas, ja nuusutanud ja hinganud seda imelist lõhna.. Lancome Tresor in Love koos puuviljaselt lillelõhnalise seguga, lisaks seedripuu hõnguse põhjaga oleks ideaalne parfüüm, millega astuda imelisel augustikuu päeval altari ette. Kui vaid soove mitu korda öelda, ehk on neil lootust ka täituda. :)

Milliseid uusi ilutooteid olete viimasel ajal soetanud, ja kas mõni teie soovidest on ka minu nimekirjas?

Jaanika




7 Responses to “Ilusoovid: pulmaeri”

  1. Neid Jaapani nåomaske soovitan ma kyll kahe kåega.
    Mul oli ønne selle firma erinevad maske proovida ja need mida praeguseks kasutada olen jøudnud, need on kyll våga mønusad. Paar maski on veel kasutada ja siis teen ka yhe kokkuvøtva postituse nende kohta.
    Nendel kåånelakkidel on niiiiiiii ilusad vårvid! Peaks ikka ka uuesti kyyntele rohkem tåhelepanu pøørama hakkama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Räägi jah neist lähemalt, tahaks teada, kuidas mõjusid jne.

      Ohh ära üldse räägi küüntest! Ma olen viimasel ajal kodus nii mugavaks läinud, et lakin väga väga harva. Ja värvid on tõepoolest ilusad. :)

      Delete
  2. Ma siin paar päeva tagasi kirjutasin oma arvamuse nendest lakkidest. Mul on need dependi omad ja on ka Sally Hanseni omad. Pigmendilt ja püsivuselt on Sally Hansen tunduvalt parem.
    Depend hakkab minu küüntel nt u 3 päeva pärast kooruma ja murduma.
    Olen ka nn mixinud. Baas ja kate Dependilt ning vaid lakk Sallylt - töötab väga hästi.
    Dependi lakkidega pean vähemalt kolm korda küüned üle võõpama kui Sallyga piisab kahest korrast ja värv on täpselt nagu peab (pudelil).
    Lisan veel seda, et nt see nr 1 potska, ehk cleanser vms, mis Dependiga peaks kasutama on tavaline piiritus v rubbing alcohol. Mina ei näe selle ostmisel mõtet (olemas ta mul on kuid kui otsa saab, siis uut ei osta ning edaspidi kasutan Cutasepti vm haavapuhastajat, mis mul kodus on, sest alati on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen seda tähele pannud, et küünelakid toimivad erinevalt inimestel. Kuid hea on lugeda arvustusi, milline on parim lakk, et mitte ise kõiki läbi proovida. Mis hinnaga on need Sally Hanseni omad? :)

      Delete
    2. Kirjutasin kilomeetrise postituse, võrdlusest, värvidest ja hinnast, püsivusest jne ning seejärel klikkisin LOG OUT ja kõik läks kaduma :'(

      Long story short..

      Asun Taanis. Siin, MATASes, maksab Depend 49.95 ja Sally Hansen 119.95 DKK
      Depend on 5ml, Sally Hansen pea 15ml. Oleneb tihti kasutada kuid enamustel lakid kuivavad pudelisse ära, siis see Dependi 5ml on täitsa tore suurus.

      Sally Hanseni lakid tunduvad minule paksemad kuid ei ütleks, et kuivavad kauem kui Dependi lakid. Samas Dependil iga toon kuivab erineva kiirusega..
      Kui Salliyt pole mul kunagi tarvis olnud rohkem kui kaks kihti panna, olenemata toonist, siis Dependil oleneb, mis tooni kasutan. Näiteks, helekollane - Lemonade festival - pean kindlasti kolm kihti tegema, samas kui tumesinine - Queen of the sea - piisab täiesti kahest kihist ja tulemus on ilus sügav sinine.

      Nagu juba mainisin, siis kasutan ka Sally lakkidega dependi tooteid. Cleanser (ehk see alkohol), base ja top coat. Base, step 2 mulle väga meeldib. Kuivab kiiresti - kui olen teise käega lõpetanud on esimene juba kuiv. Lisaks kui võtan maha punast, sinist, oranzi vm tugevat pigmenti, siis küüned pole kunagi 'määrdunud' (stained).

      Dependi pealislakki peab esialgu panema kaks kihti ning seejärel kolme päeva pärast üks ekstra kiht.
      Dependi enda lakkidega ma sinnani jõudud pole kuna enne hakkavad need kooruma ja murenema - just keskmisel- ja nimetissõrmel.
      Sally Hanseni lakid pigem kuluvad maha, minul.

      Delete
  3. S.K


    Eile lugesin seda postitust siin, kohe need lakid tulid meelde.. Uurisin neid ammu, ei taibanudki et need pole tavalised lakid. Poes paelus mind ainult konkurentidest erinev väljapanek stendi näol.
    Täna siis läksin uuesti, olin ju juba targem:) Voldik palus mul osta mingi aluslaki, pealislaki ja tooni, lisaks eemaldi. Veel oli välja toodud, et nii umbes kolmandal päeval peab seda uuendama ..
    Sain oma elektrisinise laki sealt, muud ma ei haaranud, katsetan ära. Samas pean nentima et tavaline korralik mitmekihiline maniküür kestab sama kaua, enne kui uuendust tahab.. Eriline win- win toode vist pole..
    Nädala pärast võin öelda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh põnev põnev :D Anna siis märku, kuidas toimis. :)

      Delete