Saturday, July 18, 2015

I'm not a princess, but hey, if the crown fits

Ma pean tunnistama teile midagi, millest teab ainult Igor. Kui me selle aasta märtsis käisime teist väljavalitud tseremoonia paika vaatamas, siis õhtul kodus olles ütlesin Igorile, et ma ikkagi ei taha Sevnica lossis abielluda. Nimelt lossi esisel on madal äär ja loss ise asub üsna kõrge mäe otsas, nagu piltidel olevast vaatest võite näha. Ma olen äärmiselt kõrgusekartlik, ning minu peas kukkusin mina sealt alla, Igor sealt alla, kindlasti lapsed ja ülejäänud külalised ka, ehk siis raudselt ei jää ükski inimene meie pulmas ellu. 

Nagu te võite aru saada tulevad sellised mõtted tõelise maaroti peast, kes ei tunne ennast isegi Munamäel kindlalt. Ütleme nii, et mu kaasa oli veidi pahane mu peale, sest kohal olles noogutasin armsalt kaasa, sest loss iseenesest on ju muinasjutuline. Üritasin tookord ennast maha rahustada ja mõelda, milline privileeg ja võimalus abielluda uhkes lossis.

Eile käisime viimast korda enne pulmi Sevnica lossis, et rääkida üle iga detail, ja minu suurimaks rõõmuks tundsin ennast lossis imeliselt! Suuresti oli abiks ka lossi esindaja, kes on meeldivalt professionaalne ja entusiastlik inimene. Ühesõnaga üks tore inimene, kellega veidi kõhkleval pruudil oli mugav suhelda.





Sorri unise näo eest, päike oli nii ere :D

Ta rääkis läbi, kuidas toimub meie tseremoonia 15.augustil ja, millised protseduurid on ette nähtud. Ma ei hakka detailselt kõike lahkama, et jätta külalistele üllatusmoment, kuid võin rääkida sellest, kuidas meie pulm on lossis viimane, ja mis eelised see toob. 

15. augustile on planeeritud neli pulma ja meil on au olla viimased. Peale ametlikku osa saavad külalised rahulikult snäkke ja jooke nautida, ning meie läheme Igoriga lossi ja õuele pilte tegema. Lossiesindaja ütles, et kiiret pole kuhugi, ja võime võtta aega, et teha erinevates lossi ruumides pilte. 

Tegin enda telefoniga pilte, et saaksite aimu, mis meid augustis ees ootab.

Me võime hakata pulmadeni päevi lugema, ning jätkuvalt pole mind närv veel alt vedanud. Planeerin hakata õhtuti peo tarvis käsitööd tegema, sest päeval on pea võimatu midagi ette võtta. Eile õhtul kell seitse oli näiteks 36 kraadi. Much hot või mis? :D

Jaanika





2 Responses to “I'm not a princess, but hey, if the crown fits”

  1. Mis käsitööd teed pulmadeks? :) kas dekoratsioone?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igale külalisele tuleb pulmakingitus, millel on veel käsitsitehtud meene juures. Lisaks lauakaardid, veel mõned põnevad sildid pulmapeole ja puidust sildid ka teedejuhatamiseks. Kui aega jätkub kaunistan ka meie maja väljastpool ja teen pildistamiseks backdropi peole :)

      Delete