Tuesday, July 28, 2015

Clip in pikendustest ausalt

Alates sellest hetkest, kui ma endale clip in pikendused pähe panen, olid mu fännid hullumas. Näide: mina ilma pikendusteta - 5 laiki, mina pikendustega 5 miljonit laiki. :D See näide oli kergelt öeldes liialdatud, kuid saite aru, mida ma mõtlen.

Pean tunnistama, et päris kobe vaatepilt peeglist, kui olen pikkade juustega. Mul pole kunagi olnud peffini juukseid, ja sellepärast ei kujutanud ette, millest olen ilma jäänud. Lühike kirjeldus ka sellest, miks olen enamik ajast lühijuukseline olnud. Nimelt mu enda juuksekasv on olematu. Kas saab seda üldse kasvuks nimetada, kui 10 kuuga on juuksed 7 cm pikemad? Ja, kui ma lõpuks mingi ime läbi olen jõudnud pikemate juusteni, on otsad nii kohutavas seisus, et tuleb kääride alla minna. Lisaks ma pole see inimene, kes kasvataks juukseid hambaid ristis, mis siis, et täiega õudused, peaasi, et pikad. Hell no way!

Omamoodi ma armastan väga lühikeste juustega Jaanikat. Minu lemmik soeng on õlgadeni juuksed, veidi salgutatud. Ma armastan, et mu juuksed on siis piisavalt pikad, et kanda lahtiselt, teha aegajalt punutistega seonguid, stiilset sirgendatud soengut ja kodus olles kanda neid hobusesabas. Väga lihtne.

Võttis aega, kuid olen armunud ka pikkade juustega Jaanikasse. Ma tunnen ennast hoopis teise inimesena - rohkem naiselik, edevam, uhkem. Tean, et pikkade juustega on mul palju rohkem erinevaid võimalusi endale soengut teha, ning siiani on kujunenud mu lemmikuks ülevalt kinni pandud, ja alt lahtised juuksed.

 Juuksed esimesel kandmiskorral ja praegu (omg, vaadake paremalt pildilt, millised on Zara pluusi õmblused..)

Räägin enda kogemustest clip in pikendustega. Mina kannan Lush Hair Extensionsi 18" #2 tumepruune Deluxe Full Head Set pikendusi. Kuigi ma kartsin neid klõpse ise pähe panna, siis tegelikult poleks pidanud hirmu tundma. See on nii lihtne! Pikendused lisan üksteisele lähedale, jättes vahele õhukese juukseriba - põhjusel, et mul pole enda juukseid just palju. Peale pikenduste lisamist tupeerin pealmisi juukseid, et midagi välja ei paistaks. Selle vältimiseks tuleks panna pikendused rohkem allapoole ja peadligi. Igakord läheb paigaldustöö lihtsamaks.

Enne ja peale pikenduste kandmist kammin juuksed harjaga läbi. Peale kasutamist lähevad clip in pikendused eraldi kotti puhkama. 

Kuidas on pikendused vastu pidanud? 

Kuigi ma tellisin juuksed pulmasoengusse, siis otsustasin, et aegajalt võiks neid ikkagi kanda. Siiani olen neid kandnud mõned tunnid järjest, maksimaalselt 10 korda. Lush Hair Extensions pikendused olid alguses muinasjutulised - läikivad, terved, siledad. Mingi hetk märkasin, et otsad on läinud karvaseks, ja arvasin, et aeg on pikendusi pesta. Ma polnud neid kuumutanud, või kasutanud viimistlusvahendeid.

Peale pesu oli mul esimest korda nutumaik suus. Clip in juuksed polnud grammigi sellised nagu alguses! Toon läks heledamaks, otsad oli harali ja sirgete juuste asemel olid lainelised kiharad. Üritasin juukseid sirgendada, sest mul on endalgi on üsna puhvis parukas peale pesu, kuid suuri tulemusi ma ei näinud. Lisaks ilmusid pesemise ajal juustesse kummilärakad, ja kuigi ma üritasin neid siis eemaldada, on siiani jäänud kuivanud tükid. Millest küll?

Sain teilt nõu, et juukseid tuleks rammusama palsamiga kostitada, sest tegemist on ikkagi surnud juustega. Lisaks võiks pikendustele peale pesu õli lisada. Mina panin esimest korda pestes tavalise koguse palsamit ja juukseseerumit, kuid ostsin nüüd potitäie juuksemaski, ning õli. Ehk järgmine kord on tulemus parem. 

 Ärge pange uutel piltidel tähele mu juuksejuuri, sest eile õhtul sai värvitud liiga heleda pruuniga.

Tehes praeguses olukorras juustega kinnist soengut on minu meelest tulemus igati tip-top. Kuid mulle ei meeldi neid juukseid lahtiselt kanda, sest need näevad liiga heinakuhjana välja. Ma ei taha seda esimese korra pilti vaadatagi, sest pikendused olid siis niiiii ilusad..

Mida teie arvate - kas pesin valesti, kas ongi jamad juuksed, kas oled teinud hoolduses vea, kas peaksin neid värvima, kas mul on liiga suured ootused?

Jaanika




15 Responses to “Clip in pikendustest ausalt”

  1. Auts :S Päris karvased otsad tõesti.

    Aga kas sa oled neile kirjutanud ja pilte näidanud?

    Mul muutusid kahusemaks kuskil neli kuud peale kandmist, aga kuna ma sirgendan üldiselt üle või teen lokid, siis mind oluliselt ei häiri :D

    ReplyDelete
  2. Kirjutasin kohe peale pesu. Anti see "saadame teie tagasiside edasi" vastuse. Ja pm anti teada, et kuna ma olen neid kandnud, siis too bad, uusi nad ei saada. Mõtlesin ka, et kui teen lokid sisse, siis pole nii hull. :D Kui hetkel ei aidanud isegi sirgendamine, siis kas lokkidestki kasu on.

    Saatsin neile selle postituse ka. Enjoy! :D

    ReplyDelete
  3. Mina leotasin enda clip ine kunagi öö läbi maskis ja siis olid megapehmed:D

    ReplyDelete
  4. See kõlab nagu mine südaööl ristteele ja leota clip in pikendusi neitsi veres. Küll lähevad pehmeks. :D

    ReplyDelete
  5. Miks ikkagi peab neid "surnud" juukseid kandma, kui inimene ilma nendeta on kaunis ja meeldiv?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käsi südamel - edevuse värk, vähemalt minu puhul.

      Delete
  6. Ma ei tea pikendustest mitte midagi, aga minu loomulik parukas... Pahmakas pärast juustepesu näeb palju hullem välja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on väga kahjustatud juuksed, aga isegi siis pole nii hull. :)

      Delete
  7. Mul on olnud ka clip in pikendused. Mul juhtus taoline asi esimeste juuste puhul, sest ma ei osanud neid hooldada siis veel. Järgmine kord ostsin uued ja ka sel põhjusel, et mustaks läks värv tumepruuniks. Ma ei tea kas oled neid asju lugenud, kuidas neid hooldada? Ma tegin väga suure reasearchi. Pmst siis ma ostsin omale spetsiaalse pikendustele mõeldud šampooni ja palsami nimega "HALO", ostsin selle juuksurisalongist. Siis muutus reaalselt kõik - siledad ja pehmed olid alati. Ja pidasin meeles, et juukseid mitte kammida kui nad on märjad, siis et pesta tuleks neid eraldi kausis või kraanikausis ja mitte neid sassi ajada.
    Aga jah, need kellelt osta neid clip-in'e peaksid olema kohustatud ka rääkima hooldusest. Sest kui neil juba suur kahju tekib, siis ei saa enam ka midagi väga parandada paraku.
    Hiljem sai mul täiega villand nende kandmisest igapäevaselt ning läksin keratiin pikenduste peale üle ja olin väga rahul. Enda juuksed said hingata ning kasvasid ka väga ruttu. ;) Kandsin keratiine üle 5 kuu ja käisin hoolduses ning kui need lõpuks ära võtsin, olid enda juuksed omadega korras ja ei kahjustunud. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii ja naa. Eks ma ikka tunnen endal süüd, kuigi ma tegin eeltööd, kuidas pesta ja edasi toimetada nendega. Muuseas Lush Hair Extensionsi lehel on üks vasturääkivus. Nende ametlikul youtubi õpetusel, mis on ka veebilehel üleval, on video, kus neiu näitab, kuidas pesta pikendusi. Enne juuste sirgendamist lisab ta kuumakindlat seerumit. Kuid nende lehel on kirjas ka see, et nad ei soovita kasutada kuumakaitset, kuna see võib juukseid kahjustada. Minule viskasid nad seda ninale, kui neile kirjutasin, ja alles hiljem avastasin selle. Lihtne moodus veeretada süü kliendile.

      Keratiinpikendused on need, mis on püsivalt peas?

      Delete
  8. Mina olen kandnud clippe vahelduva eduga juba 5 aastat ning olen need alati tellinud aliexpressi lehelt, ühelt kindlalt müüjalt. See, et sinu juuksed nii väikese kandmise tagajärjel selliseks on muutunud, ei ole normaalne. Ilmselt oled saanud juuksed, mis on praagid või sünteetilised.
    Mina pesin alati clipid kohe ära, kui pakist välja võtsin, kuna siis muutusid nad oma juustele sarnaseks, muidu olid minu juuksetüübi jaoks liiga siledad. Pole kordagi peale pesu heledamaks ega takku läinud. Pesen clipe eraldi kraanikausis šampoonivee sees, kasutan pärast palsamit või maski ja föönitan kuivaks. Minu clipid tavaliselt püsivad ilusana tihedal kandmisel umbes 6 kuud ja harvem kandmisel aasta. Kodus ning magades, ma neid ei kanna.
    Meenub, et ühel korral nägid juuksed peale kandmist väga räbalad välja ning lendasid prügikasti. See oli koolilõpetamisel, kui juuksed said ilusad lokid ja ülipalju lakki, aga ka siis sai meisterdada endale ilusaid patse nende abiga, kuna liigne kahusus ei paistnud välja.
    Mina ei vahetaks clip-in pikendusi küll mitte millegi vastu. Olen saanud palju kiidusõnu ning minu arvates pole nende pähe panemises midagi tüütut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äkki sooviksid jagada, kust AliExpressist tellid? :)

      Delete
    2. Minu meelest on clip in pikenduste suurim pluss see, et need saab iga kell maha võtta. Mina olen piisavalt laisk inimene, et nendega pidevalt tegeleda. :)

      Nii.. mina tahan ka linki! :D

      Delete
  9. Mina panen alati ohtralt juukseõli ja muid juuksekreeme ja spreisid pikendustesse, nii püsivad piisavalt pehmed. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma panin ka lõpus üsna hoogsalt seerumit. Juustele tuli läige, kuid sama harali nagu enne. :)

      Delete