Wednesday, July 08, 2015

APUA - tüdrukute pulmakleidid

Ma olin kindel, et tütardele kleidi leidmisega mul probleeme ei teki ehk siis jalutan H&M-i sisse, valin esimese imekauni kleidi ja probleem lahendatud. NOT! Kui ma olin kaks suurt kaubanduskeskust läbi kamminud, selgus, et 

a) enamik kleite on õhukesed suvekleidid
b) ülejäänud osa kleite on täiesti jubedate lõigetega
c) pisike osa väga ilusaid kleite ja kõik meie numbrid on müüdud

Sellega, et ma arvatavasti pean tüdrukutele kleidid kuskilt internetiavarusest tellima, polnud kordagi arvestanud. Õnneks pole mul viimastel päevadel olnud suurt asja õue (peale eilse basseinikülastuse), seega olen saanud rahulikult netis surfata ja toon teile välja enda lemmikud kleidid. Lõplik otsus on küll tegemata.

Mulle jubedalt meeldib see kleit pildiloleval tüdruku seljas, kuid muidu minus kleit suuri emotsioone ei tekita. 

Kollaaži kõige kallim kleit. Kuna mul õnnestus Horvaatias Monsooni kleite näppida, siis tean, et need on väga kvaliteetsed ja väärt makstud raha. Eriti meeldivad kleidil olevad lilled.

Roosa ja halli kooslus on üks minu lemmikuid. Kahtlusi tekitab see, kui hea materjal on sel kleidid - ühelt lähedalt tehtud pildilt tundub kuidagi jäik.

Kollaaži kõige odavam kleit. Jällegi modelli seljas mulle meeldib väga, kuid vaadates pilti ainult kleidist, siis see poleks mu esimene valik.

Ilus suvine kleit. Ma olen väga sillas sellest kleidist, kuid pean aru, kas nii kirju sobiks pulma? 

Hetkeseisuga kõige tugevamad kandidaadid. Meeldib just see, et kleidid on ühte värvi, pole liialt erinevaid kihte ja elegantsed. 

Lemmik nr 8 ja 9
Jällegi ülikvaliteetsed Monsooni kleidid, mis on küll tiba kallimast hinnaklassist. Esimene kleit on tiba kirju, kuid roheline on imeilus. 

Vot see kleit võitis mu südame hetkega, ja kui meil oleks au minna kellegi pulma, siis mu tüdrukud kindlasti kannaksid seda kleiti. Kahjuks minu pulma värvid on kõike muud, kui kollane, ja tüdrukud oleksid enda sidrunikleitidega pisut teemast välja.

Millist kleiti kannaks teie tütar pulmas sellest valikust?

Jaanika




34 Responses to “APUA - tüdrukute pulmakleidid”

  1. Valiksin 5. või 10. Ei tunneks hetkegi muret, et "tüdrukud on n-ö teemast väljas" - nad on ju teie mõlema tütred ega saagi teemast väljas olla. Peaasi, et neile meeldib ja nad ennast ilusatena ja rõõmsatena tunneksid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nende põhimõttel, eirti vanema tütrega, mida kirjum, seda parem. :)

      Delete
  2. Ma alustaksin sellest, et ma kannaksin ise kleite alates nr.6-12. Väga ilusa lõikega. Puhas klassika, 60ndate hõngu. Kui guugeldada, leiab Jackie Kennedy sarnaseid kleite kandmas. Samas on nr.6 ja nr.7 vapustava värviga. Väga hea leid Sul! Aitäh jagamast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu poolehoid kuulub samuti kleitidele, millel on puhas lja lihtne lõige. Kuidagi löövamad. Samas sinna saab lisada erinevaid aksessuaare ja anda täiesti uus nägu. Nr 6 ja 7 on minu meelst ka head leiud.

      Delete
  3. Mul endal oleks seda number kaheksat vaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui sa just õmblejal ei lase endale seda kleiti õmmelda, siis ma kardan, et sinna mahtumisega võib probleeme tekkida. :)

      Delete
  4. 4 ja 10 köidavad enim minu tähelepanu. 4 on mõnusalt lihtne ja plikalik, aga samas pidulik. 10 on lihtsalt mõnus erk.

    ReplyDelete
  5. Sellest valikust kannaks minu tütar nr 2 või nr 5. :)
    Väga kaunid kleidid mõlemad ning selliseid oleks patt pärast kappi seisma jätta- saab kanda ka mujal peale pulmi. :) :)

    Meie enda pulmas oli tütar valges kleidis nagu mina. Nüüd kanname oma kleite ainult Kadripäevadel. :D :D Muidugi preilile hakkab tema oma nüüd natuke liiga väikseks jääma.. Kolm aastat niigi selga mahutanud. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me käisime paar aastat tagasi sõprade pulmas ja seal olid nad uhkete valgete kleitidega lilleneiud. Samamoodi kleidid kapis ja suuruse järgi mahuksid isegi nüüd selga. Sellegipoolest otsustasin, et ei hakka neid augustikuumuses ballikleitidega kiusama ja võtame midagi kergemat. :)

      Delete
    2. Me preilil oli ka kergem ja õhem, lihtsam valge kleit, aga siiski väga kaunis, nagu printsessil. :) Nii kahju, et siia kommentaaridesse ei saa pilte lisada. :D

      Delete
  6. 2 ja 3 on nii ilusad!

    ReplyDelete
  7. 4. ja 9. on minu valikud Su pliksidele :)

    Piret
    Tartu

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome! :)

      Piret/Tartu

      Delete
  8. 6 ja 7, kummalegi eri värvi.

    ReplyDelete
  9. Muidu mulle kirju meeldib, aga pulma oleks minu valik ka 6, 7 vôi 4.
    Mul oli just sama teema käsil, kuna tütred paluti sugulaste pulma lilleneiudeks. Omalegi üllatuseks leidsime ilusad, lihtsad ja elegantsed kerge pitsiga kleidid just HM-st :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vist tean, millest sa rääkid. Ka mul oli alguses plaanis need osta, kuid siis mõtlesin, et nende kleidid võiksid minu omast rohkem erineda. Lootuses, et paistavad veelgi enam silma. :)

      Delete
  10. Minu lemmik on nr 9. Ja 2 ka tegelikult. Aga 9 on kuidagi...eriti stiilne ja ilusa lõikega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle meeldib ka nr 9 lõike ja värvide kombinatsioon. Eriti pihtas. :)

      Delete
  11. Mina pikalt ei süüvinud, valisin kolm, mis kohe silma hakkasid - 2, 6, 8!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Kas paneksid ka ise selga? :)

      Delete
  12. Lemmikud nr 4 ja siis nr 3. Ilusad ja lihtsad. Aga ei lähe preili kriteeriumisse: mida kirjum seda parem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures preili vahetab ülepäeva soove. Nüüd tahab juba ühevärvilist. :D

      Delete
  13. kõik on ilusad aga pulma ma paneksin lapsele ilmselt nr 6 või 7 sellest valikust :)

    ReplyDelete
  14. 3. Ja 10. on eriti nummid! :) peab ikka ka endale tütre meisterdama;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See oleks üks ilmatu ilus tütar. :)

      Delete
  15. Kui sa oma tüdrukuid ei taha ballikleitides augustikuumuses piinata, siis need Monsooni kleidid on muideks väga paksust ja raskest materjaalist ja nendega hakkab kohe kindlasti neil kuuma ilmaga palav. Neil kleitidel on ka sisse õmmeldud aluseelik nii, et sama vahulised kui ballikleidid :) Käisin täna juhuslikult Monsooni poes ja nägin oma silma ja katsusin oma käega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vot ja just sel põhjusel ma kahtlengi Monsooni osas. :)

      Delete
    2. Samas ma vaatasin ja LUGESIN nende veebilehelt, et kleit 9 ei ole puuvillast vaid satiinist (satin) ja see peaks kuuma ilmaga OK olema (minu arvates näeb väga ilus ka välja). Ma seda kleiti poes ei näinud, sest allahindluse ajal pole enam kõike mudeleid järgi, aga need teised kleidid olid jah sellisest hästi korralikust, aga samas paksust ja raskest puuvillast mida kuuma ilmaga oleks minu arvates piin kanda.

      Delete
    3. Suur tänu! Hea, et keegigi lugeda oskab, ma ausalt öeldes sellele ei pööranud üldse tähelepanu. :)

      Delete