Monday, July 27, 2015

4. nädala võitjad ja sünnipäevakuu lõpp

Tunnistan üles! Ma olin eile õhtul liiga laisk, et valida kaks lemmikpilti üsna suure hulga seast. Ma panin teemaga üsna täppi, sest kõik lapsed olid toredad piltidel, ja valimistöö oli kõike muud kui kerge. 

Alles nüüd, kui Sloveenias on sama temperatuur nagu Eestis, ja vaadates hetkeks aknast välja, näha seal vihma, ning mõista, milline suvi on teil olnud. Mina võin ju mõttes hundirattaid visata, sest peale kuuajalist kuumust, on vihm nagu õnnistus. Kuid teie, oh mu kallid eestimaalased, vist teate, kuhu järgmisel suvel reis planeerida! 

Eesti suve, laste tegemisi panid üsna täppi kaks pilti, ning ilma pikema jututa kuuluta võitjateks Kati Luhti ja Kerli M. Palju, palju õnne! Teie mudilased saavad varsti uute tõukeratastega ringi kimada. :)


Neljanda nädalaga tõmban kokku sünnipäevakuu otsad ja tänan südamest kõiki osalejaid! Suur kummardus teie ees, et leidsite aega osa võtta ja jagada minuga enda töid. Lisaks ka suur kummardud kõigile teile, kes te nii usinalt kaasa elasite - tänu teile oli hoopis lõbusam blogi sünnipäeva tähistada. 

Mis sünnipäev see oleks ilma auhindadeta! 

Aitäh Farmile, et kostitasid esimese nädala võitjat uute maitsvate toodetega!
Aitäh MyLook-le, et rikastasid teisel nädalal võitjat uue parfüümiga!
Aitäh Salon24-le, et tunnustasid kolmanda nädala võitjat suurepäraste RICHI toodetega!
Aitäh mu õele, et aitasid kokku panna neljanda nädala auhinnakoti!

 Suur aplaus kõikidele osavõtjatele, võitjatele, toetajatele ja kaasaelajatele - käsi südamel, nii vahvat blogi sünnipäeva ei osanud isegi unes näha! :)

Jaanika




Leave a Reply