Saturday, July 25, 2015

3 nädalat enne pulmi

Ma ei tea, mis selle blogimisega suvel on, kuid ma pole kunagi teile nii vähe uusi ideid ja teemasid toonud kui praegu. Arusaadavalt on suvel muud tuuled, kui tavaliselt, ning sellepärast tahaksin sügishooajaks blogisse miskit ja uut ja põnevat tuua. Sorri, kui viimasel ajal on siin veidi igav olnud!

Mul on olnud blogimisega mõõne ja tõuse, ning siiani olen alati väljunud neist tugevamana kui eales. Kuid vahel kimbutavad mindki mõtted, kas on üldse mõtet jätkata. Pean oluliseks enese arengut, ja kuna see blogi siin on nagu mu laps, siis tahan teile pakkuda vaheldust ja tõeliselt haaravaid postitusi. Tunnistan nüüd eneselegi, et tihti jääb töö mu enda laiskuse taha. Mõtlen ja mõtlen, kuid tegudele ei lähe.

Vahva on läbi teiste blogide vaadata, kui palju blogijad avastavad Eestimaad, või käivad välismaal trippimas. Otsustasin enne pulmi säästa närve, energiat ning raha, ning arvatavasti põnevamaid seiklusi ette ei võta. 

Päris vegeteerides ma viimased kolm nädalat ei kavatse elutseda, sest tegelikult jätkub tüdrukutega võimalusi võtta kaamera kätte iga päev. Eile ajasime tagumendid kodust välja, sest peale suuremat kringli söömist tuli neil meeletu tahe sporti teha. Käisime hotelli pargis, kus on tennise-, korvpalli- ja jalgpalli väljak, ning mõnus metsaalune mängida minigolfi ja jalutada radadel. Jalutamine oli kõike muud, mida nad ette võtsid, ja ma kahetsesin kohe, et olin endale kõigest sandaalid jalga pistnud.








Kui juba kodust sai välja aetud, käisime ka Otočeci lossis, mis asub jõe keskel saarel. Selles imeilusas mitme sajandi vanuses lossis ja muruplatsil on võimalik pidada pulmi. Meie seda lossi küll ei valinud, sest mõnikord on jõgi seal ümber veidi.. rohkem lõhnav, ja lisaks kostub kõrvu vee mühin. Sevnicasse on küll pikem tee, kuid ma usun, et teekond on väärt eesmärgini jõudmist - võite ise vaadata, kas on. :)





Pean nentina, et kuumade ilmade ja muudel põhjustel kodus olemine on teinud mõistuse vähe tülpinuks. Enne seda, kui ma sõbralt palusin abi peopaiga dekoreerimisideedega, olin täiesti nõutu, kuidas me kaunistamisega hakkama saame. Õnneks aitas mu mõtteid korrigeerida see, kui sõber ütles, et ühesuguseid dekoratsioone peaks olema palju, et need mõjuksid efektselt. Kõlab loogiliselt, eks!

Viimasel ajal on mu kaalunumber hakanud trikitama. Söön samas koguses nagu ikka, ja võiks öelda, et isegi liigutan rohkem, kuid kaal ei taha liikuda kuhugi poole. Mis on tegelikult ka ju tore. :) Kuid ma ikkagi lootsin, et saan vähemalt sinna 70 keskpaika, kuid tundub, et mitte pulmadeks. Tuleb võtta uus eesmärk, ja ma usun, et muuta treeningut, mis siiani on nii, khmm, olematu. Pakun, et võin hakata otsima Novo mesto spordiklubisid, sest omapäi pole leidnud motivatsiooni end liigutada.

Hüppan veelkord pulmade juurde. Ma olen alati tahtnud enda perekonnanime puu alla istutada, kuid enam pole kindel, kas tahaksin kaevamisega valges kleidis mässama hakata. Sain mõnda aega teada, et Eestis on perekonda sündimas uus laps, kes hakkab kandma sama perekonnanime, mida mina enam varsti ei kanna. Võiks ju kaks kokku viia ja talle nime saata. Minu meelest täitsa armas mõte. Eriti ka sel põhjusel, et varsti pole meie neljas seas enam ühtegi Laasi.

Ja rääkides lastest, siis täna sündis otsus saada üks külmailma beebi meie perekonda. :) Ehk siis järgmisel aastal on meil jaanuarist kuni maini aeg tegutseda. Miks just külmailma beebi, ja miks järgmisel aastal, räägin varsti pikemalt.

Mõnusat laupäeva õhtut kõigile unetutele nagu mina, kes leiavad kõige parema tegutsemissoone just õhtutundidel. :)

Jaanika




7 Responses to “3 nädalat enne pulmi”

  1. Nii, kui facebookist lugesin, et väike uudis, mõtlesin kohe, et äkki oled lapseootel..ja uudis ongi ju peaaegu sama! Nii armas ja meeldiv üllatus :)

    ReplyDelete
  2. Nüüd tulistad siis selliseid uudiseid. Udupeen.

    Kas teie ei ole mitte see perekond, kellel kõik sünnipäevad ja lähedased sõbrad külmailma beebid on olnud?

    ReplyDelete
  3. no palju õnne, et selline vahva "ettevõtmine" teil plaanis on :)

    ReplyDelete