Sunday, July 19, 2015

3. nädala võitja ja UUS teema (viimane!)

Tralallaa, kolmas nädal on jõudnud lõpule ja aeg on teatada teema "Tuulest viidud" võitja. Ma ei hakka seekord pikka juttu puhuma ning sellepärast on mul hea meel teada anda, et sel nädalal võitis minu südame Kristiina Tohvi pilt. Kristiina, sina saad oma ilusad juukseid siluda Salon24 poolt kingitkotti pistetud RICH Pure Luxury Argan Colour Protect šampooni ja palsamiga. Lisaks kammib iga viimasegi pusa välja RICHI antistaatiline juuksehari. Palju õnne!

 Kasutan seda postitust, et parandada üks viga. Nimelt mina küsisin teilt, kes te blogilugejad olete. Anete Lauren ütles ühe numbri ja minu lemmik Babe kätelosjooni võitja on:

Anneli, 32, Tallinn. Blogini jõudsin nii, et otsisin porgandikoogiretsepti netist ja esimene kook oli sinu blogist. Siis tegin avastuse, et elad Ljubljanas. Kuna mõned kuud enne seda olin ise 2 nädalat Ljubljanas ja ma armusin Sloveeniasse siis oli nii tore lugeda postitusi sellest maast. Nüüd loen igapäevaselt kõiki postitusi ja tõmbab siia aina uuesti lugema.

Palun võta minuga ühendust, Anneli, emailil inloveinljubljana@gmail.com.

Nonii. Neljas ja viimane nädal! Mõtlesin, et millega võiksin teid üllatada, ja üleüldse, milline võiks olla teema. Ütleme nii, et ajaga läheb aina raskemaks. :D Ma tean, et mul on palju lastega lugejaid ja sellepärast valisin auhinna just teie põngerjatele, millega oleks tore juba sel suvel kimama hakata. Ja teema on omamoodi auhinnaga haakuv, ja samas täidan uudishimu, mida te see suvi ette võtsite.

Seekord võidavad auhinna tervelt KAKS osalejat, ning mõlemad võitjad saavad valida kahe Angry Birdsi tõukeratta vahel - kas roheline või roosa. Teemaks on "Minu lapse suvi" ja pilte ootan alates 20.07 kuni 25.07 emailile inloveinljubljana@gmail.com.


Soovin kõigile vahvat sünnipäevakuu neljandat nädalat ja rohket osavõttu! :)

Jaanika




10 Responses to “3. nädala võitja ja UUS teema (viimane!)”

  1. Võidupilt on tõeline võidupilt!
    Mulle ka väga meeldib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otsus oli raske, aga usun, et tegin õigesti :)

      Delete
  2. Näh, oleksin võinud hoopis eelneva pildiga sellel nädalal osaleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nüüd saad uue teha, jeeee! Materjali ju on :D

      Delete
  3. Tegu ka minu lemmikuga. Võitu igati väärt! :)

    ReplyDelete
  4. Kas "Minu lapse suvi" peab olema just oma lapsest ? :D Või võin ohverdada ka oma vennad või naabrilapsed ? :D (Võidu korral läheks auhind pildilolijale ikka :P )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egas nüüd polegi muud, kui tuleb kiiremas korras lapseootele jääda. :D Aga seniks võid kasutada oma vendi või naabrilapsi. :P

      Delete
    2. Lapseootele jäämisest ei oleks kasu. :D 9 kuupärast on sellenädala teema juba läbi :D

      Delete
    3. Eestile kulub postitiivne iive ikka ära! :D

      Delete