Sunday, July 12, 2015

2. nädala võitja ja UUS teema

Nädala alguses oli mul hea meel tõdeda, et teise nädala konkursile tuli pilte nagu seeni pärast vihma. See kõik oli nii tore, nii tore kuni oli aeg leida võitja ja siis ma olin nagu üks seeneke seal vihma käes- nõutu, keda võitjaks valida.

Võtsin mõneks hetkeks aja maha, pistsin kotti vajalikud fotograafia mandid, ja palusin vanemal tütrel endale modelliks tulla. Tegime koos pilte, ja nagu ikka oli ta maailma parim modell ja kaamera lihtsalt armastas ta armsaid blonde kiharaid ja säravaid silmi.

Hakkasin mõtlema, mis teeb minu jaoks suve eriliseks. Nagu eelmises postituses mainisin pole ma teab, mis suveinimene, kuid samas ilmuvad just selle sooja aastaajaga teatud emotsioonid. Selliseid soojaid tundeid mäletan lapsepõlvest, ja kõikidest toredatest hetkedest, mida veedan koos enda imeilusate tütardega.

Sünnipäevakuu teise nädala võitjaks on Britt. Sinu pilt väärib MyLookilt suvist Calvin Kleini Reveal parfüümi. Palju õnne!

Kolmas nädal jätkub juba uue teema ja uute auhindadega - juhhei! Salon24 oli nii lahke ja soovis hoolitseda ühe võitja kaunite kiharate eest, ning sellepärast võib kingikotist leida RICH Pure Luxury Argan Colour Protect šampooni ja palsami. Peale argaaniõliga šampooni ja palsami kasutamist on võitjal võimalik enda juukseid kammida uue antistaatilise juukseharjaga RICH-lt, mis aitab imelihtsalt lahti harutada iga viimasegi pusa. Kõik kingikotis olevad RICHI-i tooted on ideaalsed kuivadele ja kahjustatud juustele, hoides neid kahjustuste eest ja tugevades samaaegselt.

 

Järgmise nädala teemaks on "Tuulest viidud". Reeglid jäävad samasuguseks nagu eelmise nädalal, ja teie pilte ootan juba homme, 13.07.15, meiliaadressile inloveinljubljana@gmail.com. Salon24 kingikoti võitjan teatan 19.07.15.

Suur aitäh kõikidele konkursi teise nädala osavõtjatele - te olite suurepärased ja tegite mu elu väga raskeks. :D Ütleme nii, et valik polnud kerge, kuid nagu ma enne jutustasin, leidsin teemale enda lahenduse ja sellega ka võitja.

Ootan teie uusi pilte juba homme!

Jaanika




Leave a Reply