Sunday, July 05, 2015

1. nädala võitja ja UUS teema

Teate, täpselt 1. juulil 2013. aastal panin siia blogisse kirja esimese postituse ja siin ma nüüd olen - tähistades In Love in Ljubljana blogi teise sünnipäeva täitumist. Palju õnne, kullake, oled tubli kaaslane, ja ma loodan, et meie imeline koostöö jätkub kauaks.

Aga mis ma nüüd ikka jutustan. Teid kindlasti huvitab, kes on sünnipäevakuu esimese nädala võitja. Ütlen ära, et juba nädala keskel tundsin hirmu, kuidas ma küll võitja valin. Te ju saatsite mulle palju vahvaid töid, kus teemat oli väga erinevalt tõlgendatud. Otsustada oli raske, kuid võin õelda, et boonuspunkti said need pildid, mis olid tehtud justnimelt konkursi tarvis ja lisaks võtsin arvesse pildile antud tagasisidet.

Eelnevalt nimetatud põhjustel on Farmi uudistoodete koti võitjaks AET! Palju õnne!


Aitäh kõigile, kes nägid vaeva ja saatsid mulle pilte - olen südamest tänulik ja, loodan, et saite konkursist osa võttes leida erinevaid ideid ja näha maailma lahtiste silmadega. Jällegi, ma ei hakka pikemalt lobisema ja tutvustan teile teise nädala teemat ning auhinda.

Minnes maitsvatel piimatoodetelt edasi, tuleb meile vastu hõrgutav lõhnamaailm ehk siis teise nädala kingikotist võib leida suvise Calvin Kleini Reveal parfüümi. Tegemist on idamaise lõhnaga, mis kannab endas erinevaid suviseid hetki - ainult sulgege silmad ja mõelge kõige mõnusamale hetkele suvest, ja just nii hästi see parfüüm lõhnabki. Selle imehea parfüümi* toob teieni ilutoodete veebipood Mylook.ee, kelle ülilahe meeskond otsustas premeerida tublit fotokonkursil osalejat.


Muuseas mina alati loen lõhnadest Fragranticast, ja selle lehe järgi on tegemist täpselt minu lõhnaga! Ehk siis aitäh, Mylook.ee, valisite ideaalselt sobiva parfüümi. :)

Järgmise nädala teemaks on "Suve noodid". Reeglid jäävad samasuguseks nagu eelmise nädalal, ja teie pilte ootan juba homme, 06.07.15, meiliaadressile inloveinljubljana@gmail.com. Parfüümi Calvin Klein Reveal võitja teatan 12.07.15.

Ilusat esimese sünnipäevanädala lõppu! :)

Teie,
Jaanika




6 Responses to “1. nädala võitja ja UUS teema”

  1. Oi kui laia mõistega teema, lausa palju raskem kui esimene nädal. Katsume hakkama saada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mina mõtlesin, et andsin seekor lihtsama teema. :)

      Delete
  2. See oli ka minu lemmik pilt! Palju õnne võitjale! :-)

    ReplyDelete
  3. joppenpuhh, ma lugesin uut teemat ja mul kangastus automaatselt silme ette ideaalne pilt, aga selle teostus on rohkem kui võimatu :(

    otsin uue idee ja loodan, et leian mõne teostatavama, lõhnu küll kunagi liiast pole ju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinult ootan midagi erilist.. excited, excited :D

      Delete