Monday, June 01, 2015

Unusual girl

Minul ja mu pikkusel on selline love and hate suhe. Mis puudutab riideid, siis shoppamine on täielik õudusunenägu - enamik pükse on, kas liiga lühikesed või liiga suured. Kahte head koos pole kunagi, ja sellepärast on enamik mu pükse kergelt kukekad. :D Õnneks skinnidega pole püksi pikkus millimeetri pealt oluline. 

Riide ostmisele ei aita kaasa ka suurem rinnaümbermõõt, tehes igast eestnööbitavast pluusist võimaliku pommi. Pole imestada, miks mõnikord kasutan haaknõela, et hoida melonid endale. 

Kuid sellegipoolest tunnen ennast erilisena - pikkus on selline huvitav omadus, millega harjumine võtab aega, kuid tundes lõpuks mugavalt oma kehas, ei vahetaks seda millegi vastu. Ma usun, et ma pole ainus, kel endaga rahul olemine on aega võtnud. Aastatega lisandub enesekindlus, ja mis saaks veel ilusam olla. :)

Saades võimaluse valida vahvate hiinlaste poest riideid, mõtlesin pikalt järele, kas minul, kui ebaproportsionaalsel naisel on sinna asja. Teadsin, et Igori ema otsib endale suveks kleite, otsisime hoopis talle Sheinside lehel ilusa kleidi. Ja mul on hea meel, et sel moel talitasime, sest mu saledale, number 38 kandvale ämmale läks sinine L kleit ideaalselt selga. Kleit on väga õnnestunud valik - materjal korralik ja õmblused kenad.

Ja kuhu ma oma melonid oleksid pannud? :D

Loodan, et teil Eestis oli sama ilus ilm nagu täna Sloveenias. Ma küll linna peale mõnda ilusat kleiti näitama ei jõudnud, kuid sellegipoolest sain napi kleidi väel aias ringi keksida. Ilusat Lastekaitsepäeva ja lehvivaid kleite!









Dress: Sheinside

I am in love with my height (176 cm) and hate it at the same time. When it comes to finding clothes, it's all about getting a headache - weather the pants are too short or too big, it's never the right size. Besides that I am blessed with bigger than average bust size. All buttoned shirts are like ticking time bombs which means I often use safety pins. At the same time I am feeling like a special girl with my long legs and hight, it's just something I needed to get used to. Now feeling more confident than ever I wouldn't change my hight for anything else. :)

When I got a chance to order clothes from adorable chinese, I thought hard what to pick. I knew my mother in law wa looking for a dress and I knew her slim 38 size would be perfect for Sheinside clothes. We picked her a blue size L dress and it fit her perfect. Material is great and the dress is nicely made. 

Hope you had a nice 1st of  June and "Wear The Dress" day! :)




5 Responses to “Unusual girl”

  1. Ämm on tõesti nagu parimais aastais nukuke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nõustun! Teda on arvatud ka Igori vanemaks õeks. :)

      Delete
  2. No vot eksole...mina ka vihkan shoppamist, eriti kui ma pean ostma pükse või tahaks mõnd viisakamat nööpidega pluusi. Ma olen lühike, ei ole piitspeenike, siuke 96-66-96 liivakell. Ja ma alati vannun ja kirun poes, et mispärast ma pean sellise normist erineva kehaga olema. Ühel nööpidega pluusil on kunagi tööl nööp eest plahvatanud, õnneks oli kell juba enamvähem viis, sai vaikselt minema nihverdada end. Ja no püksid, need on enesestmõistetavalt kõik mulle pikad. :D Kord on maa külmund, siis on kärss kärnas. :D

    ReplyDelete
  3. Vau, ämm on... no ei ütlekski kohe, et on ämm, pigem tõesti pakuks Igori vanemaks õeks :) Head geenid sul teisel poolel :)

    Mulle ei meeldi šopata, pole kunagi meeldinud, ei praegu kui ma olen suur, ega siis kui ma olin pisike (kehakaalust siis), minu arust ei leia ma kunagi mitte midagi siis kui mul seda vaja on ning kui ma ka leian, siis on hind üüratu. Olen jäänud truuks kaltsukatele - õnneks pole mu töökoht väga valiv riietuse osas (kuni dressides kohale ei ilmu) ning saan enamuse ülerõivaid sealt kätte.

    ReplyDelete