Thursday, June 25, 2015

Sünnipäevakuu fotokonkursist lähemalt

Minult on uuritud, missugune tuleb blogi sünnipäevakuu tähistamine koos fotograafia konkursiga, ja ma usun, et nüüd on õige aeg avaldada kõik detailid. 

Alustuseks ütlen paar sõna selle kohta, miks just fotokonkurss. Nii palju, kui mulle meeldib teile kingitusi teha, arvan, et tavalised on giveawayd on paduigavad ja, sellepärast mõtlesin välja plaani, kuidas teie elu huvitavamaks teha. Peale selle on minu jaoks oluline areng ja tahtmine olla parem inimene, kui olin eile - usun, et läbi fotokonkursi saavad osalejad lihvida enda fotograafiaoskusi, ja algajad nakatuda fotograafiapisikuga (atsihh!). 

Viimaseks pean mainima seda, et mind on alati huvitanud, millised on need inimesed, kes leiavad tee siia blogisse. Käsi südamel, te olete siiani näidanud endast ainult kõige paremaid külgi, kuid mis oleks veel vahvam, kui saaksin näha, milliste silmadega vaatate teie ümbritsevat maailma. Või, kuidas tõlgendate teie erinevaid teemasi.

Mulle jubedalt meeldib kuulata, mis inimestel on öelda - panen tähele, et sel moel saan harida ennastki. Ja kuna minu suureks kireks on fotograafia, siis usun, et sel moel õpin teid kõige paremini tundma.

Ja nüüd In Love in Ljubljana blogi sünnipäevakuu fotokonkursist täpsemalt.

- Iga nädal (29.06.15-26.07.15) esitan teile uue teema ja konkursil osalemiseks on teil aega 5 päeva
- Teema avaldan pühapäeva õhtul (esimene teema 28.06.15) ning pilte saab saata mulle esmaspäevast kuni reede õhtuni emailile inloveinljubljana@gmail.com
- Pildin laen üles blogi Facebooki lehele koos teie nimega (soovi korral ilma pk nimeta)
- Võita avaldan pühapäeva õhtul.

Juulikuu peale tuleb kokku neli erinevat fotokonkurssi koos erinevate teemade ja auhindadega. 

Kindlasti huvitab teid, kuidas valin võitja. Esiteks kutsun üles kõiki, kes võtavad osa ja on niisama vaatlejad, avaldama pildi alla enda arvamust - olgu see siis heakskiit või konstruktiivne kriitika. Kui ei oska midagi öelda, pole hullu. Piisab, kui anda pildile laik - mis minu silmis tähendab, et sulle meeldib see pilt. Seega võtan mingilt osalt arvesse, kui palju konkursilt osavõttev pilt saab tagasisidet.

Kindlasti annab plusspunkte see, kui teema on lahendatud huvitavalt. Alati ei pea teemat võtma üks-ühele, seda võib tõlgendada erineva nurga alt. Eks ma olen sellepärast ka eriti põnevil! :P

Kuna seekord loosi ei tule, on viimane otsus minu enda kätes. Ja võitja leian ma läbi töö, mitte inimese järgi.

Ma loodan, et te olete valmis osa võtma, sest tegemist on ülilihtsa konkursiga. Igatahes mina olen überexcited näha teie töid!

Ma olen kindel, et teil tekkis küsimusi, ja kuna mul on veel paar päeva aega konkursini, siis kuulan ka teie ettepanekuid. 




28 Responses to “Sünnipäevakuu fotokonkursist lähemalt”

  1. Kui vähegi aega leian, siis üritan osa võtta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma usun, et nädalas korra leiad ikka. :)

      Delete
  2. Mina tahan samuti osa võtta ;) Ootan juba. :)

    ReplyDelete
  3. Seekord saan ka mina jälle osa võtta! Jeiiiiii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selle üle on mul eriti hea meel, Merili :)

      Delete
  4. Üritan ikka osa võtta :)

    ReplyDelete
  5. Proovin osa võtta. Oleneb palju ka teemadest, mida sa meile annad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei midagi keerulist (võibolla) :)

      Delete
  6. Kui vähegi võimalik püüan osa võtta 😊

    ReplyDelete
  7. Mina võtaks hea meelega osa, saaks vähe mõttetööd teha ja aega sisustatud.
    Tekkis küsimus kas piltide saatmine jääb kindlalt meili siseseks või kolib millalgi jälle fb-sse üle? Endal mul fb kontot pole ja sel juhul oleks mul keeruline osa võtta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaryke, ma hästi ei saanud su küsimusest aru. Pildid saadate teie mu emailile ja mina laen need FB üles. Isegi, kui sul FB pole, saad grupi lehel silma peal hoida ja näha enda ning teiste töid: https://www.facebook.com/inloveinljubljana.

      Loodan, et said küsimusele vastuse. :)

      Delete
    2. Vabandust segase jutu pärast :)
      Eelmine kord oli ka algul piltide saatmine meili teel jne kuid pildimaht muutus nii suureks, et sai fb-sse üle kolitud (igaüks hakkas oma pilte sinna ise laadima vm).
      Seekordne süsteem meeldib mulle aga rohkem ning olen selle üle väga rõõmus.

      Delete
    3. Sain nüüd aru. :) Eelmine kord tuli ootamatult palju osalejaid, lisaks iga päev uus teema - ma vist olekski arvutis pilte üles laadinud. Kuid nüüd on nädala peale üks teema, ja ma usun, et pole probleemi.

      Igatahes mul on hea meel, et sulle nii rohkem sobib. :)

      Delete
  8. Eelmine kord jäi ajanappuse tõttu asi pooleli. Nüüüd ma olen oma suure ajaga valmis! Juhhei!

    ReplyDelete
  9. Aga kui ma tahan osa võtta lihtsalt pildistamise mõttes ja konkreetsel nädalal näiteks auhinda taga ei aja, ent valid mu võitjaks, siis kas on aksepteeritav, et auhinna keegi teine saab? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Einoh, juba jagab auhindu. :D Kui sa tõesti tõesti auhinda ei taha, siis ma annaksin järgmisele väga tublile piltnikule. :)

      Delete
    2. Haha, ma lihtsalt ennatlikult küsisin :D. Absoluutselt mitte liigsest enesekindlusest vms :) Ma pole veel kindelgi, et mul aega klõpsida on, kuigi väga tahaks.

      Delete
    3. Lugedes teie päevakava, siis müts maha, et sa nii tubli oled ja vähemalt kaalud osalemist. :)

      Delete
  10. Mina võtan ka osa. Pildistamine mulle meeldib ning tore natukene mõttetööd teha ja aega sisustada põnevalt. :)

    ReplyDelete
  11. Oi, mina püüan ka seekord osaleda :). Kord nädalas ehk ikka saab kaameraga rohkem nõkitseda kui naljakaid beebinägusi püüda :D

    ReplyDelete
  12. Soovin ka algajana esmakordselt osaleda. :)

    ReplyDelete
  13. Soovin ka osaleda esmakordselt.

    ReplyDelete
  14. Ka mina annan end üles, tahan end milleski ületada ja see tundub hea võimalus, et ellu natuke veel rohkem vürtsi anda :) Küsin igaks juhuks ära, et kui nt üks nädal tõesti ei leiagi midagi, no ei ole üldse teemasse pilti, kas siis saab sellest järgmisel nädalal ikka osaleda või peab asja pooleli jätma?
    Ootan põnevusega igatahes esimest teemat ;)

    ReplyDelete