Thursday, June 25, 2015

Reisieelset juttu

Eile õhtul peale pikka väsitavat päeva sain lõpuks mahti alustada enda lemmiktegevusega, milleks on asjade pakkimine. Ei, meil pole plaanis kolida, kuigi tegelikult võiks ju nädalavahetuseks mägedesse sõitmist ja närvide likku panemist nimetada kolimiseks küll. Puhkusele kolimiseks.

Ma olen kergelt öeldes ülepakkija. Kuidas saaks teisiti, kui käin peas läbi kõik võimalikud situatsioonid, kus võib vaja minna miljonit erinevat riietust ja jalanõusid. Eriti, mis puudutab laste riideid. Enda puhul teen südame kõvaks ja valin kingadest ühe paari. Tüdrukutele igaksjuhuks erinevad, kõik ju ei sobi iga riietusega. :D

Tegelikult pole asjade mahutamisega probleemi, sest mul on hiiglaslik kohver, mille enne Sloveeniasse sõitu endale ostsin. Kasutatult ühelt Tallinna naisterahvalt. Sinna panen rahulikult meie kõigi asjad, ja, kui hästi sättida, siis mahub Anne Mai vabalt juurde. :D

Eile saabus ootamatult hea uudis, et minu pulmakleit alustas see nädal sõitu Sloveeniasse. Mis tähendab, et järgmisel nädalal on meil olemas tellitud sõrmused Horvaatiast ja minu kleit. Pulmadeni on jäänud vähe aega, kuid kõige olulisem on tehtud ja olemas. Huvitav, kas suudan meie erilise päeva sama rahulikult vastu võtta nagu Mariann või lähen enda moodi kergelt öeldes paanikasse? :)











Mõnda aega tagasi sain uued antibeebipillid ja, kuigi ma pole suur hormoonpreparaatide fänn, tahtsin proovida paremale näonahale suunatud tooteid. Mõte oli see, kas saan enda näonaha veelgi rohkem kontrolli alla, kui praegu Babe Stop Akn hooldusvahenditega. Babe on hoidnud põletikud hoolsalt kontrolli all, kuid tänu päikesele on kahjuks tekkinud punne juurde. 

Mul tekkis pillidega küsimus - kas teil on pillid vähendanud söögiisu? Olen kuulnud, et osad pillid tekitavad suurema isu, kuid mul on lood vastupidised. Pole eriti kindel, kas see on okei või peaks laskma arstil uued kirjutada. 

Just nagu täna, ootab meid ka homme mägedes ilus ilm. Kasutades puhkust 100%-lt, planeerin blogisse teha uusi pilte ja lisaks mõned videod. Ühe puhul saate teiegi abiks olla, küsides Igorilt küsimusi, mida me koos teile ette kanname. :) Lisaks piiluge, kuidas saate osa võtta peagi algavast blogi sünnipäevakuust, juhuu!




7 Responses to “Reisieelset juttu”

  1. Ei ütleks, et pillid söögiisu vähendanud või suurendanud on... Ma arvan, et see on ikka kinni inimeses endas :). Kui alustasin pillidega, siis sõin ka suurtes kogustes (mitte pillide pärast vaid lihtsalt). Mingi hetk unustasin üldse söömise ära ning söögiisu kadus täiesti ära. Kuid minul pole üldse pillidega mingeid probleeme olnud. Näonahk on küll suurepärases korras :). Kuid pillidega on ju ka suurendatud tromboosioht... lihtsalt mainin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arst luges mulle igaksjuhuks ette kõik riskid ja kuna ma pole pikalt hormoonpreparaate tarbinud, otsustasin proovida. Hetkel on seis nii, et söögiisu on stabiliseerunud, kuid näonah on so and so. Igatahes krõbistan paki lõpuni. :)

      Delete
  2. Mulle nii meeldib, et Su piltidelt paistab vastu kohalikku majapidamist ja aiasaadusi. Ma ei tea ega mäleta, kas sa oled sellest siin varem rääkinud, aga kui pole, võiksid veidi jutustada, mida te kasvatate, mida naabruses tehakse, millises majas elate, millised kohalikud tavad on... Üht-teist on olnud põimitud ka postitustesse, aga mu uudishimu on suur :) Piltide järgi tundub olevate tõeliselt looduskaunis koht.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. :)

      Ma arvan, et ma pole täpsemalt rääkinud, kuid kui keegi tunneb huvi, siis miks ka mitte!

      Delete
  3. Me võtsime sõbrannaga samu beebipille, mul nad suurendasid söögiisu (ja selletõttu ka kaalu), temal aga langetasid nii et ta võttis umbes kuuga 5-6kg alla. See vist oleneb inimesest endast! Kõige tähtsam ongi leida need, millega tunned end kõige paremini, kui ikka kahtlane tunne sees, maksab alati arstiga konsulteerida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma polegi hetkel kindel, kas jätkan nendega või küsin uusi - näonahk pole paremaks läinud, on isegi rohkem põletikus. Samas õues on tõeliselt kuum, nii et see võib ka tulla ilmast. Oeh, pole see naiste elu kerge. :)

      Delete
  4. Minul pole pillid siiani kaalu tõstma hakanud, söönud olen neid juba 5 pakki. Aga üks miinus siiski on, nimelt on tekkinud tuharatele(taha) tselluliit ja ma ei kujuta ette kuidas ma sellest lahti saan(kuigi kaalun ainult 50kg oma 168cm juures). Lisaks alguses tekkisid ninaverejooksud aga need jäid peale esimese paki lõpetamist ära.

    ReplyDelete