Wednesday, June 17, 2015

OMG OMG OMG

OMG, miks keegi ei rääkinud varem, et pikad juuksed võivad olla sõltuvust tekitavad? Eriti, kui on veel sellised kiisupehmed, siidised ja läikivad juuksed nagu pakub Lush hair extensions!  Eile õhtul uurisin Pinterestist erinevaid stiile, mida saab clip in juustega teha ja need on nii lihtsad. Ja seda räägib inimene, kes arvas, et ei saa ise clip in pikendusi pähe panna. :D See oli tohutult lihtne!

Ma pidin teiega jagama eile ja täna tehtud miljonit selfit, sest ma olen kergelt obsessed oma uutest juustest. Mul pole kunagi pikki juukseid olnud, ja alles nüüd tean, millest ilma jäin. :) Aga see selleks, varsti kirjutan pikemalt, millise suuruse, värvi ja mudeli valisin, kuidas paigaldan. Lisaks jagan teiega paari vahvat nippi, kuidas teha efektseid, kuid lihtsaid soenguid koos clip in pikendustega.

Now is this amazing, or is this AMAZING? :)


Kas teie olete proovinud clip in pikendusi?




30 Responses to “OMG OMG OMG”

  1. Sorri tulevate sõnade pärast, AGA mine pekki kui hästi sulle pikad juuksed sobivad! Ma ei väida et lühikesed ei sobi aga pikad panevad sind särama ja teevad nooremaks (isegi kui tavaliselt tumedad juuksed teevad vanemaks). Ma nii vaimustuses ja tahaks, et sa kohemaid omale pikad juuksed kasvataks! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. :D Mul polnud endalgi õrna aimugi, kui ägedad need välja näevad, ja samas loomulikud. Varem pidasin klipse rohkem tibide teemak, aga võta näpust. Või siis olen ise ka tibi. :D

      Ma heameelega kasvataks, aga mul on niiii õhukesed juuksed, et need näeksid pikkadena nirud välja. :)

      Delete
  2. I love, LOVE this style of hair! Long hair suits you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Arta! I am in love also. :)

      Delete
  3. Wow, pikad juuksed teevad sind nooremaks, armsamaks ja näiliselt saledamaks. Ma ei jõua ära kiita, super näed välja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kohe kõike ja nii palju, aitääh :)

      Delete
  4. Teeb tõesti nooremaks, aga niiiiiii harjumatu kuidagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma need alguses pähe panin ja peeglisse vaatasin, siis esimene mõte oli - kes see koopaelanik on. :D Nii palju juukseid. :D

      Delete
  5. Oot, kui vana sa olidki? 15? :D kasva omad pikaks ja clippidega saad tihedust lisada, kõik Kardashianid jooksevad clippidega ringi (: Mul olid ka Lushi pikendused aga ma mõtlesin, et tore oleks neid blondeerida.. kärssama läksid veits :( värvides ei juhtund midagi samas, vesinik oli sama. Kummaline. Aga maruuuuu mõnusad kiharad on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii, kui kahju kuulda :( Võib olla sellepärast, et peenike juus? Kui mina enda omi blondeerin, siis ka suht kärssanud hiljem.

      15 jah, mis siis? :D

      Delete
    2. Kade, ma tahaks ka noor olla. Eks on võimalik, et nii päris nad pole, pisut siiski sünteetikat sees. Või oli vesinik liiga karm. ometi oli 3% vaid. Aga siiski ma nende juuste suhtes postiivselt meelestatud, mulle nad meeldisid!

      Delete
  6. Väga ilusad. Pikad juuksed teevad visuaalselt näo pikemaks ja üldse ole ettevaatlik: kui lähed poodi alkoholi ostma, küsitakse sinult passi! Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vaatan ka, et juustel on täiesti imeline efekt ja õnneks ainult paremuse suunas. Oeh, lõpuks ometi on dokumentide kaasas kandmisest mingit kasu. ;)

      Delete
  7. Palju sellised iluvidinad maksavad? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu komplekt maksab natuke alla 70 naela. :)

      Delete
  8. Pikad juuksed ja saledus sobib sulle. Niiii super näed välja. Endalgi tuleb tumedate juuste igatsus peale. Kuna tegelen ka ise kaalulangusega (-15kg hetkel) siis elan sulle täiega kaasa :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tunnen ennast praegu paremini selle kaalu juures, kus olen - pole liiga lahja, vaid selline parajalt kurvikas ja ilus. :) Aitäh!

      Soovin sulle hästi palju edu ja sihikindlust! :)

      Delete
  9. I barely recognized her when i entered the room :D :D :D

    ReplyDelete
  10. Olen eelnevate kommentaaridega nõus! Super kena ja särav oled!

    ReplyDelete
  11. Nii ilusad! Üldse ei saa aru, et pole omad. Ootan põnevusega detailsemat postitust, tahaks oma ema julgustada ka midagi sellist soetama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lush Extensionsi töötaja aitab igaühel õige värvi valida, ja ma usun, et su ema jääks samamoodi rahule. Lisaks saab valida väiksema pikkuse, kui ei taha väga pikki juukseid. :)

      Aitäh :)

      Delete
  12. Vau, ma pidin mitu korda vaatama, et aru saada, et kas need pildid on Pinterestist või oled neil ikka sina? :'DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega mul passi pole käes, ei teagi kas olen mina. :D

      Delete
  13. Nii ilus vä?
    Tegelikult päriselt ka suurepäraselt sobivad ja nii loomulikud tunduvad. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ka ei teadnud, et Jaanika ongi niiii ilus äää. :D (Maamees otsib naist :P)

      Delete