Sunday, June 21, 2015

Natuke blogisse kirjutamisest, natuke sünnipäevakuust

2 aastat tagasi kirjutades In Love in Ljubljana blogisse esimese postituse, polnud mul õrna aimugi, et ühel ilusal päeval jõuan enda blogiga siia, kus olen praegu. Minu idee oli algusest peale rääkida kaugel elavatele eestlastele elust Sloveenias, sest teadsin, et vähemalt paarile inimesele pakub alati huvi, kuidas meie perel siin kaugel läheb. Nüüd olen jõudnud selleni, et mõnest inimesest on kasvanud suur lugejaskond, kes annab mulle aktiivselt tagasisidet. Ja uskuge - iga kord, kui ma leian bloggeri lehelt teate, et  siia blogisse on kirjutatud kommentaar, olen ülimalt õnnelik ja tänulik, et keegi on leidnud aega, et seda teha.

Viimasel ajal olen mõelnud sellele, mida tähedab mulle see, kui blogil on päevas vaatamisi, millest ma isegi unistada ei osanud ja päevas saabub kümneid kommentaare, kuigi varem oli neid vaevalt paar tükki nädalas. Esiteks tunnen ennast imeliselt, tunnen, et olen millegi nimel tööd teinud ja saavutanud teatud eesmärgi - ma pole kunagi ühelegi hobile või tööle nii palju energiat ja aega suunanud. 

Teiseks tunnen ma kohutavat hirmu, milline võib olla minu sõnade jõud, kui see jõuab suurema hulga inimesteni. Jah, see pole küll arvamusblogi, kuid tihti tunnen vajadust lasta mõttetel voolata nagu kõhulahtisus, hoidmata tagasi igat killukest, mis toimub mu peas. Samas tean, et olen emotsionaalne inimene, kes läheb kergesti põlema, ning peale igat sündmust peaksin laskma tunnetel maha voolata, mõelda ja arutleda.

Olen teinud endale reegli, et ma ei kirjuta häirivatest hetkedest kohe, kui see juhtub, vaid lasen settida. Kui paar päeva hiljem on see mul ikkagi peas, siis proovin kirjutada võimalikult analüüsivalt ning otsida lahendusi. Kuigi sellest olen aru saanud, et ka see ei pruugi alati kõigile meeldida. 

Täpselt samamoodi nagu In Love in Ljubljana blogi on teinud läbi hüppelise arengu, leian et pidev areng meis eneses nii emotsionaalselt kui ka oskuste poolest on oluline. Progress, not perfection - see on minu moto.

Eelmise aasta septembris sai loodud 30 päeva väljakutse, mis oli üks toredamatest perioodidest mu elus. See, kuidas iga päev sai pea sada inimest ühes virtuaalses pesas kokku, jagades enda töid, oskusi, tagasisidet - imestlusväärne. Minagi sain kogemuse võrra rikkamaks, ning võimaluse väljuda mugavustsoonist, mis muidu oleks tähendanud liiga tihedalt tolmu koguvat fotoaparaati kapi nurgal.

Tähistades huvi enese arengu üle, toimub juulis In Love in Ljubljana blogis sünnipäevakuu koos fotograafia väljakutsetega, mis loodetavasti panevad teid haarama oma kaamerat või telefoni. Iga nädal, algusega 29.juuni, on võimalus kõikidel näidata enda oskusi (täpsemad reeglid juba uuel nädalal) ning võtta osa fotokonkursist, mis on auhinnatud üpris kenasti. Kuna ma olen üsna suur lobiseja. võin öelda, et esimene nädal auhinnaks on kotitäis Farmi uudistooteid, mida võite näha allolevalt pildilt. Lisaks panevad õla alla MyLook, Salon24 ja.. no ma jätan ikka mõne üllatuse ka. :)

Aitäh, toetajatele!


Suur aitäh teile, mu lugejad! Iga kord, kui te satute siia blogisse lugema, kommenteerima, jagate postitusi enda sõpradega, annab see mulle innustust pakkuda teile veelgi paremaid pilte, lugemist ning lisaks püüelda selle poole, et In Love in Ljubljana pesas tunneb igaüks end koduselt. 

Olgu öeldud, et konkursile on oodatud kõik erineva tasemega inimesed, sest eelkõige hindan ma pildi mõttet kui tehnilist poolt. Kas teil tekkis huvi sünnipäevakuu konkursil osaleda?




5 Responses to “Natuke blogisse kirjutamisest, natuke sünnipäevakuust”

  1. Oh, tundub tõesti väga lahe. Kahjuks ei ole eriti selline pildistaja, muidu osaleksin kindlasti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja eriti, kuna sa pole selline pildistaja võiksid osaleda - usun, et üllataksid iseennastki. :)

      Delete
  2. ... kuid tihti tunnen vajadust lasta mõttetel voolata nagu kõhulahtisus. Kulla Jaanika, see on küll kõige kenam kõhulahtisus, mida mina näinud olen. Jätka samas vaimus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stella, see oli küll nüüd üks imearmas kommentaar - aitäh! :)

      Delete
  3. Minule jäi ka see kõhulahtisuse lause silma. Väga vahva sõnastus! Lausa kade meel on, kuidas mõnel inimesel on seda juttu ikka antud :D
    Ja tead, sinu blogi arengut on lausa lust jälgida. Sa oled tõesti tubli olnud!
    Keep up the good work!

    ReplyDelete