Tuesday, June 09, 2015

Kotid valla

Ma olen selline "kõik või mitte midagi" tüdruk, mis kehtib ka minu koti puhul. Pole probleemi minna välja nii, et ma ei võta endaga midagi ühes, samas, kui vaja on võtan käekoti, täidan selle terve elamisega. Ja siis kurdan, et õlakesel on valus. :D

Tegin veidi inventuuri, et vaadata üle, mis mu käekotis on peidus. Välja sai võetud suvaline nänn, mis sinna ajaga on kogunenud. Seadsin üles pildi kõigest, mis on mulle hädavajalik, ja midagi pole liigset. Muuseas, soovitan teilgi aegajalt lemmik käekott täielikult tühjendada - uskuge, see on sama hea tunne, kui olete terve elamise puhtaks kraaminud. :)


1. Rahakott - pikemalt pole vaja kommenteerida, kui siis seda, et mingi aeg olin ma see "viskan pangakaardi ja ID-kaardi taskusse" tüdruk kuni kaotasin pangakaardi kuskil pargis ja sinna ta jäigi. Uue kaardi tellimine Eestist oli üsna kulukas. Edaspidi kannan vajalikke kaarte ainult rahakotis.

2. Pastapliiats - peale selle, et vajadusel saan ise kiiresti parkimisaja tšekile kribada, olen seda väärtuslikku pastakat ka teistele laenanud. Võiks öelda, et odav populaarsus. :)

3. Mündid - hoian kotis ühes pisikeses kinnises sahtlis alati veidi peenraha juhul, kui satun poodi või söögikohta, kus pole kaardiga makse võimalust. Kohvi ja jäätise saan ikka lubada.

4. Juuksekumm ja klamber - mõnikord ma tüdiden lehvivast tuulest (või sulatavast kuumusest), ja kõige parem on sel puhul haarata kotist üks "ohjamisvahend", ning enesetunne on jälle luks.

5. Salfakad - täiesti võimatu on kodust välja minna ilma ninarätikuteta! Lastel hakkavad nina vett jooksma out of nowhere, tuleb pissihäda või määrivad ennast varvastest ninaotsani kokku.

6. Tic-Tac - mõnikord tuleb mingi eriti vastik maitse suhu ja ma ei taha mõeldagi selle peale, et peaksin kedagi oma hingeõhuga lämmatama. :D

7. Pulgakommid - kuigi mul on mõistlikud tüdrukud, on hetki, kui vaiksed pulgakommi imevad lapsed on maailma parimad lapsed. :P

8. Babe kätelosjoon - shea või ja e-vitamiiniga kiiresti imenduv kätekreem on üks parimatest kätekreemidest, mida olen proovinud. Ideaalne kuivadele kätele (just sellised nagu mul endal), on see kreem parim neile, kes teevad kätega tööd ja on vaja, et kreem ei jätaks käed kauaks libedaks (samas kiisupehmeks küll!). Babega õliseid käppasid ei tule ja veel see lõhn. Mmmm :)

9. Samsung Galaxy S6 telefon - naljakas, kuidas telefonist on saanud kõige muud, kui see, milleks ta esialgu loodi. Aga see pole üldsegi paha, sest tänapäeval on telefon vahend hoida enda maailmaga ühenduses - olgu siis selleks Instagrami pildid, video Facebooki või naljakas Snapchat sõbrale. Pealegi tasuta wifit leidub kõikjal, tänu millele jäävad telefoniarved üsna õhukeseks. Oh, how I love my new baby!

Varsti lähemalt minu uuest Samsung Galaxy S6-st ja sellest, kas ta väärib hinda, mida kannab.

Millised on teie hädavajalikud asjad kotis ilma milleta kodust ei välju?




6 Responses to “Kotid valla”

  1. Ma tahan ka nüüd seda kätekreemi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ka! Varsti tellin uue tuubi Eestist. :)

      Delete
  2. Ma olen avastanud, et mu käekotis on väga vajalikul kohal taskunuga ja no alati kui ta kotist välja tõstan, siis on teda vaja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole kindel, kas ma tahan teada, miks sul nuga kotis on... :D

      Ehk käärid on sõbralikum lahendus?

      Delete
  3. Ma vist päris hästi ei taha isegi teada, mida kõike mu kotis leidub :) Aga oluline kraam siis: rahakott, telefon, võtmed, Palmersi kakaovõiga huulepalsam ja kätekreem, mõned pastakad ja märkmik (ikka tuleb juhuslikult meelde, mis kodus puudu või tekib kuskil vaba hetk ostunimekirja tegemiseks), naisterahvaste hügieenivahendid ja mõned plaastrid on väikese kosmeetikakotikesega alati ligi, nätsupakk või Tic-Taci karp, salvrätipakk, riidest ostukott, ühekordne mähe (laps on veel mähkmeeas ja boksipeatusi tuleb ikka ette), lapse veepudel ja beebiküpsised samuti peavad alati kotis olema, avaja ja korgitseriga taskunuga (kusjuures on endale kasuks olnud ja teisigi hädas aidanud), patsikumme ja juukseklambreid mõni ikka. Lisaks veel igasugu pudipadi, mõni lapse mudelauto, väike šokolaad energiasüstiks, valuvaigistid ja krt teab mida veel. Kui aega jääb laon homme kõik põrandale ja katsun pildile mahutada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oli tittede puhul kasutusel suurem, vankri kott - muidu poleks kõik asjad ära mahtunud. Aga muidu tuletasid mulle nüüd meelde seda mähkmemajandust, ja kuidas käekotis enamiku ruumi võtsidki mähkmed. :)

      Delete