Friday, June 12, 2015

Jansa Blogiauhinnad 2015

Nagu allolevateslt piltidelt näha saata, tegin mina eile oma kohaliku Eesti Blogiauhindade peo, mis oli kõike muud kui glamuurne gala. Krohvisin end veidi tugevamalt kui muidu, tegime aias pilte, millele muuseas tulid kaasa elama nii meie enda kui ka naabri lapsed. :D Minu gala lõppes sellega, et pesin näo puhtaks, unelesin voodis ja tegin Facebookile refreshi iga minuti tagant.

Minu blogi galal valisin võitjad veidi teistmoodi, ja mis seal salata, puhtalt enda arvamuse najal. Enamik neist blogijatest on mingil moel avaldanud mulle mõju, ning aidanud mu blogil areneda selliseks nagu te näete ja saate lugeda. Lisaks annan edasi tuhat tänu In Love in Ljubljana blogi lugejatele - aitäh igaühele, kesa andis mulle hääle! Ma olen seda varemgi korranud, kuid ütlen veel - tänu teile olen siin, tänu teile tahan olla parem. Ahoi!

Aga võtan nüüd ette blogijad, kes on avaldanud mulle mingil moel mõju ja tahaksin neid sel puhul autasustada.

Ilublogija number ÜKS 

Liina jäi mulle silma esimest korda, kui ta blogi lehele sattusin ja tekkis selline tunne, et ma ei taha sealt enam lahkuda. Üsna kiiresti sai mulle selgeks, et tegemist on äärmiselt armsa ja siira inimesega, kes oskab igasse postitusse peita enda parimaid omadusi. Ning nagu naised saunas räägivad, on Liina väga tore inimene ka päriselus. Kui vastata sellele, kuidas Liina on aidanud mu blogil areneda, siis vastuseks on see, et tänu tema eeskujule soovin ennast rohkem oma blogis näidata - seda nii piltidel kui ka videos. Minu arvates on üheks eduka blogi võtmeks just see, kui julge on blogija ja, kuidas ta oskab ennast esitleda. Muidugi maitse asi, ma ei vaidle vastu, kuid minu arvates tahavad lugejad näha blogi, mis on selle kirjutaja nägu, mitte cover mingist teisest popist blogist. 

Pereblogija number ÜKS

Ma loodan, et Britt ei pahanda, kui ütlen, et minu arvates on just see kategooria tema puhul kõige suurema kaaluga. Miks just pereblogija number üks? Ma ei ole never ever ever ühelegi täiesti võhivõõrale perele sel moel kaasa elanud nagu neile Prantsusmaal pesitsevatele Erneweinidele! Britt oskab kaasahaaravalt sulandada lugejaid oma ellu ja vahel tekib mul mõte - kas me oleme terve igaviku peretuttavad olnud? Ma tunnen huvi, kuidas Brunol tööl või trennis läheb, mida ta arvab eestlastest. Ma ei jõudnud ära oodata, kuna Britti kõhuelanik siia ilma tuleb, kuidas ta tuleb, ja mis saab ta nimeks. Ma ei jõua ära imetleda Britti kannatlikkust marakratist Eileeniga, ja kui heatujuliseks ta selle kõrval jääb. Imetlusväärne! Ja uskuge mind - sellist positiivsust olen haaranud kaasa ka enda igapäeva ellu ning lootnud, et suudan samamoodi kedagi enda blogiga innustada nagu teeb seda Britt. 

Aktiivne ja teadlik blogija number ÜKS

Ma tean, et Mirjam on väga hinnatud blogija ta lugejate seas just selle tõttu, et tema blogi on ülimalt kaunis, huvitav, meelelahutuslik.. mitmekülgne! Jah, just seda sõna ma otsisingi. Mina paneksin Mirjami blogi eelkõige kõige aktiivsema ja teadlikuma blogija kategooriasse (if it makes any sense!). 
Pean mainima, et varem polnud ma huvitatud nii palju sellest, kuidas on kõige õigem lapse toitumine. Ma küll näitasin viimati tehtud videos, kuidas lapsed saavad igaks söögikorraks Tic-Tace, kuid nagu te võisite aru saada, oli see naljaga öeldud. Sellegipoolest lubasin oma lastele igasuguseid snäkke, olgu siis need sinised või kollased, või suhkrust tehtud ja suhkruga kaetud. See tundus mulle nii loogiline, et lapsed armastavad magusat. Tänu Mirjamile olen tunduvalt hakanud suunama oma laste snäkke ebatervislikult tervislikemate poole. Mis puudutab aktiivsust, siis Mirjami toel olen hakanud enda blogi kirjutama aktiivsemalt, ja ma loodan, et ka huvitavamalt. Vähemalt Our Cuckoo Nest on mulle nagu tõeline põnevusraamat, ning ma ei jõua ära oodata, kuna saan uue lehekülje pöörata.

Glamuurne ja professionaalne blogija number ÜKS

Kes muu, kui Stella haarab glamuurse ja professionaalse blogija koha. Ma olen jõudnud teda jälgida üle kahe aasta ja minu jaoks on huvitav käia kaasas blogi arenguga, mis on teiste omast alati sammuke eespool. Stella blogi tundub olevat 100% tema kirjutaja nägu - kaunis, peen, tõeline daam. Vaatan alati imetlusega Stella stilistikat, ja mulle tohutult meeldib tema julgus erineda, ning paista silma. Ma tean, et Stella blogi taga on lisaks teisigi tublisid inimesi, ning ka siin pean kiitma Stellat, et suudab teha oma ala ekspertidega meeldivat koostööd. Lisaks geniaalne Stellarium Box, mis on jällegi sammuke ees tavalistest "proovin-teen giveaway" koostöödest. Lihtsalt geniaalne! Ma tean, et minu blogi on kõike muud, kui glamuurne, kuid Stella eeskujul olen üritanud blogisse tuua huvitavaid ja kasulikke arvustusi. Kahjuks stilistika ja riietumisega on mul kehvad lood, kuid luban tulevikus rohkem tööd endaga teha!

Julge blogija number ÜKS

Ma tohutult imetlen Marianni julgust näidata end sellisena nagu ta on. Ning kohe ütlen ära - mina pole veel jõudnud selleni, et olen enda arvamuses nii kindel, et mind ei kõiguta miski. Lisaks arvan, et Mariann on just sel põhjusel seal, kus ta on, ja kindlalt ka edasi liikumas, kuna ei lase kõigutada ebaõiglastel trollidel. No okei, tean, et tihti on neil trollijatel rohkem õigus, kuid ma usun, et igal blogijal pole jõudu, et järgmisel päeval jätkata, mõnikord vabandust paluda ning toota teemasid nagu saelaudu. Ma ei nõustu alati Marianni seisukohtadega, kuid üldiselt ma arvan, et temast vapramat blogijat on raske leida ning sellepärast on ta ära teeninud ka julge blogija number ÜKS koha. Mina olen Mariannist eeskuju võtnud oma postituste kirjutamisel sellega, et üritan postitusse visata paari huumorinooti, et igapäevaelu kirjeldus ei kipuks kuivaks nagu suvine hein. Peace, man!

Aga aitab nüüd teistest ja vahelduseks imetlege mind ka. :D 




Kes on teie lemmikud blogijad ja millistesse kategooriatesse paigutaksite võitjad?




18 Responses to “Jansa Blogiauhinnad 2015”

  1. Aitäh, pai, see on tõeline tunnustus :)

    ReplyDelete
  2. Väga äge, et panid enda lemmikud kirja ja jagasid niiöelda oma auhinnad. Nõustusin sinu väidetega ja õiged arvamused blogijatest. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tore kuulda. :)

      Muuseas, kui mul oleks võimalik jagada välja parim fotoblogija, siis ma annaksin esikoha sulle! Still jealous when I see your work. :D

      Delete
  3. Ma lihtsalt pean seda ütlema - see kassiga pilt on imetabane! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen sellest aru saanud, kui ma kassiga pildil olen, siis pole mina teps mitte see staar. :D

      Aitääh :)

      Delete
  4. Vautsi vau, see esimene pilt! Super Naine oled ikka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Täitsa wonderwomani tunne oli peal ka :)

      Delete
  5. Mina fännan ka seda esimest pilti!
    Ja kui keegi annaks välja kõige sõbralikuma blogija auhinda, siis minu hääl kuuluks kindlasti sulle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tean, siis millist kategooriat järgmisel aasta soovitada. :P

      Aitäh sulle, armsake. :)

      Delete
  6. Ma olen selle sõbralikkuse koha pealt 100% nõus- just sina peaks selel auhinna saama. Nii et kindlasti jätka samas vaimus! :)

    Sinu väljapakutud võitjatega olen ka nõus. no v.a. Malluka blogi, mis mulle lihtsalt üldse ei istu- vb tema ropu suuvärgi pärast. Kui teiste blogijatega kujutaksin ennast päriselus hästi läbi saavat, siis tema tundub olevat teisest mastist.. :D

    Kui üldiselt blogiauhindadest rääkida, siis on kahju, et nt spordi ja kokanduskategooriates tegelikult väga head blogijad silma ei paistnud - ju siis hääletajad olid ikkagi peamiselt korraldajate enda lugejad, aga no kõigi maailma inimesteni ei jõuagi ju. :) PS! väga kihvt et sa oma blogiauhindade väljakuulutamiseks ennast üles lõid :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. :)

      Ma usun, et korraldajad said esimesest aastast nii mõndagi kõrva taha panna. Ja ma loodan, et ka seda, et kõike pole vaja ühe kanda võtta. Tööd oleks võinud jagada nii, et ainult üks inimene poleks ribadeks tõmmelnud - kõigele ei jõua ju sel moel mõelda. :)

      Delete
  7. Aitäh Sulle, et meie tiimi esile tõid! Ühtlasi soojad tervitused Sulle Londonist, kus loodame luua midagi erakordset ja ilusat. Sina peaksid aga sagedamini nii sulnist silmameiki kandma ja kogu outfitile suur aplaus! xx Stella & Meisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soojad tervitused tagasi! London on tõeliselt imeline linn, kuhu läheks isegi iga kell.:)

      Aitäh :)

      Delete
  8. Oeh, kallipai ja kniks Sulle! On vaid puhas (ja suur) rõõm kuulda, et oma blogiga Sind inspireerida suudan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paipai! Ja ma usun, et ma pole ainus. ;)

      Delete