Sunday, June 07, 2015

It's getting HOT in here..

Mõnda aega tagasi tehtud Q&A videos rääkisini sellest, kuidas armastan Sloveenia kliimat, ja tõsi ta on - mulle meeldib tohutult, kui lihtsalt ja vaevatult saan riietada nii ennast kui ka lapsi. Sellegipoolest tunnen ennast suvel siin nagu pingviin, kes unustas rongist õiges peatuses väljuda, ja jäänud kinni reisi lõunamaa kuumusesse.

Minu optimaalne välistemperatuur on 20 kraadi ehk siis piisavalt soe, et kanda seelikut ja piisavalt külm, et riided ei sulaks seljast. Minnes edasi 25 kraadi juurde, siis mul on juba üsna palav, kuid suudan siiski toimida. Ja, mis puudutab 30 +, siis olen nagu ülekuumenenud masin, mis vajab puhkust. Pole üldse ime, et eile hommikul peale ärkamist ja hommikusööki läksin voodisse, et teha üks uinak. Söömine ja ärkamine olid juba piisavalt väsitavad. :D





Viimane nädal olengi töötanud nagu rikkis masin ja, kuigi mõtlen blogisse kirjatamisele tihti, on need mõtted jäänud siiamaani vaid mu pisikesse peasse. Tegelikult ma paar korda isegi alustasin postitust, kuid siis ma olin jälle liiga väsinud, et neid lõpetada. :D

Ainuke koht, kus ma tõeliselt naudin kuumust, ning isegi päikese käes lesimist, on mererand. Selline mõnusalt unine komplekt jahutavast meretuulest ja lõhnast, kajakate naerust ja laste kilgetest tekitab minus tunde sealt mitte kunagi lahkuda. Ma ei jõua ära oodata kuna meie pulmad juba läbi saavad, et seda kõike koos pere ja sõpradega läbi elada. :)





Eile vedasin oma bronhiidis, kuid tublisti paraneva tulevase abikaasa õhtusele jalutuskäigule, sest viimasev kaks nädalat on ta enamik päevi kodus veetnud. Meie jalutasime aeglaselt, ning Anne Mai jooksis nagu väike Super Hiir meie ümber. Järgmisel nädalal on kohalikus pargis jooksuvõistlus, ning preili arvas, et tuleks kõvasti lihast treenida varem. Kusjuures ta on pisike, kuid suudab joosta kiiremini kui mõned 8- ja 9-aastased meie peres. :D

Tõmban otsa kokkupoole, sest tundub, et kaamera aku on lõpuks ometi end täis laadinud. Mul on nimelt rumal komme alustada video tegemist, ja poole pealt avastada, et hops, akul on kops koos. :D Pistsin tänasesse postitusse ka mõned inspireerivad ja motiveerivad tsitaadid - ma ei saa ju terve suve nii uimaselt, nagu hetkel, lasta mööda minna! :)



I have once said that I am deeply in love with Slovenia's weather and most of the time it is the truth. But when it comes to degrees 30 and above, I feel like a penguin who missed to step off the train hitting south. Last week was already too hot for me and yesterday my day started with waking up, having a breakfast and taking a nap. Like seriously I was so tired that I needed a nappy time. :D At the end of the day I gathered my strength and took my ill (but he is getting much better) future husband for a walk just to get outside. Let's say we were both feeling quite better after the it. :)

How is the relationship between you and the hot weather? Kuidas on teie suhe kuumade ilmadega?




4 Responses to “It's getting HOT in here..”

  1. Oi, mulle nii meeldib see kontseptsioon, et tsitaadid piltide kõrval. Võimalik, et laenan seda ideed ühel ilusal hetkel :D
    Pildid ise on muidugi ka suurepärased, aga sa vast tead seda ise ka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mind ennast hakkas tüütama, et enamik pilte mul landscape's. :D

      No aitäääh.. mett võib alati mokale määrida. :P

      Delete
  2. Me oleme samas paadis! Ma ka ei talu väga hästi kuumust. Mõned aastad tagasi Veronat külastades (kus sel päeval oli +42 kraadi) ma arvasin, et ma annan otsad! Ausalt. Õnneks Torinos on maksimumiks olnud +30. Nüüd sel aastal lõi Torino selle aastase Itaalia kuumarekordi +34 (hallo Sitsiilia, kas see pole mitte sinu ülesanne) ning see kuumus jõudis isegi meile mägedesse, mis on väga ebatavaline. Ja noh..muidugi see tõi endaga kaasa ka kõige suurema äikesetormi, mida minu silmad on näinud (välgutas ikka iga sekundi tagant nii, et taevas valge, kõigilt külgedelt ning vihma kallas nagu oavarrest). Vähemalt toas on jahedam! Ma suutsin veel haigeks ka jääda nii, et see kuumus üldse ei istu mulle :( ma olen kindel, et kohe kui terveks saan siis ilmad lähevad kohe jahedaks :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sain esimest korda 40-kraadi kuuma tunda Ljubljanas ja ma niimoodi higistasin, kartes, et aluspesu vajub kohe seljast. :D

      Saa ruttu terveks, kalli-kalli!

      Delete