Monday, June 15, 2015

Iluorja lemmikud

Mõned kuud tagasi lubasin endale, et ei osta ühtegi ilutoodet läbimõtlemata, vaadates ainult ilusat värvilist kesta. Ma ei olnud varem toimeainetest teadlik, kuid peale esimest kogemust kvaliteetsete näohooldustoodetega, mõistsin, et olen aastaid kasutanud tooteid, mis pole teps mitte nahasõbralikud.

Seekord võtan ette kehahooldustooted, mida kasutan igapäevaselt. Osad neist on mu lemmikud ja osasid kasutan sellepärast, et pole leidnud paremat asendust. Sellepärast ootan teie kommentaare, mis võiks olla samalaadse toimega kehahooldustoode, kuid looduslik, apteegitoode või õrnatoimelisem.



Babe Hydra-Calm Body Milk

Kui ma esimest korda kingikoti lahti lõin ja nägin hiigelsuurt 500 ml kehapiima, olin kindel, et nii suur pudel jääb mul küll seisma.. Talvel niisutan enamasti ainult jalgu peale raseerimist, kuid peale seda, kui üleöö saabus suvi, oli mu nahk palju kuivem. Hakkasin määrima peale päikesevõttu Babe ihupiima üle keha ja tundsin, kuidas pingul nahk tundus palju pehmem. Mul polnud varem ihupiimadesse suurt usku, sest noh, need tundusid nii vedelad. :D Kuid mina, kel mu jalad on peale raseerimist ülimalt hellad, piisab ihupiimast, et rahustada ärritust ja saada tulemuseks siidine nahk. Imehea ja kerge lõhnaga Babe Hydra-Calm ihupiim sisaldab jojoba õli, ning see on üks toodetest, mida lasen eesti sõpradel endale Sloveeniasse tuua. 

Kokkuvõte: ülihe ihupiim, mis sobib ideaalselt kuivale ja tundlikule nahale, ning kindlasti ostan juurde.



Gliss Kur Oil Nutritive Haarspitzenfluid

Ma olen enda juustele teinud karuteene vahetades juuksevärvi vol miljon. Võrreldes oma juukseid kellegagi, siis võtaksin eeskujuks Malluka, kellega mul on sarnane juuksetüüp. Enamasti peale pesu või hommikust ärkamist näen välja täpselt samasugune nagu tema. :D Üks vähestest abimeestest on sirgendaja, lokitangid või seesama Gliss Kuri juukseseerum. Nendel päevadel, kui olen kodus, siis ma enamasti juukseid ei sirgenda, kuid peale pesu kannan alati juukseseerumit, mis pigem meenutab paksu ja õlist kreemi kui seerumit. Mul oli mõnda aega sellest seerumist paus ja kasutasin ainult looduslikke Bio2you või Babe šampoone. Peanahk oli siis terve, kuid võttes taaskord kasutusele Glis Kuri seerumi, märkasin, et nahk muutus kõõmaseks ja sügelevaks. Praegu üritan seerumit juustele määrida nii, et toode läheks ainult juusteotstele, kuid alati nii ei õnnestu. Paraku pole ma leidnud ühtegi toodet, mis oleks sama tõhus, kui see Glis Kuri juukseseerum. Liiga lahjad seerumid ei mõju mu kahjustatud juustele, ja juukseõlid on mu peene juukse jaoks liiga kanged.

Kokkuvõte: otsin looduslikumat ja puhtamat juukseseerumit, mis poleks liiga õline või liiga lahja.

Dove Sunshine Body Lotion

Ma ole viimasel ajal lõhnade suhtes nii tundlik, et Dove'i pruunistav ihupiim lõhnab minu jaoks nii nagu keegi oleks mulle pudeli odekolonni peale määrinud. Eks ma olen pisut hellistatud ka Babe ihupiimaga, mis lõhnab kui beebi. Lisaks märkasin, et Dove'i pruunistav efekt jääb minu nahale liiga oranž. Samas kreem on suurepäraselt niisutav ja töötab hästi üle keha. Ma isegi ei tea, kas see on palju küsitud, et üks pruunistav toode oleks ilma lõhnata? Nii palju kui mulle seonduvad päikesega kehatooted, siis neil on alati väga karm lõhn.

Kokkuvõte: otsin kergemat pruunistavat kreemi, mis ei jääks nahal oranž ning oleks lõhnatu.



Vestige Verdant Rare Oil Blend

Mu näonahk läks suveks näoõlist puhkusele, kuid see eest leidis luksuslik Vestige Verdant meie peres jätkuvalt kasutust. Kuna Vestige Verdant pakub ainult 100% orgaanilist toodet, hakkasin seda kasutama julgelt lastel. Viimasel ajal tüütavad sääsed ja sääsepunnid, nõgesepunnid - masseerin õli punnidele ja sügelus kaob. Kriimudega põlved - jällegi masseerin Vestige Verdanti õli, et nahal oleks kergem terveneda. Suurest müramisest ja jooksmisest tulnud lihasvalu - määrin õli nahale ja masseerin kuni lapsel on parem. Ja kuna mu lapsed on üliaktiivsed putukad, kulub Vestige Verdanti õli pidevalt. 

Kokkuvõte: imehea kerge õli, mis sobib nii näonahale kui ka ülejäänud kehale kasutamiseks. Antud toode saadeti kingitusena, kuid arvatavasti ostan järgmisena kehaõli looduspoest.



L'Oreal Micellar water

Mis puudutab meigi eemaldamist, siis pikka aega kasutasin ainult sooja vett ja seepi, sest ma ei kannata võtta meiki ühegi rasvase tootega maha. Eriti vastikud on minu meelest meigieemalduspiimad, mille järel on hakkavad mu silmad jubedalt kipitama. Kahjuks ei sobi mulle ka enamik tavapoodides leiduvad kergemad tooted, kuna on tekitanud allergiat. L'Oreali mitsellaarvesi on täielik imetoode! Mul läheb hetkel teine pudel, mis on kohe otsa saamas ja pean kibekiiresti ostma uue. See mitsellaarvesi võtab meigi maha ülikergesti ning samas ei kipita mu silmad või näonahk. Nahk on rahul ja mina olen rahul.

Kokkuvõte: miks ma pole juba uut pudelit soetanud??

Nagu ma juba enne mainisin võite soovitada mulle asendustooteid - üks nendest isepruunistaja ning teine juukseseerum.

Kas teie kasutate samasuguseid kehahooldustooteid igapäevaselt?




6 Responses to “Iluorja lemmikud”

  1. Huvitav, kas see Dove mõnele nahatüübile ka vähem oranž jääb?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakun, et neile, kel on sooja alatooniga nahk. Isegi, kui ma päevitan, siis ma ei lähe pruuniks, vaid selliseks hallikaks pruuniks - if it makes any sense. :)

      Delete
  2. Mul selline juuksetüüp, et kui lasen juustel lihtsalt kuivada siis lõpuks olen nagu puudel. Juuksed on kahused ning üks juuksesalk laines, teine sirge :D Seega ma kasutan ice cream seerumit ning lihtsalt kuivatan fööniga pidevalt läbi kammides.

    Aga juukseid aitavad mul taltsutada ning muuta pehmemaks igasugused kodused maskid. Kas siis lihtsalt oliivõli (eriti hea just kodusel päeval, saab hommikul juustesse panna ning õhtul maha pesta või hoida hoopis üleöö), oliivõli+maitsestamata jogurt+muna, oliivõli+muna+mesi või siis näiteks lihtsalt õluga pesta (kui pesta maha leige veega ning kasutada hiljem šampooni+palsamit siis ei jää ka lõhn külge). Võid proovida :)

    ReplyDelete
  3. Ice Creamist olen palju head kuulnud. :) Vaatan, kas seda ka Sloveenias leidub.

    Muidu mul sama teema, kui lasen juustel niisama kuivada, siis oleks nagu tunnike tormituules seisnud. :D

    ReplyDelete