Monday, June 08, 2015

Ekspaks otsib kleite

Ma olen mõnikord mõelnud, et sobiksin hästi kriitikuks. Mul on hea muusika- ja rütmitaju, oskan sobitada värve jne. Samas, kui asi puudutab mind ja valikuid, siis ma olen nagu kits kahe heinakuhja vahel ja täiesti otsustusvõimetu. Noore neiuna oli mul veel see puudus, et ei kuulanud kellegi nõu, pidades ennast meeletult targaks. Jee rait!

Hetkel mul on riietega selline lugu, et kõik on jäänud suureks. See on üsna ebatavaline, sest tavaliselt krõbistasid kalorid mu kapis riideid väiksemaks. :D Eelkõige lotendavad kõik kleidid. Ja nüüd olengi valikute ees, ning tunnen ennast harjumatult uues väiksemas kehas. 

Otsisin hiinaka lehelt välja erinevaid kleidid - lühikesed ja pikad. Olen väga õnnelik, kui te annaksite hääle ühele pikale ja ühele lühikesele kleidile, et saaksin tellimuse sisse anda. :) Veidi mu kehakujust: laiad õlad, kopsakas rind, laiad puusad, lame pepu, pikad jalad.


I // II // III // IV

Viimasel ajal on mu teetassiks olnud pigem minimalistlikud rõivad ja sellepärast langesid mu valikuks ühe värviga kleidid. Erandiks triibuline kleit - olen nimelt täielik triibufanaatik!


I // II // III // IV

Lühikeste kleitide hulgast kannaksin isegi mustriga kleit - pikkade puhul on mul mure, et ehk näen välja nagu suur lehviv kardin. :D Jällegi sattus mu valikuks triipudega kleit, lisaks liibuv must kleidike ja helekollane kaunitar. 

Millised riided olete teie pidanud kapist kindlasti välja vahetama, kui kaotasite kaalu?




35 Responses to “Ekspaks otsib kleite”

  1. Pikkadest kleitidest nr 4, lühikestest 2! :)

    ReplyDelete
  2. Isikliku maitse järgi ja milles ka sind kõige paremini ette kujutan : pikad number kaks ja lühikesed number üks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :)

      Mida rohkem ma neid kleite vaatan, seda rohkem tahaks kõik tellida. :D

      Millise sa endale valiksid?

      Delete
  3. Mõlemad nr kahed

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need on mõlemad mu lemmikud! Aitäh :)

      Delete
  4. Pikkadest kaldun esimese ja neljanda poole aga kuna 1. lõige teeb juttude järgi õlad veel laiemaks, siis ehk pigem 4? Ja lühikestest kindel number üks! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nr 1 lühikestest meeldib mulle endale ka väga. :)

      Delete
  5. Pikk nr 4; lühike nr 1. Soovitan kindlasti keskkohta natukenegi rõhutava lõikega kleite, kuid mitte rinda rõhutava, seepärast ka need valikud :)

    ReplyDelete
  6. Pikkadest nr 3 või 4, lühikestest kindlasti nr 1 :)

    ReplyDelete
  7. Mina pigem küsiks, kus kleiti kannaksid?
    Igapäevaseks tõesti neid lühikestest nr 2 ja 3 vist ei kannaks, küll aga pikkadest nr 2 oleks ideaalne.
    Samas kui tahaks natukene naiselikumalt lille lüüa, siis arvan et lühikestest nr 1 oleks sinu jaoks ideaalne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kleiti kannaksin suvel igal pool va kodus. :)

      Delete
  8. Pikk nr 4, sest teised on suur EI. Lühike nr 1. Võib ka 3 ja 4, aga mitte 2!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arvad, et 1, 2, 3 pikad teevad õlad liiga laiaks?

      Aitäh!

      Delete
  9. Pikkadest nr.3 ja lühikestest nr.1

    ReplyDelete
  10. No arvestades seda, et olen Sinuga sama pikk ja olen mõned aastad tagasi samuti umbes-täpselt samas kaalus olnud, rääkimata laiadest õlgadest, puusadest ja suuremast büstist (Pepsiga oli mind siiski õnnistatud ses kaalus:D), siis lühikestest nr 1 (ja võib-olla 2) ei pruugi Sinu kehakujuga sobida: See keskkoht tundub olevat liiga kõrgel ja kui Sa veel ei ole seda avastust teinud, siis kleidi kõrge keskkoht + big boobs = õige talje süüakse büsti poolt ära ja nii oleksid Sa üks suur pikkade jalgadega boobie... (naerust põrandal ruigavad sõbrad ja perekonnaliikmed tegid selgeks, et sellise lõikega kleidid ei ole vist kõige õigem valik... ). :D Aga muidugi võib see Sulle ideaalselt sobida, võib-olla on lihtsalt minu torso veidi ebastandartne. Ja tundub, et paljudele meeldibki selline stiil :) Pikkadest kleitidest tundub, et sobiks ehk kõige paremini neljas. Lühikestest nr 3 samas peaks kõik vajalikud kumerused esile tooma, tundub ka veidi siluva effektiga kleit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha jalgadega boobie. :D

      Aitäh asjaliku arvamuse eest. :)

      Delete
  11. Pikkadest roheline ja lühikestest lilleline :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle väga meeldib selle rohelise kleidi värv. :)

      Aitäh!

      Delete
  12. Pikkadest nr 2, lühikestest 1 ja 4 :)

    ReplyDelete
  13. Pikkadest kleitidest võib sobida teine, aga üldiselt, need kleidid ei sobi ükski. Muidugi lai puus on maitse asi, ja ma ei tea, kui lai see puus täpsemalt on... Kui sobib, siis teine. Natukene naljakas küll, et ümber kleit, aga kuna müün suuremaid nr. riideid, siis arvan, et mul õigus
    Lühematest kleitidest 2. Skater stiil peakski olema asi, mida vaatad. Hetkel ka eestis meeletult palju ses stiilis müügil ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skateriga on mul see hirm, et seeliku ots jääb kuhugi kinni ja siis käin palja peega. :P Mulle tegelikult meeldivad ümber kleidid ja ma arvan, et need pole ainult peenikestele. :)

      Delete
    2. Nagu seda laia puusa saaks valida, et maitse asi.. Einoh, saeme pool vaagnaluud ära! :D St igal inimesel ei sõltu puus sangadest ja ma ei tea millest veel.. Kui kurvid on paigas (proportsioonis), siis on ümber hoidvad kleidid vägagi ok ja pealegi ma arvan, et kui kleidikandja tunneb end enesekindlalt, siis pole vahet milline see kleit on! Skater stiilis kleidid meeldivad mulle ka, kuigi mitte kangest kangast vaid pehmemast. Mul on nt selline: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d7/62/75/d76275dad7e42eb25e55bef79faced9e.jpg
      Aga! Mul on peffi ka taga ja siis osade skater kleitidega võib see eriti naljakas jääda :D see seeliku osa teeb mõne kleidi puhul inimese ikka väga laiaks, pehmem materjal hoiab rohkem keha ligi.
      Muidu mulle meeldib see roheline, kuna toon on väga mõnus ja alumisest reast must, sest no must on must, aga lilleline on ka ilus! :) Triibuliste seelikuosadega kleidid teevad puusast ilmselt veel laiemaks (kuigi mul ka paar sellise triibuga seelikut :D). Ühesõnaga! Telli see, mis sa ise tunned, et on õige!
      Ma olen viimased päevad vaadanud seda http://www.shein.com/Pink-Black-Sleeveless-Zigzag-Print-Maxi-Dress-p-215078-cat-1727.html üha uuesti, et kui ülemine osa on kräpp siis äkki saab seelikunagi kanda :D

      Delete
    3. Hahaha.. mul jäi see lause täiesti vahele. :D

      See roosa sikk-sakk kleit jäi mulle ka silma. Väga ilus suvine kleit. Muuseas sain kleidid tellitud ja nüüd hoian pöidlaid, et XL suurused mulle sobiksid. :)

      Delete
  14. Pikkadest kindlasti 4 -selle praeguse juukevärviga koos super! aga lühikestest 1 või 4... tõmbab rohkem 4 poole

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ikka tead, et ma pole enam punane? :)

      Delete
  15. Roosa pikk kleit on väga ilus - ma ilmselt teeks midagi selle kaelusega, et see nii megaavar ei oleks aga värv tundub armas ja lõige ka tore :) Ja lühikestest kleitidest see nr 1 kleit kindlasti embab väga ilusasti keha - sobiks sulle väga hästi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vist julgeks nii avarat kleiti ainult rannas kanda, või siis tõesti õmbleks ülemise osa kokku veidi või paneks prossi. Muuseas vaatasin tellijate tagasisidet ja kahjuks see kleit on kõike muud kui ilus, seega jätsin lõplikust valikust välja.

      Aga, kes teab, mida lühikese nr 1 kleidiga ette võtsin.. ;)

      Delete
  16. Pikk nr 2 ja kühike nr 1 :)

    ReplyDelete
  17. Mulle meeldivad ja arvan, et Sulle sobiks hästi pikk nr.2 ja lühike nr.1 :)

    ReplyDelete
  18. Minu vaimusilmas oleks hästi kihvt sinu seljas pikk kleit number 2 ja lühike kleit number 1 :)

    Tessi

    ReplyDelete