Monday, June 15, 2015

Eelmisel nädalal juhtus.. vol1

Tegin sellise plaani, et hakkan esmaspäeviti eelmist nädalat kokku võtma blogis. Ma pole suur "käisin seal-tegin seda" kirjutaja, kuid usun, et ühte postitusse jõuan enamik sündmusi ikka ritta seada. Samas on mul endalgi selline meeldetuletamine hüva mälutreening, kuna viimasel ajal tunne, et kõik ei püsi peas - kas ehk vanadus tikub ligi?

Kui ma esmaspäeval Igorilt küsisin palju läksid minu kaks vajalikku dokumenti abiellumiseks maksma, siis vastuseks tuli 100 €.. Kui ma oleksin Eestis või vähegi mujal mõistlikul maal elanud, siis oleks rahakotti pidanud kergitama nii 6 € jagu. Sellistel hetkedel tuletame üksteisele meelde, et only once in a life, ja siis on paberimajandus läbi. Lisaks olime varunud muid erinevaid dokumente, ning ristiretk kohalikku omavalitsusse sai alata. Meie toreda retke jäädvustasin videole.

Sel samal päeval, kui me Sevnicas käisime, hüppas Igor kiiresti artilt läbi, et teada saada, kas 3 nädalat kestnud haigusleht saab läbi. Saigi, kuid alles reedel. Töökaaslased saatsid talle sõnumeid ja helistasid, et kuna ta juba tagasi tuleb. Neil oli Igori asemel üks teine mees, kes ta sõpradele ei meeldinud. :D Ütleme nii, et Igor oli just nii põnevil tagasi tööle minna, kuni pidi täna hommikul kell 4.45 ärkama. :D

See ei oleks ju mina, kui mu nädal läheks liiga libedalt.. Pea aasta tagasi õnnestus mul kiirteel tanklas diisli asemel bensiini tankida. Kuna diislit oli all liiga vähe ja bensiini palju, tuli puksiir kutsuda. Puksiiri juhiks oli üks mees, kes elab minu kandis ning peale seda, kui ta mu remonditöökotta viis, ütlesin, et noh, külapeal näeme. Ja teate mis, ei näinud. :( Kuid see eest, oli mul au temaga taaskord kohtuda eelmisel nädalal, kui auto keeldus töötamast. Väljas oli üle 30 kraadi kuuma, auto oli pargitud kinnisesse ja üsna pisikesse parklasse, mis asus tiheda liiklusega tee ääres - te võite ette kujutada, kuidas auto äravedu välja nägi.:D

Sel ajal, kui meie imeilusad blogijad said Butterfly lounge's kokku, tegin mina kodus pisikese peo ja lisaks panin ritta enda lemmikud blogijad.

Pühapäeval ajas Igor lapsed varem üles, et minna koos jooksuvõistlusele registreerima. Igaüks sai tasuta spordisärgi ja numbri ning kogu meie küla rahvale oli tasuta välibasseini sissepääs. Lapsi oli palju ja kokku pandi päris suur hulk erinevas suuruses ja vanuses lapsi. Valida sai 300 m ja 600 m vahel, meie omad võtsid 300 m. Ja väga hea, sest 600 m pikkuses jooksus olid ainult trennilapsed, kes jooksevad kiiremini kui mina, palju kiiremini. :D Mina jooksin Anne Maiga ringi kaasa, ning kuigi väljas oli ja kuum, sai ring edukalt lõpetatud. Auhinnaks sulistasime basseinis ja hiljem sõime pitsat. 





Lõpetuseks räägin teemast, mis puudutab laste riietamist. Ma olen tugeval seisukohal, et laste riideid peavad olema esiteks mugavad, kindlasti puhtad ja mitte liiga paljastavad või silmatorkavad. Olen veidi nukker, et mu vanem tütar kasvas välja suurusest, mis on poodides 0-8 aastat ning pean vaatama talle suuremate tüdrukute riideid. Kahjuks ma ei saa aru, mis toimub disainerite peas, kui nad teevad teismelistele närust ja õhukesest materjalist (pane või lapsele maika t-särgi alla) pluuse, mis on täiesti haiglase lõikega. H&M viimane moodi on veel selliste lõigetega pluuse, et nabad on kõigil valla. Miskipärast tehakse täiskasvanutele täiesti korralike riideid, kui tiinekatel tuleb valida hulkuri kostüümi ja prükkari kleidi vahel. Ma arvan, et lapsel peaks olema igas vanuses võimalik stiilselt riietuda. Ei saa olla ju kaks äärmustas, kas Hello Kitty pluus või vaevalt nibusid kattev tolmulapp. Sinna vahele jääb veel suur hulk erinevaid korralike riideid.

Nagu võite arvata, siis viimane lõik sai inspireeritud sellest, et käisime lastele riideid ostmas. :D Tulime poest välja küll ilma t-särkideta (ei meeldinud mulle need nirud), kuid see külastasime uut CCC kingapoodi, kus olid nii ilusad, kvaliteetsed ja odava hinnaga jalanõud. Mis puudutab jalanõusid, siis olen arvamusel, et lapsed võiksid kanda armsaid ja lapsesõbralikke kingi. Ning õnneks mu neiud on minuga samal arvamusel (veel!), kuigi vahel nad kauplevad küll selliseid kritallidega ja kontsaga kingi nagu Igori õde kannab. No jeerum, ei ole kiiret lapsepõlvest välja kasvamisega!

Annan teile vihje, et juuli kuus läheb käima In Love in Ljubljana sünnipäevakuu fotokonkurss, mis algab iga nädal uue vinge auhinnaga! :)

Ma loodan, et teil oli huvitav mu pikka pajatust lugeda ning järgmisel esmaspäeval uuesti! Kui tahate mu tegemistel rohkem silma peal hoida, siis visake like In Love in Ljubljana Facebooki lehele ja Instagramile - sealt leiate alati kõige värskemad uudised.




2 Responses to “Eelmisel nädalal juhtus.. vol1”

  1. Ma eelmine aasta otsisin lapsele meeleheitlikult trikood. No ei ole. Igalpool olid kolmnurk bikinnid ja no 3 aastasele sellist asja ikka selga ei aja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikka string bikiinid, eks? Muidu ei päevita kannikaid ära :P

      Delete