Tuesday, May 26, 2015

Weird me is weird

Ühes oma postituses mainisin seda, et ma ei söö toiduaineid, mille kuupäev kukub järgmisel päeval. See viis endast välja nii mõnegi trolli ja sain nina pihta, et olen pirts. Ise ma ennast pirtsutajaks ei pea, pigem nimetan neid enda eripäradeks, miks mitte ka kiiksudeks and you know what - olen kindel, et ma pole ainus. Ühesõnaga, et te jumala eest ei arvaks, et ma olen üks armas inimene ja toidan pisut ka nurisejate tähelepanu, räägin teile endast veel, mis puudutab toite ja toitumist.

- ma ei söö toiduaineid, mille kuupäev lõpeb samal või järgmisel päeval.

- söön alati jogurti ja hapukoorepaki korraga tühjaks. Külmkapis lahtisena seisnud piimatooteid ei söö.

- ma ei söö värsket paprikat ja sibulat (isegi mitte rohelist). Küll mulle meeldivad mõlemad hautatult, praetult jne söögi sees.

- mulle ei meeldi käia pubides, restoranides ja süüa kohalikku kodust toitu. Kui ikkagi lähen, siis tellin alati midagi sellist, mida ma kodus ei tee.

- pole kunagi söönud laste toidujääke. 

- Sloveenias hakkasin toidu kõrvale sööma rohelist salatit õli ja äädikaga, tomati-hapukoore salati tegin korra kahe aasta jooksul ja enam ei maitsenud.

- lemmikpitsa on itaaliapärane õhukese põhjaga pitsa, millel on tomatipasta, šampinjonid ja juust.

- ma ei käi Sloveenias hiinakates, kuna toidu kvaliteet on väga madal - seega ootan alati reisi Eestisse, kus hiinakate toit on nagu Michelini tärniga restoranist (võrreldes Sloveeniaga).

- ma jälgin hoolsalt laste toidulauda, ja luban snäkkideks puuvilju, kaerahelbe küpsiseid ja aegajalt käsitöö jäätist.

- ma armastan tohutult punaseid pakse suppe ja võiksin neid iga päev süüa.

Anne Mai käitlemas meie lemmikkohviku mustikajäätist. Kusjuures sealt plaanin tellida jäätist ka meie pulma. Kuidas kõlavad sellised maitsed nagu Snickers, Oreo, Kinder Bueno, Raffaello? :)

Kas tundsite ennast ära mõnes minu eripäras?




15 Responses to “Weird me is weird”

  1. Mina panen hapukoore alati kaanega purki, kui olen paki avanud, seega see kiiks on meil peaaegu sarnane. Jogurti ostan ka pudelis.. Üleüldse olen ma mingi purkide ja säilituskarpide hull. Ka kõik sügavkülmas olevad juurikad-marjad-lihad lendavad karpi. Sibul ka värske ei meeldi, aga paprikat söön nagu õuna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Õnneks siin müüakse suht mõistliku hinnaga pisikesi hapukoori, siis need jõuab ära süüa. Kuid poole kiloseid kilekottides paneks vist isegi purkidesse. Mul ka sama põhimõte, et kui külmkapis, siis peab olema kindlasti pakendatud. :)

      Delete
  2. Pliiis pane see pildialune tekst suuremaks, mul on prillid ees ja ikka ei näe muhvigi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulles vastu magamata, niplid villis värskele emale tegin teksti suuremaks. :D

      Delete
  3. mmm, need jäätise maitsed :D kas need ka käsitöö jäätised?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa! Lisaks on veel hunnik erinevaid maitseid nagu küpsise, krõmpsuva sarapuu pähkli, Twixi, mango, kookose-šokolaadi, maasika-banaani, šokolaaditordi, juustukoogi jne jne. Kõik ei tulegi kohe meelde. :D

      Delete
    2. Kui sa kunagi Ljubljanasse satud, siis kindlasti astu läbi Cacao kohvipoest. Suviti on seal vähemalt paarkümmend erineva maitsega imehead käsitöö jäätist. :)

      Delete
  4. Mul ka see kuupäeva kiiksuga.

    ReplyDelete
  5. Kuupäeva kiiksu mul pole. See-eest on see mu mehel. Ma vahel ikka narrin teda, et ta ei taha teada, mis ma talle köik sisse olen söötnud. :) Ta olevat kunagi köhutövega minema visanud köik asjad külmkapist. Isegi need, mis olid alles kinnises pakendis ja mida ta kindlasti polnud söönud. :)

    Aga ma vahel igatsen neid nöukaaegseid hapukooretopse, sest see kilepakend on nii tüütu minu meelest

    ReplyDelete
    Replies
    1. See kilepakend on tõesti ebamugav, kuigi Eesti hapukoor on ülekõige! Sloveenias nii head kraami ei leidu. Pigem meenutab hästi paksu tarretatud hapukoort.

      Delete
  6. Ei... sa pole ainus, kellel on kuupäevadega kiiks :). Ma suudan süüa asju, mille kuupäev kukub kohe, kuid on seisnud külmkapis avamata. Kui on pikalt avatud olnud ja kuupäev kukub, siis jääb ära... Veel on mul selline kiiks, et ma ei suuda juua piima, kui seda on pakis näiteks veerand alles (ning ma tean, et see on juba mõned päevad külmikus olnud). Siis kallan selle salaja kraanikausist alla ning avan uue paki :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa... see on kohe väga eriline kiiks. :D

      Delete
  7. Ma arvan, et te minestaksite kui meie külmkappi näeksite. Kõik asjad suvaliselt laiali, pakendid lahti rebitud, ükski asi pole säilituskarbis. Kuupäevad mind ei huvita, usaldan oma nina ja maitsmismeelt. Ma tean, et need kuupäevad ei tähenda tegelikult suurt midagi. Khm, ja näiteks hallitavalt parmesanilt olen võimeline hallituse maha kraapima ja juustu ikka ära sööma. Ainuke asi, mida ma ei söö on toores paprika. Sibul, küüslauk - andke ainult ette. Ja veel on üks asi, mida ma kohe üldse ei kannata - seisnud kohv. Ma mõtlen seda, mis tehakse selles filtriga kohvimasinas valmis ja siis jäetakse aparaat sisse, et kohv ei jahtuks. Juba see lõhn ajab mul südame pahaks. Või kui soojendatakse üles juba jahtunud kohv. Öäk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen nõus kohviku külastamise täielikult lõpetama, kui seal antakse vastikut, kõrbenud maitselist kohvi. :D

      Muidu ma arvan, et sa oled õnnelik inimene, sest tegelikult ma ei pooldse toidu raiskamist. Endal ka nõme tunne, et selline piir on ees teatud toiduainetega. Õnneks maal on see hea, et midagi ei lähe raisku, sest kanad söövad kõike!

      Delete
  8. Ma mõtlesin, et mul polegi väga toiduga seotud "kiikse" aga sinu postitust lugedes ja komentaari kirjutades tulid küll mõned meelde...

    - Ma ei suuda süüa püreestatud toitu, milles pole tükikesi sees. Sinna alla lähevad püreesupid (mida ma armastan) ning kartulipüree. Samuti mõned smuutid aga nende puhul olen märganud, et teatud konsistents isegi töötab! Kui ma ei lisa püreesuppidele saiakuubikuid, peekonitükikesi vms siis see supp lihtsalt ei lähe alla, sest see ajab iiveldama! Lihtsalt mu kurk töötab nii. Samuti pudruga on nii ja naa. Kui on vale konsistents siis lihtsalt ajab iiveldama. Ja noh..Itaalias laialt kasutusel olevad geelkujul ravimid...ma olen lihtsalt keeldunud nende võtmisest, sest noh mul on nendega halvad kogemused.

    - Ma armastan piparmünditeed, sidrunit (söön täitsa paljalt seda, grimasse tegemata) ning banaane aga ma ei suuda taluda piparmündi lõhna ega sellemaitselisi asju (šokolaad, kommid) ning ainsaks erandiks on näts. Sama kehtib ka sidruni ja banaani kohta.

    - Ma ei söö küpseid puuvilju, sest jällegi..need ei lähe mul alla.

    - Pulgajäätisel ma ei söö seda lõppu, mis asub pulgale liiga lähedal, sest puupulga tekstuur tekitab minus vastikustunnet :D sama tegelikult teiste karedate asjadega (nõudepesusvammid, kastid ja nii edasi :D)

    Vot selline friik :D

    ReplyDelete