Wednesday, May 06, 2015

Tittle-tattle vol 1

Kui abitu saab üks inimene olla ilma telefonita? Vaadates ennast, siis vastus on - üsna abitu. Käisime esmaspäeval uut nunnut ostmas ja tuli välja, et ma pean telefoni ootama kuni 3 nädalat! Mul on tulnud Hiinast Hong Kongi postiga pakid kiiremini kohale. Igatahes mu operaatori geniaalne idee on see, et uusi telefone ei tooda poodi, kuna nende hind on liiga kallis. Vahet ei näe, et müüjal oli kahemeetrine nimekiri inimestest, kes on ootel (täitsa oma silmaga nägin seda paberit). No jumala eest, ärge tellige liiga palju! Ehk keegi tahab veel osta. :D

All näete pilti, kuidas ma plaanin terve suve ringi käia - kui just tuleb selline kuum ja päikseline suvi nagu lubatud. Kiiresti ütlen ära, et ma pole paljas. Kannan järjekordselt õlapaelteta kleiti (kahjuks ainsat), sest 99% tõenäosusega tuleb mu pulmakleit varrukateta ja paelteta. Ja hoia nüüd selle eest, et ma päevitan endale randid selga. Samas päikest tahan, sest aeg on hüljata lumivalge nahatoon ja eks mingi aeg hakkan niikuinii tugevat päikesekaitset kandma, sest pulmadeni on veel 3 KUUD!



Tegelikult mul on teine üks küsimus, millega olen viimased päevad enda pea halliks mõelnud! Nimelt on mul erakordselt nirud juuksed - no vaadake ainult pilti. Lisaks on mul juuksed alt blondid ja pealt punaseks värvitud. Üks mõte oli pulmasoenguks teha lühikesed juuksed koos ilusa juuksekaunistusega. Kuid unistada ju võib ja ma tahaksin clip-in pikendusi koos efektsema soenguga. Mida te arvate - on see teostatav? Mis värvi juuksed peaksin tellima? Blondid ja värvima punaseks? Kas need clip-in'd paistavad mu kolme karva alt välja? Kas ma peaksin ehk juuksed kohe nulli tõmbama? Kumb oli enne, kas muna või kana?

Saadan teile päikest siit ilusast Sloveeniast, sest kuuldavasti on teil seal jätkuvalt külm!





11 Responses to “Tittle-tattle vol 1”

  1. Muna oli kohe kindlasti ennem, sest muna on nii ülbe, et õpetab kana aegajalt. Ma ka ilma telefonita, kukutasin puruks suure hurraaga :D Õnneks ma ei jõua vana parandada (228€) ega uut osta. Aga pikenduste poolelt, blond ja võõpa ära, kui kenasti tupeerida ja mässata, ei jää ka clipid paistma. Teiseks on hõredate juuste eelis, et ülehinnatud võltsjuukseid ei lähe nii palju kui minu paruka vahele. Tervelt kolme inimese kogus (umb 400-500 salku :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, ühtekad! :D

      Ma vaatasin ka mingi juutuubi videot ja seal soovitati ka soeng puhvi ajada ja klipid vahele pista. Eks näis, vb isegi petab ära. :)

      Delete
    2. Ja eks tonn lakki hoiab ka orkaaniga clipid peidus :P

      Delete
  2. 3 nädalat telefoni ootama? See on tõesti absurd. Tänapäeval asetatakse aina enam rõhku maksimaalsele kiirusele ja kättesaadavusele. Ja pead 3 nädalat telefoni ootama? Naljaninad. Mis telefoni kasuks otsustasid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noh, öeldi, et eeehk 2 nädalaga saan kätte. Ma olin ikka nii jahmunud alguses, kuid hetk hiljem viskasin juba nalja, sest see on nii sloveenianlik muneda kõigega. Lõunamaa kultuur, mis teha. :D

      Tuleb S6.:)

      Delete
    2. Seda küll, kui nüüd ütled, et tõepoolest ju lõunamaa... mida enam lõunasse seda rohkem: homme teeb, aega on! :D

      Delete
  3. Ma kujutan ette seda pettumustunnet kui oled juba mitu päeva valmistunud et saad uue, pool ööd polnud und, sest homme saabki uue... Ja siis lähed, saadki, aga ootad veel kolm pikka nädalat, kuigi sa olid juba valmis terve õhtu oma uut kallikest näppima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa kirjeldasid mu tundeid väga täpselt. :D

      Delete
  4. Soengu kohapealt soovitaks clipid tellida ja enne pulmi soengutega katsetada ja leida see õige, millega sa tunned end kaunilt, sest see on ju su kõige tähtsam päev :) soovitaks blondid muretseda, sest siis sa saad just seda värvi mis vaja, värvida nad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen hetkel kõige rohkem selle mõtte poolt, et tellida blondid klõpsud. Kuid eks näis, mida juuksur räägib. :)

      Delete