Thursday, May 28, 2015

Mõni päev on erilisem kui teine

Kui tööpäevad on meie peres väga toimekad, siis eilne kolmapäev oli nagu pikendus nädalavahetusele. Anete oli hommikul tiba kuum ja tohutult endast väljas, sest ta nägi unenägu, mis teeks mulle endalegi halva enesetunde ning kummitaks terve päeva. Sellepärast otsustasin lapse koju jätta ja pakkisin ta diivanil teki sisse, musitasime-kallistasime-lohutasime ja kurbus oli nagu käega pühitud. 

Peale sloveeni keele tundi käisin poes, ostsin vajaliku lõunasöögi materjali ja kimasin kodu poole. Seal oli Igor alutanud tüdrukutega nende toas suurpuhastust - ma ei tea, kuidas teie lastega on, kuid meie tüdrukud on nagu hamstrid ja MITTE MIDAGI ei tohi ära visata. Alates paberitükkidest kuni hambapasta karpideni. Kahjuks mingi hetk tekib nende mõistes väärtuslikust kraamist hamstripesa ja üritame koos eraldada vajaliku (meie mõistes) mitte vajalikuks. 

Lõunasöögiks tegin imelisi kooreseid enchiladasid - kui aus olla, siis ma tegin esimest korda neid iseseisvalt, sest tavaliselt on enchiladade meisterkokaks kodus Igori vend. Ma ei tea, kas leidub veel lihtsamat ja maitsvamat retsepti. :D Tavalise lõunalaua äärest kolisime üles korrusele, sättisime taldrikud põlvedele ja vaatasime koos Ace Venturat. I love Jim Carrey (vaadake tema aeroobikavideot Buffed, Beautiful and Bitchin', see on nii hea :D).





Ma olin mingist heast koogist mõelnud viimased kaks päev, kuid elades keset metsi ja mägesid ei ole võimalik minna 10 meetri kaugusele poodi nagu Ljubljanas. Mitte, et ma enam tahakski - see polnud harv näht, kui saatsin Igori viis minutit enne poe sulgemist krõpsu või jäätist osta. Ja nii need kalorid sõid mu riideid aina väiksemaks.. 

Peale enchilada materjali täiendasin meie külmkappi ka kauasäiliva vahukoore, või ja toorjuustuga - need kolm koostisosa ja mul on alati võimalik midagi head küpsetada. Seekord tegin porgandikooki, kuid koogivormi asemel küpsetasin taigna muffinivormides. Ma ei oska kirjeldada KUI suurepärased nad olid - pehmed ja mahlased. Tegin pool kogust ja vormid valasin üsna täis - kokku tuli 12 tükki. Kui midagi muuta, siis järgmine kord lisan vähem suhkrut.

Ahjaa, eile sai tähistatud ka 1 kg kaotust, seekord siis porgandimuffinitega. :D




6 Responses to “Mõni päev on erilisem kui teine”

  1. Üks parimaid kooke, mida ma olen küpsetanud on Kanada õunakook (retsept nami-namis). Ma ei ole väga suur õunakookide fänn aga see...see oli lihtsalt imeline! Hea, et usaldasin oma sisetunnnet ja tegin suure plaaditäie, sest ka päevi hiljem oli see mahlane ja ülihea. Pluss koostisosad on sellised, mis tavaliselt kodus olemas on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Õunakoogid mulle meeldivad, lähen kaen perra. :)

      Delete
  2. See altpoolt neljas pilt on sinust lihtsalt imekena :) Kaunis naine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. See kommentaar käis vist eelmise postituse kohta. :) Aitäh igatahes!

      Delete
  3. Kui mul on tütar haige ja vahel koolis koju jääb, siis algab ka ebamaine hellitamine. Olen püüdnud tema kehvema päeva rõõmsamaks teha ja võimeline siis keda või mida iganes mängima :) PS. Mulle pööraselt meeldib see Sinu kaalukaotuse tähistamine. Täiesti oivaline ja lõbus! Nii tulebki elu võtta!

    ReplyDelete