Tuesday, May 12, 2015

Let's get busy

Ma olen terve talve ja kevade laiselnud ning värvinud enda küüsi maksimaalselt 4-5 korda. Pakun, et selle taga on põhjus, et ma ei tööta enam kontoris, vaid nokitsen omaette kodus. Mitte, et ma varem oleks kellegi teise pärast küüsi lakkinud, kuid nüüd tundub lakkimine eriti ebahuvitav. Kuna olen ahnitsenud erinevaid lakikesi, lükkasin neilt tolmu pealt ja näitan ette milliseid lakke mulle meeldib suvel kanda.

Since I haven't worked in office, I stopped polishing my nails. I think I did it through winter only few times. Since it's going to be a warm and long summer, I plan to take care of my nails more than ever. And that is why I started with taking out my nail polishes (I think they missed me as much as I missed them :D). 



Glitter lakkidega oli mul oma kindel rutiin. Kanna kõigepealt 1-2 kihti mõnda heledat lakki - hetkel on mul nendeks O.P.I. Passion ja Colorama numbriga 254. Edasi maandub küüntele kaks kihti sädelevat lakki ja selle maniküüriga käin maksimaalselt nädala. Võiks isegi rohkem, aga ma tüdinen kiiresti ära. Muidugi laki mahasaamisega on teine lugu ja tavaliselt mähkisin küüne ümber vatitupsu koos eemaldiga ja kõige peale foolium. Mulle meeldivad erinevad sädelevad lakid ja, kuidas need päikese käes helgivad.

My top favorite nailpolishes for summer are the ones with glitter. God only knows (and us girls also) how hard it is to remove it (foil+nailpolishremover+cotton), but otherwise I use them very often. First I put 1-2 layers of some light color under, and finish it with 2 layers of the glitter nailpolish. I just love how the glitter sparkles in the sun, making me feel like I'm taking sun at a beach.



Olen tohutult suur Maybelline Colorama fänn ja, kui osadel ei püsi need lakid peal, siis minu küüsi Colorama armastab väga. Suveks ostan tavaliselt erinevaid troopilisi värve ja need sulanduvad imeliselt päevitunud jumega. Pildil võite näha Colorama lakke toonis 26, 83, 310.

When it comes to good quality and colorful nail polishes, my pick is the Maybelline Colorama. Some people say that this nail polish doesn't stay on long, but when it comes to me - Colorama loves to be on my nails. What else I like is that their price is cheap and the range of different colors wide. Yey, for Colorama!



Enamik tumedaid toone jäävad nukralt sahtlisse sügist ootama, kuid on üks värv, mis meeldib mulle aastaringselt, kuid eriti suvel - must! Selle Bourjois'i laki sain töökaaslaselt, sest ta läks üle geellakkidele. Mul oli eriti hea meel, sest minu pisikeses tuubis L'Oreali must lakk kuivas lihtsalt ära. Musta lakki panen alati kaks kihti (kuigi see lakk on päris hea ka ühega), sest sel moel jääb lõpptulemus ühtlasem. Kuigi must lakk kuivab ju sada aastat..

I don't wear darker colors at summer, but there is one that I can wear all through year and it's ever so stylish black. This Bourjois nailpolish was a gift from my coworker and I like it very much. I always put two layers of the black nail polish cause the look is even more clean and even. 

Millised on teie suvised küünelakid? What are you favorite colors for this summer?




6 Responses to “Let's get busy”

  1. Ülivinged pildid!! Nii lahe, omamoodi mõte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eile käisin aias ideid otsimas, oleksinud võinud kohe aidaruumi kiigata.:D

      Aitäh!

      Delete
  2. kui ma Bloglovin'is selle postituse eelvaadet nägin, mõtlesin, et oo, hakkad midagi ehitama vist. noh, et saed ja näpitsad ja haamrid ja naelad ja muud möllud kõik rivis (neid lakke ma ei märganudki). igatahes, tõesti kihvt mõte küünelakkide pildistamiseks! mina ise oma sõrmeküüsi ei laki, aga kuskil pooleteise kuni kahe kuu tagant käin nendega maniküüris küll. biogeellakid on minu sõbrad ja just poolteist kuni kaks kuud see maniküür mu küünte peal püsibki. lasen alati teha 1/2 või 2/3 küüneplaadist, siis ei teki koledat väljakasvu ka. aga tavalisi lakke on mul ka kodus, sest varbaküüsi ikka värvin vahel. hiljuti ostsin Oriflame'i Sugar Nail rohelise suhkrutekstuuriga laki ja see on päris lahe!

    Maiken - Part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noh, peaaegu et ongi remont - remont minu kallal. ;)

      Ma kuulen üha enam, et inimesed kannavad geellakke. Kui mul kunagi geelküüned olid, siis kogu see protseduur oli meeletult pikk minu jaoks. Kas geellakiga läheb kiiremalt?

      Delete
    2. uskumatult kiire on kogu see värk. suurem osa vana lakki eemaldatakse spetsiaalse lihvijaga (sest minu küüntel see hõbepaberi jura ei toimi), siis viiliga väike järeltöö ja ongi aeg uueks maniküüriks. kõige alla läheb miski (vist kinnitav) ollus ja siis peale veel miski läbipaistev lakk ja siis need värvid ja lisandid, mis ma valin. lambi all kuivavad vahepeal korda-mööda paar minutikest. lõpuks tehakse veel läbipaistva lakiga üle ja korraks veel lambi alla ja ongi kõik. natuke üle tunni või umbes tund on kogu protseduuri pikkus olnud minul. ja kahe kuu kohta see tund aega on ikka väga hea tulemus ma ütleks :D

      Delete
  3. Mina olen ka COLORAMA fänn, ilusad värvid, kiiresti kuivavad ja tõesti püsivad peal päevi, ennem hakkab väljakasv häirima kui lakk kooruma. Mulle ka väga sobivad!
    Minul on iga suvi oma värv, ma ei tea miks, kuidagi on nii, üks suvi oli must, enne musta olid kirjud ja joonistatud küüned ja veel ennem seda geelküüned- enam ei taha, siis neoonroosa, eelmine suvi ja see talv oli tumesinine ja hetkel.. on roosa taas platsis aga samas nagu ei ole ka seda selle suve oma veel leidnud :D Nii nagu suvi pole meid ikka leidnud.

    ReplyDelete