Monday, May 25, 2015

Kolmveerand karsklase pajatused

See on lihtsalt ulmeline, kuidas viimased ajal päevad mööduvad. Nädal algab rahulikult ja venib, kuid järksu on taas esmaspäev ja nädalalõpp kadunud nagu see oleks viinauimas veedetud. Ja, kas sellises tempos olen suuteline midagi mõistlikku teha? Ei! Alustan esmaspäeval plaanide paika panekut, sest rõdu vajab kevadist värskendust, remondikraam uut panipaika, igasugused pisividinad meisterdamist, laste riided sorteerimist.. järku on õhtu, ning juba veedan meeldivalt aega päevast puhates. Jah, sellesamast päevast, kus ma ei suutnud sammugi edasi astuda. 

Rääkides veidi alkoholist ja purjus olemisest, siis ma ei mäleta kuna olin viimati purjus. Kõigepealt sai mu alkoholi mittepuutumine alguse sellest, et hakkasin piirama söögilauda ja lõpetasin tühjade kalorite tarbimise. Ma ei joonud varemgi suurt midagi, kuid nüüd tuli nii iseenesest see, et parim jook on vesi, ja mõnikord kokakoola zero, kui ihaldasin keelel mullidega jooki. 

Alkoholist täielikult vabanemine tuli väga lihtsalt ka sel põhjusel, et viimased aastad olen peale trimpamist sellises seisus, et järgmine hommik magasin looteasendis voodis kuni lõunani ja keeldusin ärkamast. Mõnda aega tagasi märkasin ühes Sloveenia poes Fizzi ja oh, seda õnne! Peale paari lonksu voolas siider kurvalt kraanist alla, sest see oli vastikult magus ja mul pole õrna aimugi, kuidas varem sain sellist solki (tegelikult on ka paremaid siidreid!) juua.





Igori vanemad hakkasid mingi aeg vestlema sel teemal, et mida me pulmas joome ja, kui PALJU mina joon. Nende mureks oli see, et juhul, kui tarbin enda pulmas kangemaid jookse, siis võin liiga purju jääda. Nemad soovitasid mul harjutada alkoholiga. :D Kuid mul on viimasel ajal tekkinud alkoholi suhtes vastumeelsus ja leian, et igapäevane tarbimine on liig. Hetkel pole üldse kindel, kas joon midagi peale esimese tervitusjoogi ja klaasi veini toidu kõrvale. 

Tegelikult on meil kapis kingitusena saadud Vana Tallinn, ja nii mul kui ka Igoril näpud sügelevad selle hea joogi järgi, kuid pole raatsinud pudelit lahti korkida. :)




Aga täna sai ikkagi midagi tarka tehtud! Igor käis uurimas, kuidas saata makset ühele Serbia firmale, kes teeb tõlketööd (paberivärk pulmadeks). Ning samal ajal uurisin mina koos Anne Maiga Novo mesto vanalinnas ühes lillepoes pulmakimpude ja kaunistuste kohta. Lisaks sai tehtud ka mõned pildid ja söödud Totalčekis imehead käsitöö jäätist. Üks põhjus, miks me eelistame neid jäätiseid on see, et seal on palju vähem suhkrut, kui poes müüdavates. Näiteks minu jaoks on taevani kiidetud Magnum jubedalt magus, ja sellepärast ostame poe jäätiseid harva.






Today when Igor was looking around different banks at Novo mesto, me and Anne Mai found time to hop by one flower store. I liked that florist's work and the prices were reasonable. Now all we have to do is send her pictures and get a price offer. Meanwhile we also took some photos around old town and later on enjoyed an ice cream from Totalček. Why I prefer  their handmade ice cream is cause it contains much less sugar compared to the ones from store. Once I started eating delicious ice creams from there, I rarely buy any from store. So don't forget to stop buy Totalček at old town or Pralina at Qlandia - their ice creams rock!






Leave a Reply