Monday, May 18, 2015

Klaarin vana võlga ehk siis Q&A videopostitus

Minu meelest see ju oli alles eile, kui ta küsisite minult küsimusi ja no näete - nagu naksti on valminud video. :D Eks selle venitamise taga peitus hirm, et kas suudan teile selle video teha võimalikult vaatamisväärseks. Vaadates enda eeskujusid nagu Britt, Liina või Miiu, olen seadnud üsna kõrge lati, mis puudutab videote tegemist. Ja ma pole 100% kindel, kas võtan neid edaspidi ette, sest ma pole just kõige naturaalsem kaameraga suhtleja. :D

Videot kokku monteerides panin tähele, et jätsin vastamata kahele küsimusele. Lahendan probleemi sel moel, et kirjutan vastused siia postituse - sorri, Tuuliki!

Milline sinu juuksevärvidest su mehele kõige rohkem meeldib?
Talle meeldivad vist kõik, kuid tema eriliseks lemmikuks on tumepruun või must.
Nimeta üks asi enda juures mis sulle kõige rohkem meeldib ja üks mis sulle ei meeldi.(Vahet pole kas välimuses või iseloomus)
Mulle meeldib, et ma olen abivalmis ja ma ei pane enda vajadusi alati kõige esimeseks. Ehk siis ma pole see inimene, kes trambib teistest üle, peaasi, et enda tahtmist saada.






20 Responses to “Klaarin vana võlga ehk siis Q&A videopostitus”

  1. Minu arust võrreldes esimeste videotega oled palju paremaks läinud. Suhtlesid väga vabalt kaameraga ja tundud väga tore ja sõbralik. Nii et mina jään küll järgmist videot ootama.
    Ma ei oska nüüd normaalselt seda sõnastada, aga sa oled jätnud endast väga hea inimese mulje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Tuuliki! Su sõnad tegid hinge soojaks. :)

      Delete
  2. Oh, kui armas video. Esiteks kui mõnus malbe hääl! Selle taustal võiksin uinuda. Teiseks tekkis tunne, et tahaks pakkida kohvri ja Sulle Sloveeniasse külla sõita! Koolis kiusamise näol oli "äratundmisrõõmu", omast kogemusest võin öelda seda, et koolis kiusamine teeb tegelikult tuleviku tarvis tugevaks ja hilisemas elus olen osutunud valeks tüdrukuks, kellega tüli norida. Pigem mõtlesin selle intervjuu ajal sellele, kas Sa olid koolis 13aastasen kiusamise ajal üksiklane või oli Sul ka sõpru. Kaalulangetamise teemast nii palju, et mu meelest on väga õige end ka premeerida, sest muidu võib hulluks minna. Ja kui äratundmisrõõmust veel rääkida, siis oh õudust, ka mina olen see, kes on telefoniga kihlatud. Mul elavad telefonis Talking Tom ja My Talking Angela, neid tuleb pesta, sööta ja kui ma nendega mõnda aega ei tegele, siis nad solvuvad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma loodan, et oled nii mõnegi inimese Sloveeniasse meelitanud, sest, kuigi elu on siin kõike muud kui kerge, on see üks suurepärane maa, mida külastada. Aitäh sulle kõikide ilusate sõnade eest - võtan need puna põskedel vastu. :)

      Delete
  3. Tom on nii muuseas Sloveeniast pärit.

    ReplyDelete
  4. Sa oled nii armas ja tore! :) :)

    ReplyDelete
  5. Mul oli koguaeg nägu muigel!:) Sa oled nii lustakas!:)

    ReplyDelete
  6. Mulle meeldis ka väga videot vaadata! Sa tundud tõeliselt siiras olevat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Ma üritasin näidata end sellisena nagu olen - kuigi väga raske on see kaameraga suhtlus. :)

      Delete
  7. Sa oled imearmas! :)

    ReplyDelete
  8. Tahtsin ka (väikese hilinemisega :D) ära mainida kui tšill ja mõnus see video oli, tundusid siin palju enesekindlam ja "endam" kui varasemates videodes, eesti keel vist kõlab lihtsalt loomulikumalt. Jään ootama sinu uusi videopajatusi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      Täni sellistele kommentaaridele olen julgem ka edaspidi videosid teha :)

      Delete
  9. No nii..... Sama kaua kui sa videot tegid, võttis mul ka aega see lõpuks ära vaadata!
    Sa oled nii armas inimene! Tõesti, pakiks kohvri kokku ja tuleks sulle külla, nagu ka Stella mainis.

    ReplyDelete
  10. Mina kuulasun seda videot nii, et tegin endale vannitoas meiki, läpaka panin pesumasina peale ja vahepeal kui küsimuse hetk oli, siis piilusin kiiresti ekraani :D Nii mõnus oli kuulata, Sul on tõesti selline hea malbe hääl.. :)

    ReplyDelete