Wednesday, May 27, 2015

Kids, don't try this at home!

Kavatsen kapist välja tulla ja anda teada, et mina, Jaanika, olen juuksevärvihoolik. Minu ebatavalise vajaduse pidevalt juuksetooni muuta tuleneb sellest, et armastan vaheldust ja, mida ma üldse ei armasta on mu enda juuksetoon. Umbes kolm aastat tagasi üritasin juuksevärvi välja kasvatada ja ma täiesti vihkasin seda õudust, mida igal hommikul peeglist nägin. Lõpuks võtsin doosi juuksevärvi ja jälle oli hea.

Kuna blogger salvestab kõik pildid, mida olen blogisse üles laadinud, saan teiega teha läbi kahe viimase aasta juuksevärvid - just nii kaua olen ka seda blogi pidanud (jee, varsti on sünna!).



Appi, mis mesilase kulmud :D





Misasi mul siin välja kasvab? :D


Mu lemmikvärv!


























Tahtsin teile rääkida ühest imelisest uudisest, mis selgus eelmisel nädalal. Nimelt on mul au oodata külla enda parimat sõbannat koos kaasa ja õega. Ja tema õde on tohutult andekas juuksur (minu lemmik Eestis) ning meikar, kes sätib mu maailma kauneimaks pruudiks 15. augustil. Now how lucky am I? :) Meie plaan on värvida mu juuksed tumedaks (check!) ning soengusse lisada clip in pikendused, et anda mu lududele rohkem volüümi. Selleks, et me ei peaks katsema clipside värvimist, otsustasime värvida juuksed tumedamaks ja ühte tooni, et punane peita. Ma pole selle tumeda tooniga jõudnud harjuda, kuid mu lähedastele meeldib tohutult. Õnneks kulub mul must kiiresti ära ja värvin mingi aeg kergvärviga kuldsemaks pruuniks - just nagu ülevalt 7. pildil.

Kas teile meeldib vahetada juuksevärve, kanda ühte ja sama värvi, või eelistate enda loomulikku värvi?




15 Responses to “Kids, don't try this at home!”

  1. Oleks mul vaid Sinu julgus! Ma olen istunud oma blondi (värvitud ikka, naturaalselt kartul nagu eestlasele kohane) peaga ikka aastaid ja aastaid. Vahel veeretanud mõtet, et lisaks värvi, muudaks värvi - aga noh, mõtteks on jäänudki. Kunagi ammmmmu ammmu sai miskise asjaga endal pea rebasekarva oranžiks tehtud (ÜLDSE ei sobinu) ja sellest ajast saati ei ole isu olnud eksperimenteerida. Julgeim samm täiskasvanuna on olnud see vahepeal kole populaarne olnud kahe tooniline juuksevärv - pealt turvaliselt blond ja alt tume pruun. Aga jh tänaseks siis ikkagi aastaid juba lihtsalt blondu.
    Katrin

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kui ennast blonduna hästi tunned, siis miks ka mitte! Kusjuures ma olen tähele pannud, et on inimesi, kellele sobib blond väga hästi - nagu see peakski olema nende päris värv. :)

      Delete
  2. oh, mul oli oranz just lemmik.. aga pruun ka ilus :) peaasi et ise rahul oled :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui veidi heledamaks läheb, siis ma olen ise ka rahul. Oranžile aidaa tegeminse peamine põhjus oligi see, et nende pikenduste samaks tooniks saamine oleks kole vaev. Ja ma poleks tahtnud ka sellist värsket värvitud oranži, vaid veidi pastelsed, paari pesu värvi.:)

      Delete
  3. Mina olen see õnnelik naine, kes on oma isikliku juuksetooniga ülirahul. Blond, kümmet erinevat tooni heledamad-tumedamad salgud ja ei mingit soovi juukseid värvida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõlab hästi. :) Mul on ka paar sõbrannat, kel on enda blond ja eriti ilus on, kui suvel päike pleegitab heledamad salgud juustesse.

      Delete
  4. Heledam pruun ja oranžikas on mu lemmikud sinu puhul, aga ega teistel värvidel ka midagi viga pole :) Aga ma ise olen paar korda vaid triibutanud, päris värvinud pole kunagi vist :D Maitea, meeldib mu pruun värv, sobib kõige rohkem ilmselt ka :D

    ReplyDelete
  5. Minaa! Mulle meeldib tohutult juuksevärve vahetada...Olen muidu loomulik kartulikoor, nagu tavaline eestlane. Kunagi väga lapsena värvisin juuksed šampoonvärviga punaseks ja see kulus mul terve aasta vist maha, algul oli punane, siis oranž ja vahepeal isegi roosa. Siis tuli kastanipruun, siis heledam pruunikas toon, siis oranžikas, siis kasvatasin värvi välja ja juuksed pikaks pikaks. Siis värvisin juuksed mustaks, püsivärviga, lasin juuksed täitsa lühikeseks lõigata...Seejärel hakkasin värvi välja kasvatama ja arvasin, et tahan pikki juukseid oma loomuliku tooniga. Aga nüüd paar nädalat tagasi otsustasin uuesti punase šampoonvärviga juukseid korraks uuendada, kusjuures tulemus oli väga hea, nüüdseks juuksed jälle oranži tooni ja mõtlen, et võiks nii jäädagi. Aga kindlasti tüdinen ja teen järjekordselt midagi hullu :D Ahjaaa, olin vahepeal ka peaaegu blond...Punane-loomulik-tumedam pruun-helepruun-oranž-loomulik-must-loomulik-punane siis ühesõnaga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D

      Ma tean täpselt seda tunnet, kui mõtled, et nüüd aitab! Enam ei värvi ja kasvatan välja.. jaaaa siis tuleb meelde, milline see enda toon on. :D Boooring!

      Delete
  6. Olen kunagi aaaastaid tagasi oma mingis päeviku stiili blogis isegi teinud ende juuste ajaloost postituse aga peaks selle täitsa uuesti kätte võtma. Ajalugu on kirju, sest vajan ka koguaeg mingisugust muutust :D Nüüd olen päris pikalt püsima jäänud, puhtalt sellepärast, et selle õige punase tooni saamine võttis nii kaua aega ja ei raatsi loobuda ning rasket tööd prügikasti visata. Sinu oranz värv oli väga kihvt aga usun, et pruunikad juuksed koos pikendustega on pulmaks väga hea mõte (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilusat punast on tõesti raske saada ja see, mis sul praegu on - viis plus! :)

      Delete
  7. Ma olen oma loomuliku juuksetooniga väga rahul ja ei ole juukseid kunagi värvinud. Muidugi ka tõsiasi, et iseendal ma juukseid värvida ei julgeks ja selleks, et iga 2-3 nädala tagant juuksuris käia, olen liiga laisk :) Kui esimene hall karv tekib, siis mõtlen edasi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh need hallid juuksed. :D Tean enda sugulaste pealt, et naised ja mehed lähevad väga kiiresti halliks. Aga kui enne 30ndaid halle karvu pole, siis vast nii kähku sellega ei lähe. :P

      Delete
  8. Mulle meeldib ka tohutult juuksevärvi vahetada! Alles olin tumepruun, siis punakaspruun, nüüd heledam punane ja küll ma varsti pähkelpruuniks värvin. Päris blondi tahaks ka katsetada, aga julgust pole :)
    Sinu värvidest meeldib mulle kõige rohkem esimene pilt!

    ReplyDelete