Sunday, May 31, 2015

Fill those frames

See on minu puhul väga tavaline, et ostan poest DIY kraami ja kodus läheb mul vaim pealt ning asjad jäävad nurka seisma. Te ei taha näha, kui palju IKEA pildiraame ja lõuendeid mul kodus on.. Õnneks mingi hetk mul ikkagi välgatab ja seekord juhtus see eriline hetk siis, kui vaatasime range pilguga üle, kuidas elamist enne külalisi sättida.

Olen tähele pannud, et mu lastel jookseb vaim palju paremini, kui anda neile vabad käed. Kui siis natuke juhendamist või ideedest rääkimist, ja mind pole rohkem vaja. Seekord joonistasin tüdrukutele pildid ette ja lasin neil värvida just nii nagu ise tahavad. Valisin akvarellipaberi, kuhu on ideaalne vesivärvidega tööd teha. Kõigepealt joonistasin pildi harilikuga ja seejärel peenikese musta markeriga üle. 



Miks just lepatriinu ja mesilane? Need armsad putukad polnud valitud suvaliselt, vaid võtsin teemadeks tüdrukute lasteaiarühmad Eestis. Anete on mulle rääkinud, et ta on pisut kurb, et ei saanud oma sõpradega rohkem koos lasteaias käia. Otsustasin, et see pilt on talle mälestuseks tema vahvatest lasteaiakaaslastest ja õpetajatest Lepatriinu rühmas. Anne Mai läheb küll nüüd uuesti lasteaeda, kuid temagi meenutab hea sõnaga oma Mesimummi rühma. Ja mina samuti.:)





Paberid lõikasin suuremad, kui raamid ja joonistasin pildi võimalikult keskele. Minu kasutasin 24 X 18 cm IKEA raame. Enne raami panekut sai pildid raami taguse abil väiksemaks lõigatud. Pildid olid valmisolekus küll veidi lainelised, kuid pilti raami panned voldid kadusid.

Kuna mul on veel üksikuid raame kaaslast ootama, siis võite jagada ideid, millega olete teie neid täitnud.



I like to buy different frames and last year I collected too many of them so I had a pile of frames waiting for their time. Until today I didn't get any great idea, but when we started to look around our place how to arrange it for guests in August, my muse finally visited me. I draw my girls each a picture with a special meaning to them and they both were able to color their own picture. I used 24 X 18 cm IKEA frames and the pictures look perfect in them, even the waviness from the water colors disapeared. What do you put in a frame besides the photos?




6 Responses to “Fill those frames”

  1. Herbaarium! Praegu ju kõik õitseb ja eriti hea võimalus minna ja tüdrukutel oma lemmik-taimed/lilled noppida ja ajalehe vahel ja paksude raamatute all kuivatada. Ajalehte peaks algul kindlasti ka vahetama, et korralikult kuivaks! Ja siis ilusti raamide sisse sättida :)
    Midagi sellist: https://tuulttuulikutele.wordpress.com/#jp-carousel-119
    Saab ka ju ilma juurteta teha ja mitmeid väiksemaid taimi kompositsiooni sättida.

    ReplyDelete
  2. meil võiks ka ikea olla :( aga imeilusad pildid, kiitus emale ja plikadele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikea pood igas riigis peaks olema inimõigus. :D

      Aitäh, armas. :)

      Delete
  3. Kui pilt jääb laineline ja ei lähe kuidagi sirgu (ka raami sees), siis aitab see kui tagumise poolega vastu lauanurga tõmmata - see tõmbab kenasti asja kenasti oluliselt rohkem sirgu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omad kogemused räägivad jah? :) Väga hea, järgmine kord saan juba ise proovida. Aitäh!

      Delete