Monday, May 11, 2015

Einoh, tänks Britt

Mul on jube-jube hea meel, et Britt kirjutas täna just sellest, millest ta kirjutas. Ja teate miks - sest nii jõudsin lõpuks ideeni teha postitus. Käsi südamel, mul pole kunagi sellist ideekriisi olnud kui praegu! Kõndisin õhtupoolikul aias, kaamera käes, mõeldes, et ehk leian AIAST mingi teema, mille kallal tööd teha. Aiast! :D

Ja siis tuleb nüüd üks vingupostitus, NOT!

Mõeldes selles, et millest küll mõelda, jõudsin sellele mõtteni (pange kirja mu kuldsed sõnad!), et ma tunnen ennast nagu iga uus või vana blogija, kes küsib Eesti Blogijate grupist - a millest ma võiksin üldse kirjutada? Edasi jõudsin arusaamiseni, et see on ikka päris rumal, kui inimene küsib teistelt, millist blogi ta peaks pidama. Ehk laseks siis juba teistel postitusi ka valmis kirjutada? Pildid võiks ka keegi hea inimene klõps-klõps teha. 

Siis ma muutusin veidi kurvaks mõeldes esimest korda ajaloos sellele, kas minu blogi on üldse vaja. Hetk hiljem pühkisin sellise koleduse peast, sest olen blogimisega jõudnud sellisesse punkti, et siia kirjutamise lõpetamine võrdub oma beebi ära andmisega. Töö või mitte töö, pole vahet. Kui mul just selliseid kriise pole, siis mulle on blogimine parim hobi maailmas.

Peatun hetkeks ka blogimise ja rahateenimise teemal. Minu jaoks on see hästi lihtne, kui võtta asja seaduste najal: punkt 1, reklaampostitused peavad olema märgitud, punkt 2, kõik tulu tuleb deklareerida ja maksta sealt makse. See, et keegi blogija X küsib ettevõttelt Y raha, siis ma ei näe probleemi. Kui ettevõtjale Y sobib reklaam (mille blogija ka ära märgib), siis ta maksab töö eest ja asi ants. Peaasi, et seaduslikult on kõik korras. Ja kui ettevõtjale Y tundub blogija X pakkumine totakas, siis ma pakun, et viisakas oleks vähemalt ei öelda. Ootan vastuväiteid, ja veelgi rohkem ootan kaasahõikeid.

Aitäh Brittile inspiratsiooni eest ja aitäh lugejatele, et te innustate mind - OLETE MAAILMA PARIMAD! :D

Edit: sorry, et ma pole jõudnud vastata kommentaaridele. Inspiratsioonituse laine loksub igal rindel kahjuks.

Säh, siin on üks roosi pilt, mille ma leidsin aiast - nii, et mingi kasu mu geniaalsest aiast ikka oli. :P




7 Responses to “Einoh, tänks Britt”

  1. Aga palun! :D

    A muidu olgu öeldud, et otseloomulikult on su blogi vajalik! Ja ma arvan, et igaühel tekib hetki, mil lihtsalt ongi mingisugune kriis ja ei tea millest kirjutada. Ja siis ongi parem see kriis läbi elada, mitte hakata pastakast asju välja imema. Ma arvan, et kõik peab tulema südamest ja jagada tasub seda, mida tõesti jagada tahad, mitte mida 5 tundi paaniliselt aiast taga otsisid :D

    Mis puutub rahateenimisse, siis olen nõus. Võiks olla reglementeeritud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen täiesti nõus, mis puudutab pastakast imetud teemasid. Neid on endalgi nii valulik kirjutada, mis siis teistel lugemisest, silmad jooksevad verd. :D

      Delete
  2. Hei! Millalgi sai küsimusi esitada ja pidi Q&A tulema, kas ma magasin selle kuidagi maha või see millalgi tulekul? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuleb! Video on nii kaugel, et töödeldud ja ootab mussi ning üles laadimist. Veidi veel kannatust ja vabandused kõigile, kes küsisid ja nüüd ootavad!

      Delete
  3. Kriis on vist küll igale blogijale tuttav! :D Minul oli see alles, läbipõimunud küll muude eraeluliste probleemidega, aga eelmise nädala lõpus suutsin jälle veidi tootlikum olla ja oli endal kohe hea tunne. Praegu on jälle natuke selline allapoole sammumise tunne, aga viimasel ajal pingelised ajad mõjutavad mind (ja kahjuks ka blogi) tugevamalt kui iial varem ja nii ma siin vaikselt loksun. Mulle väga meeldib Su blogi lugemas käia! Isegi kui ma harva kommenteerin (ma olen päris niru kommenteerija :D)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub, et see kriisist väljumine on üsna hüplik - isegi kui tundub, et mõni päev on parem, võtab energia kogumine ja tõusmine veidi rohkem aega. Loodan, et saabuvad ilusad ilmad toovad sulle rohkem innustust. Või siis oled nagu mina - vegeteerid aias ja pruunistad keha. :D

      Aitäh, aitäh sulle! Minu meelest oled sa väga aktiivne kommenteerija ja see on mu südame alati nii soojaks teinud leida sinult tagasisidet. :)

      Delete
  4. Mina naudin Sinu blogi juba ainuüksi nende imeliste looduspiltide pärast, mida Sa maagilisel kombel kaamerasse püüad. Seega pole alati ehk sõnu vajagi, lihtsalt pildista! Kasvõi oma aias ... :) Mulle meeldivad need rajad, kus Sa jalutad, puud ja põõsad, mida pildile püüad, rääkimata majadest, mis on justkui muinasjutust. Ja see rohi, kus Sa elad, tundub rohelisem, kui Eestis. See on üks kindel pühjus, miks alati Sinu blogisse tagasi tulla!

    ReplyDelete