Friday, April 24, 2015

Viimased lemmikud muusikamaailmast

Viimasel ajal on tulnud juurde nii palju uusi artiste ja mul on ausalt öeldes selle üle hea meel. Vanad lemmikud muusikaartistid, kes ehk ei tee enam muusikat, jäävad alati mu hinge, kuid juurde on vaja värsket verd. Sellepärast on tore tõdeda, et on lisandunud sellised esinejad nagu:

Bruno Mars

Bruno oli platsis juba mõnda aega tagasi hitiga Just The Way You Are, kuid minu südame võitis ta lõplikult oma viimase albumiga Unorthodox Jukebox, kus olid sellised hitid nagu Gorilla, Locked Out of Heaven, Treasure jpt. Ma ei tea, mis on selles pisikeses hawaiilases, kuid pakun, et kogu see andekuse kompott on teist temast ühe mu suurima lemmiku. No ja kuulake teda laulmas laivis Valerie'd - is this amazing or is this amazing?




Tove Lo

Kõik teavad Tove Lo hitti Habits, millele tegi remixi Hippie Sabotage, kuid kas te teate ka seda, et tegemist on üle lahe naabriga ehk lauljaga Rootsist? Lisaks kirjutab Tove Lo koostöös produtsentidega enda lood ja minu meelest on need lihtsalt üle prahi. Just paras kogus vabameelsust (talle on ette heidetud, et ta laulab liiga palju seksist), mis teeb Tove Lo'st mulle meeldiva teetassi. Ma ei oskagi öelda, milline on mu lemmik lugu temalt, kuid üks nendest on kindlasti Not On Drugs, mis meenutab mulle iseennast ja esimest tõelist armumist.


Sam Smith

Üks kõige ägedam suvi mu elus oli 2013, kui töötasin Ljubljana vanalinnas ja meie kollektiiv koosnes nii paljudest erinevatest rahvustest inimestest. Ning peale selle et olime töökaaslased, saime ka muus mõttes hästi läbi. Vot just sel suvel oli kuumaks hitiks La La La. Kuuldes seda lugu, olen taas meie suves ning mälestuses kinni. Igatahes, hiljem sain aru, et Naughty Boy laulus oli Sam Smith, kes hiljem hakkas hitte laksama. Money On My Mind oli üks esimesi ja Lay Me Down üks viimaseid. Kurjam, kus sellel mehel on hääl ja, kui palju ta suudab igasse laulu tükikese enda hingest peita. Imeline!



Millised on teil need viimased muusikaartistid, kes on suutnud südamesse ja hinge pugeda?




8 Responses to “Viimased lemmikud muusikamaailmast”

  1. Tänan, et ühe mu suure lemmiku mulle jälle meelde tuletasid!
    Ja siit lendab üks lugu kindlasti mu Norra sõidu muusikalisti :D

    ReplyDelete
  2. Hetkel meeldib väga John Legend - All of me laul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle VÄGA meeldis see laul, kuni minu lemmik raadiojaam Sloveenias (nagu Eesti Sky Plus) otsustas seda nii palju mängida, et mul tuleb kergelt oksemaik selle lauluga suhu. :D

      Delete
  3. Hea valik. :) Tove Lo & Sam Smith kuuluvad ka minu lemmikute hulka.
    Nüüd vaatasin ka Bruno Marsi korralikumalt üle. Ütleme nii, et ta on väga võluv. :D

    ReplyDelete
  4. kuna ma kuulan muusikat enamasti autoga sõites ja autos on mul ka korralik võimendi+subwoofer, siis kuulan seal põhiliselt sellist Power Hit Radio tüüpi tümakat (:D). ballaadid või tavaline poppmuusika (a la Sky Plus) ja autosõit ei sobi lihtsalt kokku minu meelest. liiga lahja :D
    alates 2005. aastast olen ka sellise asja nagu last.fm kasutaja http://www.last.fm/user/egotripp. seal on põhimõtteliselt kogu mu 10 aasta jooksul (arvutist) kuulatud muusika näha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu unistus on kord auto, millel on mõnus tümm sees - nii mulle kui ka Igori meeldib head tümpsu kuulata. :D

      Ohh, see muusika nimekiri tuli nagu taevast nüüd! Meil ongi vaja pulmadeks muusikalist teha - aitäh, aitäh, aitäh!

      Delete