Tuesday, April 14, 2015

V nagu Viktor!

Kas tahate teada, kes on pildil? Pildil on Eesti parim välismaa blogija, just-just. Kui teie arvate sama, siis pole vaja muud teha, kui anda enda hääl blogile In Love in Ljubljana just täpselt siin - klõps, klõps nagu ütleb Merlin selle peale. Ärge unustage, et vähemalt pool aust ja kuulsusest läheb teile, mu blogi lugejad, sest annate mulle iga päev tohutult motivatsiooni. Mis tähendab, et see blogi siin on suuresti püsti pandud tänu teile! Lisaks saab hääli anda näiteks enda lemmik ilublogijale, stiilseimale blogijale jne jne ehk siis erinevaid kategooriaid ja tunnustust väärivaid blogisid on üsna kena hulk!







14 Responses to “V nagu Viktor!”

  1. Just nii ma arvangi! Juba hommikul tegin klõps-klõps ja hääl Sulle läks teele. Ja mitte ainult selles kategoorias! ;)

    ReplyDelete
  2. Hehe, pole vaja enam klõps klõpsida, sest mina andsin oma hääle juba Sulle päeval ära :)

    ReplyDelete
  3. Mina käisin ka Sinu poolt juba täna häält andmas (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaaw, ma olen kõrvaotsteni sama punane, kui mu juuksed!

      PS Kui sa veel ei tea, siis tänu sinu eeskujule, tegin mina enda blogi. :)

      Delete
  4. Küll neid hääli koguneb. Aga see on väga ilus pilt sinust!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      Väga soe tunne puges hinge, kui nägin, et mind oli pandud üheks kandidaadiks. :)

      Delete
    2. Ja Laura, sinule läks minult hääl!

      Delete
    3. Vastastikune lugupidamine siis :) Aitäh!

      Delete
  5. Minu hääleke läks samuti sulle.

    ReplyDelete
  6. Oma lemmiku poolt tuleb ju ikka hääletada :D
    Kahju ainult, et mina sel ajal kodumaal ei ole. Meil oleks ammu juba aeg kohtuda :D

    ReplyDelete
  7. Ma õnneks või kahjuks polnud listiski (meeldibki rohkem olla pisiblogija, kellest keegi midagi ei tea) - aga minu kõik hääled läksid objektiivselt, kõik sulle :D

    ReplyDelete