Monday, April 13, 2015

Uhke Eesti blogija



Mõnda aega tagasi arutasin ühe teise blogijaga sellest, kuidas blogimaastikul on ühed ja samad blogijad teinud reklaami põhimõtteliselt samadele brändidele. Vahet ei näe, millisele sotsiaalmeedia kanalile klõpsata tuleb sealt ühesugune informatsioon. Kokkuvõtvalt siis - need samad tikuvõileivad ja pulgakoogid. Minu vestluskaaslane arvas, et ta hakkab varsti oksele, kui tuleb veel rohkem reklaami ühe riidebrändi kohta ja minul oli lihtsalt kurb, et antakse noortele eeskuju sellise pinnapealsusega. 

Samas, kas minu blogi on mingi eeskuju etalon? Vaevalt. 

Nagu ikka hakkasid mul peas keerlema erinevaid ideid, kuidas blogijad saaksid olla meie ühiskonnas kasulikud. Kaasaarvatud mina. Jõudsin arusaamisele, et kõigepealt võiksid nii suured kui ka väikesed blogijaid (keda ehk on siiani firmade poolt eiratud) mõista enda väärtust. Ehk siis, kui enamikke meist ei kutsuta üritustele või ei saadeta promonänni, siis ei tähenda see, et me oleksime kuidagimoodi halvemad. Samas ma arvan, et see pole üldse imelik, kui me tahaksime anda enda osa, kasvõi milleskis muus, kui reklaamides järjekordset nime. 

Kokkuvõtvalt - milleks teha nime teistele, kui me saame seda teha endale. 

Esimesena torkas mulle pähe nimi Proud Blogger - blogija, kes tunneb uhkust enda blogi ja kirjutiste üle ning soovib jagada enda au ja kuulsust (loe: lugejaskond) teistega, kellel võib abi vaja minna. 

Soovin teha üleskutse teile - saame kokku kaunil päeval juunikuu alguses ning lähme koos Tartu Koduta Loomade varjupaika talgutele/ koertega jalutama ning anname üle vahepealse ajaga korjatud toiduabi, madratseid, rahalisi annetusi jne. Miks Tartu ja juuni, sest ma olen sel ajal Eestis, mis üldsegi ei tähenda, et ei võiks olla heategevuslikke projekte mujal linnas, muul ajal. Ainult kättevõtmise asi.

Ja teate, mille üle ma olen 100% kindel? Ma olen kindel, et mitte kellelgi ei tule vastumeelsus selle üle, kui samal ajal kasvõi 50 blogi näitavad pilti ühest ja samast koduta koerast või kassist. Kes teab, ehk jõuab mõni loom uude kodusse tänu blogijatele.

Kes on käpp?




28 Responses to “Uhke Eesti blogija”

  1. Väga lahe idee ja loodan, et tõesti palju inimesi tuleb! Paraku minust jääb see asi kaugele, pluss mul kodus on endal palju koeri, kes otsivad ka uut kodu, nõnda tegelen seal:) Igatahes pooldan sellist üleskutset! 5+

    ReplyDelete
  2. Mina toetan mõtetes ideed 100% ( kohalolekuga läheb ee..tiba keeruliseks :) )

    ReplyDelete
  3. Mina oleks küll käpp, oleneb muidugi kuupäevast. Igati äge ettevõtmine!

    ReplyDelete
  4. Väga lahe idee, kuid kahjuks ei pääse ka mina sel ajal Eestisse :(

    ReplyDelete
  5. Uuuuuu minaminamina oleks kindel tulija :)

    Ja muide, Jaanika, etalon siiski :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eta ni ljon, eta etalon. :D

      Nüüd vast jääb elulõpuni meelde või siis järgmise postituseni. :P

      Delete
  6. Olen samuti käpp. Olengi juba pikemalt soovinud varjupaika külastada ja natukene head teha :)

    ReplyDelete
  7. Väga hea idee! Mina oleksin ka käpp kui üritus oleks Tallinnas!:)

    ReplyDelete
  8. Suurepärane mõte, Jaanika! Ma olen ka juba ammu mõelnud, et tahaks minna Tartu Koduta Loomade Varjupaika ja anda oma panus loomakeste heaolule. Kindel kuupäev tuleks paika panna, siis teaks arvestada ja ei planeeriks kogemata midagi samale päevale. Igatahes, mina oleksin ka tulija! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina ka! Sellepärast võtsingi esimeseks eesmärgiks just selle varjupaiga Tartus :)

      Delete
  9. Hea mõte! Ka mulle jääb Tartu kaugeks, kuid kui kuupäev paigas tuleb kindlasti u 5-10 inimest kokku ja sellise pisema grupiga ongi sellist ettevõtmist hea korraldada :)

    ReplyDelete
  10. Super hea idee! Selle asemel, et reklaamida nänni, võiks tõesti reklaamida midagi elulist ja mis tõesti kedagi aitaks :)
    Kui asi toimuks Pärnus, oleksin ka käpp. Tartu jääb kaugeks..

    ReplyDelete
  11. Jaa! Väga vägev ettevõtmine :)
    Mina oleksin ka käpp kui kuupäev sobib!

    ReplyDelete
  12. Super! Kui kuupäev sobib, oleksin ka tulemas. :)

    ReplyDelete
  13. Jeeeeessssssss! Nii äge! Teeme täiega Tallinnas kaa, mul oleks kindlalt juba 2-3 kindlat abilist olemas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võtan oma allergiarohud sisse ja tuleks ka Tallinnas! :)

      Delete
    2. Tallinnasse ürituse korraldaja leitud ;)

      Delete
  14. Super mõte! Kuna pesitsen Jaanipäevani Londonis, saan teile ilmselt ainult häid mõtteid ja soove saata :) Kui asi peaks aga pärast Jaani toimuma, siis saaksin ilmselt ka füüsiliseks toeks olla. Edu igal juhul!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eriti äge oleks ju kui sellised ettevõtmised jätkuksid ehk siis miks mitte ka peale Jaani! :)

      Delete
  15. Täiseti nõus ! kui kuupäev sobib tulen ka hea meelega kampa ! :)

    ReplyDelete
  16. Teen Tallinna-omadele ettepaneku suunata tegevus hoopis Haapsalu loomade varjupaika. Siinne varjupaik on küllaltki heal järjel, aga seal on seis ikka nigel mis nigel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ma lugesin kellegi artiklit selle varjupaiga kohta ja see oli lihtsalt nukker!

      Delete
  17. parandus: mina ja pilleriin (kaheliisuga.wordpress.com) teeme haapsalu-ürri!

    ReplyDelete
  18. Nii vahva ja südamlik idee! Oleksin kindlasti tulemas kui kuupäev sobib!

    ReplyDelete
  19. Mina oleksin 100% kindel käpp :P
    Superlahe ettevõtmine!!! :)

    ReplyDelete
  20. Mina ka :) Ma loodan, et sa varjupaigaga oled ka ikka ühendust võtnud ja nad on asjaga nõus :D (Täitsa tartlane ja täitsa tulemas olenemata kuupäevast. Kui just force majure vahele ei tule :P )

    ReplyDelete
  21. Super idee! Kohal olla kahjuks küll ise ei saa, sest ei jõua selleks ajaks Eestisse tagasi :(

    ReplyDelete
  22. Väga tore idee! Ma ei julge lubada kohaletulemist, kuid ehk saab kuidagi teisiti ka toetada.:)

    ReplyDelete