Tuesday, April 14, 2015

Real Techniques + simple make up vlog

Peale nädalat kodust eemalolekut jooksin kiiresti tuppa, et avada esimene IHerbi pakk. Või tähendab, mis seal enam avada. Igori uudishimu oli juba tappev ja ta oli selle ise lahti teinud. Mul jäi ainult üle imetleda uusi ja esimesi Real Techniques'i pintsleid ja, kui aus olla, siis esimesed emotsioonid olid.. meh. Nii suured ja kobakad, ja kuidagi läikivad ja üldsegi mitte nii pehmed, kui igas võimalikus blogi kanalis räägitud. 

Mul võttis RT pintslite tellimisega nii kaua aega sellepärast, et ma polnud kindel, kas leian igale pintslile komplektis kasutust. Või, kas siis tellin ühekaupa. Aga siis on ju hind kallim.. jne. Õnneks minus on siiski mingi raas otsustusvõimet ja sain esimese IHerbi tellimuse koos pintslitega tehtud. 

Ütleme nii, et mina leidsin igale RT pintslile kasutust. Isegi Pointed Foundation brush sai oma koha mu meigirutiinis ja alljärgnevas videos saate täpselt näha, mis eesmärk on igal pintslil. Lisaks on mul kasutusel veel Aliexpressi pintslid, mis on sai tellitud aasta tagasi 12 € eest. Vaikselt hakkan välja vahetama hiinakate näopintsleid, kuid samas jätkan nii silma- kui ka kulmupintslite, mis on üsna korralikud, kasutamist. 



Face
Revlon Photoready Perfecting Primer
Teepuuõliga peitepulk
Bourjois 123 Perfect CC Cream
Essence Stay Natural Concealer
Essence All About Matt Concealer
Revlon Photoready Eye Primer + Brightener
Bourjois Healthy Balance powder 
Bourjois Bronzing Powder
Random blush
Elf Studio Line Blush
Eyebrows
Elf Studio Line Eyebrow Kit
ArtDeco Eyebrow Powder
Eyes
Urban Decay Naked 3 (Strange, Trick, Dust)
Mavala Double-Lash serum
Elf Studio Line Mascara Primer
Deborah Lashcreator Volume & Care
Lips
Revlon Colorburst Lip Butter Lollipop



Nagu ma juba enne mainisin leidis iga RT pintsel endale koha. Seekord tellisin Core Collection'i ja Stippling pintsliStippling brush - jumestukreem, Buffing brush - põsepuna, päikesepuuder, Pointed foundation brush - silmaprimer, peitekreemid, Detailer brush - peitekreemid, Contour brush - highlighting (need on siis kohad, või tooted, kus mina RT pintsleid kasutan). Kõige parem nende pintslite puhul ongi see, et nad on nii eriilmelised ja võid kasutada erinevatel eesmärkidel. Õnneks ma sain oma esimesest muljest üle, sest RT pintslitega on meiki lihtne teha ja minu meelest on tulemus palju ühtlasem kui hiinakate omadega. Olen rahul ja arvatavasti tellin juurde veel sellise komplekti nagu Nic's Pick (ja siis mingi hetk avastasin Feelunique'i soodustuse ja komplekt rändas korvi!).

Täna ja ainult täna (14.04.15) pakub Feelunique koodiga "TREATMETODAY20" 20% allahindlust kõikidele toodetele. Mina jõudsin juba korvi lisada Nic's Picks kollektsiooni, mis maksab nüüd 33 € sentidega. Euroopasisene tavapost on tasuta, mistõttu tuleb pintslikomplekti hind sama, kui tellida see IHerbist. 

Milliseid RT pintsleid te kasutate või tahaksite tellida?




I was so glad to discover my first IHerb order had reached me cause I knew finally I can try my new Real Techniques brushes. To my first order I included Core Collection and Stippling brush. All though I was afraid to order sets in case some brushes might not find use, then now I am pleasant ly surprised how each brush has a purpose. My first impression of the RT brushes were not so good - they looked bit clumsy, didn't feel so soft as I expected and the brushes were too shiny for my taste. Well good I didn't let that first impression fool me cause once I tried them I knew I will order some more! As I said before every brush has a purpose for me and even the Pointed Foundation brush - I noticed that lot of bloggers don't use it that much but for me it is now a very good eye primer and concealer brush in certain areas. For foundation it is way too small for me. I think you can go to video now and see how well the RT brushes worked out for me. Also I am still using some of my Aliexpress make up brushes that I ordered over an year ago. Still work fine for me. But I have a feeling - once you go Real Techniques, you never go back...

BTW! Feelunique is offering 20% with the code "TREATMETODAY20" today on 14.04.15. I already added to the cart the Nic's Picks collection with just 33 €. This news came with newsletter, so I suggest to sign up to a newsletter at the best and trustworthy web stores. 

What kind of RT brushes are you using or would like to buy?





13 Responses to “Real Techniques + simple make up vlog”

  1. Vauuuuu, Jaanika! Ma pidin kohe mitu korda vaatama seda video lõppu - milline kaunis naine! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww aitäh :)

      Sul vist jäi märkamata, et mul oli eelmise päeva juuksevärvimisest pool nägu ja kõrvad punased :D

      Delete
  2. See laul. See laul. Nii hea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ma teadsin, et sa ei tulnud siia kommenteerima lauvärvi pärast. :P

      Delete
  3. Mul vist täpselt sama huulepulk :)

    Nii naljakas ja samas põnev on vaadata, kuidas kõik inimesed end täiesti erinevas järjekorras meigib ja kuidas pintsleid kasutab.. kõik teevad seda omamoodi ikka :P :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On jah? :D Milline siis kõige suurem erinevus oli? Ma olen enam vähem üritanud rutiini sättida vlogijate järgi. :)

      Delete
  4. Väga kaunis! Nii meigiga kui ilma!
    RT pintsleid on mul mitmeid, aga Sinu videos näidatud Core kollektsiooni ei ole. Nic's Picks on mul olemas ja selle kollektsiini pintslid on superpehmed ning kvaliteetsed, lisaks näevad head välja. Aga mul on Nic'si pintslitega kummaline ja tobe probleem- ma ei raatsi neid kasutada.:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meelitaja! :)

      Mul kasutamise probleemi pole (samas mu Nic's pick pole ka veel kohale jõudnud), kuid vaadates neid praeguseid pintsleid, siis jubedalt tahaks neid pesta. Mis siis, et mõned korrad kasutanud. :)

      Delete
  5. Ilus! Mul pole ühtegi neist pintslitest, kõik ülejäänud olemas :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issand, sa kohe üldse ei tea, mis hea on. :P

      Nali, nali.. :)

      Delete
    2. Tegelikult Stippling Brush mul oli, kõige esimene neist.. Aga ma suutsin selle täiesti ära lõhkuda. Ära küsi kuidas, ma ei tea :D

      Delete