Monday, April 06, 2015

Mother hen & worky work

Ma olen tõeline kanaema, mis puudutab lastest eemal olekut. Olid ajad, kui ei jõudnud ära oodata kuna ema tuli külla, et saaksime mehega kinno minna või kasvõi niisama linna jalutama minna. Nüüd on kuidagi nii läinud, et ma (nüüd juba me) ei oska olla ilma lasteta. Eelmisel aastal käisime Eestis ja lapsed olid isa juures ja meil oli Igoriga 4 vaba päeva käia kusiganes ja teha, midaiganes mõistus pähe võtab. Olukord lõppes nii, et istusime Tartus Fastersi parklas, mina sõin sasseri burski ja tema praadi ning otsustasime laste juurde sõita. Me ei oska enam vaba aega nautida ilma põnnideta ja eelistame iga kell kuhugi koos minna. Eks ka sellepärast läheme perega pulmareisile. Lisaks võtame kaasa veel sõbrad. Romanss missugune!

Täna pakin mina üksi kohvrit, sest aeg on kodust lahkuda. Sain nimelt tööotsa, kus olen tõlkija eestlastest grupile neljaks päevaks. Esimene päev algab pealinnas Ljubljanas ehk mu vanas kodulinnas, ning kuigi linn iseenesest tohutult põnevust ei paku, on mul vaba õhtupoolik ja saan kokku sõpradega, keda pole ammu näinud. Edasi liigume kolm päeva erinevate piirkondade vahel Sloveenias. Igori sõnul on need paigad kõik üdini looduskaunid, nagu meie rahvuspargid ehk veidi mägisemad. Võiks öelda, et see tööreis on mullegi nagu vahva ekskursioon ja kaamera on igati valmis haaramta kõike kaunist.








Tulles tagasi kanaemanduse juurde, siis väiksemal lapsel võttis silmad märjaks see, et ma olen terve töönädala temast eemal. Anete kui suur õde oli isegi parem lohutaja ja rääkis, et kui ta koolist tuleb, siis mängime koos. Ja tunnike peale Anetet tuleb juba Igor koju. Üleüldse on Igori ema temaga koos ja, kui ma kellelegi heameelega enda lapse jätaks, siis see oleks just talle. Selliseid rahulikke, õpetlikke, armsaid vanakooli emasid kas enam leidubki. Muuseas, kas teate, et meil on täna vaba ja kõik on suletud? Reeded oli nagu päev ikka, kuid pühapäev ja esmaspäev on pühad, ning nagu ikka tähendab see Sloveenias, et isegi muru ei kasva sel päeval. Sellepärast otsustas Igor mind ise linna viia, juhuuu!

Soovin teile ilusat nädala algust!



When it comes to being away from my kids, I am a total mother hen. I mean there were days when I couldn't wait for my mother to drop by and babysit the kids. But now when they are older, I prefer going with them everywhere, even when it means taking the kids to our honeymoon with us. Sounds like a perfect romance, I know! I haven't been away from my kids lately and now that I will be working as a translator for one estonian group, they are far far from me for four days. My older girl was very brave, but younger one, Anne Mai, had some tears. Fortunately she has so many nice people around her for comforting and I bet she won't even miss me. Well, maybe a bit! I am quite excited about this work cause it also gives me a chance to travel around gorgeous places in Slovenia. Hopefully I will have enough energy at the end of the day to check the photos and write a post. Besides that I have some parts of CSI waiting for me - it's the end of season 15. Woopidoo!

Have a nice start of week!





4 Responses to “Mother hen & worky work”

  1. Tead mina arvan, et igale emale (ja isale) on vahel vaja väikest pausi oma lastest. Mitte et oleks neist kunagi puhata vaja, vaid hoopis et tagasi tulles aru saada, kui kallid nad tegelikult ikka on! Loomulikult on lahkumine kurb aga seda suurem on jälle koju tuleku rööm :D
    Ja palun meile ka oma nn töö ekskursiooni pilte! Vähemalt nii saame ka osa su ilusast hetke kodumaast :) Kui muidu külla ei jõua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda küll jah.. ma isegi ootan, et isegi Igor muutub veel kallimaks. Kuigi ma ei tea, kas see üldse võimalik on. :D Aga tõesti, vahel tuleb veidi aega eemal olla, et aru saada, kui vedanud mul enda perega on. :)

      Üritan teha nii palju pilte kui võimalik! Täna Ljubljanas ma väga ei pingutanud, kuid looduskaunites kohtades annan parima. :)

      Delete
  2. Ma just küsisin mehelt üks päev, et kas läheme tema sünnipäeva puhul kahekesi sööma. See küsimus juba tundus talle kummaline, sest tõesti lastega on koos sama hea ja veel parem! Aga eks mingil hetkel ikka tulevad ka need eraldi olemise hetked ja siis on tõesti hea, et on inimesi, kellele lapsi usaldada.
    Ja ma lihtsalt ei saa mainimata jätta, et su vaba päeva kohta lauseid lugedes mõtlesin naeratades oma vanavanaemale, kes ikka tavatses samuti öelda - munadepühad on nii suured pühad, et siis ei kasva rohi ka mitte! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su vanavanaema kõlab sama targalt nagu mina. :P

      On jah naljakas, kui meiegi läheme kuhugi ilma lasteta. Nad on praegu juba sellises vanuses ka, et ei pea neil järgi jooksma ja preilid teavad, kuidas käituda. Pigem ongi igav ilma lasteta, sest meil saab alati nalja koos. :)

      Delete