Saturday, April 11, 2015

Jansa is back

Ma olen kodus, ma olen elus ja terve ning süda põksub sees veidi kiiremini kui tavaliselt. Peale selle, et igatsesin kohutavalt enda perekonda, tundsin puudust ka blogimisest. Naljakas, kuidas sellest on saanud tükike mu elust, mis on üsna olulisel kohal. Kuigi Sloveeni reisi ajal võisin aegajalt tunda, et mul pole enda mõtetekski aega, sain vahepeal koguda uusi ideid, mis jõuavad varsti siia blogisse. Aga nüüd kõik õue grillima ja lehti riisuma või päikest võtta - see viimane on eelkõige minu plaan! Kes tahab mu elul siin Sloveenias rohkem silma peal hoida, soovitan jälgida blogi Facebooki.

I am back at home, safe and happy and I can feel my heart beating just a little bit faster than it did before. It's funny how much I missed writing to blog and allthough I had plan to report my every day from trip, I had just enough energy to share some photos on Facebook (more news about my life at my blog's Facebook). But I have great plans to change the silence here soon and hopefully to surprise you with some new posts. Until then enjoy these photos from my trip and don't you dare spend a sunny day inside - it is time to close the laptop and shoo yourself out!








3 Responses to “Jansa is back”

  1. Welcome back :D
    Tead ilmselt on meil sama igav ilma sinu blogita kui sul endal! Oleme ju meiegi harjunud, et sa mõned korrad nädalas ikka kirjutad ja su postitusi on alati väga tore lugeda.

    ReplyDelete
  2. wow, mis imelised vaated! sarnaseid mägesid olen vist vaid Norras näinud, aga need Sloveenia omad tunduvad kuidagi eriti võimsad ja muinasjutulised. tuleb vist Sloveenia oma tuleviku sihtkohtade hulka lisada. muudkui vaatan seda esimest pilti ja mõtlen, kui lahe seal seigelda olla võiks :)

    ReplyDelete
  3. Ma tahan ka matkama! Tore, et tagasi oled!

    ReplyDelete