Friday, April 03, 2015

Happy Easter to everybunny!

Peale tänast sloveeni keele tundi, väikest jalutuskäiku pulmakleidi butiiki ning rammusat lõunasööki, olin valmis jalapealt voodisse kukkuma. Ja tegelikult ma seda tegingi. Saatsin mõtetes musta auku kõik toimetused, mis puudutavad lihavõttepühi ning magus uni oli must jagu saanud. Kuni Igor andis oma karvase habemega musi, läks tööle ja sellega sai reis unenäomaale otsa. Tegin ühe silma lahti, võtsin telefoni ja panin Pinteresti otsingusse "easter branch decoration" ning sealt sai alguse meisterdusteekond, mis lõppes alles enne õhtusööki. Ja nüüd ma olen sama unine nagu lõunal, kuid keeldun voodisse pugemast enne, kui tänased pildid on üle vaadatud. Ja pealegi, kuidas ma saaksin lasta tühja parimal õhtusel ajal, kui lapsed magavad voodis, kassid nurruvad diivanil (milline vale, nad mürgeldavad praegu nii, et allkorrusel laelamp kiigub), arvuti kõrval on aurav jasmiinitee ning arvutis ootavad pildid ülevaatamist. No milline normaalne inimene läheks sellisel hetkel magama, mis siis, et isegi tikkudest jääb väheks, et silmi laht hoida?!

Ilusaid pühi!







After today's slovene lesson, little walk at the center of Novo Mesto and nourishing lunch I just fell on to bed, ready to doze off to sleepyland. I  was so ready to take a nappy like a toddler until I got a kiss from a rough bearded face (who went to work by the way) and my sleepiness was vanished! Until waking up I had no plans to prepare for upcoming Easter. To be honest I did have a plan -  a plan was to ignore it, help girls decorate eggs and then ignore it some more until it's gone. So when I woke up, I suddenly found myself surfing on Pinterest, looking for decorating ideas which was totally against my plan. We finished decorating with girls just before dinner, and now when I feel like finally hitting the bed, I am barely staying up, trying to enjoy the best time of the day when little ones are asleep and I have all the time in the world to work and enjoy my jasmine tea. How could anyone trade that for a sleep, eh?!

Happy Easter holidays!





7 Responses to “Happy Easter to everybunny!”

  1. Mõistan sind täiesti :D

    Ma nokitsesin väikeseid lihavõtte kinke siin teha ja lõpetasin alles kella nelja ajal öösel... Ainult ca 5 tundi pusimist aga vähemalt olen uhke enda üle. Pilte küll arvutisse täna ei tõmba, muidu ei saagi magama. Tahtsin veel kiire arvuti ringi teha ja magama kobida aga siis märkasin fb-s sinu postitust. Mis seal ikka :)

    Happy easter!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuule sulle tuleks ju lausa medal anda. :D Kell neli öösel magasin mina nii magusat und, et isegi padjal magav kass ei ajanud mind üles. :) Räägi, mis kingitusi sa seal üldse tegid? Me ostsime suured munad, kus on mänguasju ja komme sees - veidi lihtsamat teed pidi siis :)

      Delete
    2. Ups, ma märkasin su vastust alles nüüd ringi kolades.

      Igatahes tegin väikesed kommipurgid ning kaardid. Mitte midagi erilist aga vähemalt sain naabrid veidi õnnelikumaks teha, et neid meeles pidasin. :)

      Siit saad pilte ka kaeda : https://loomaaedonkirju.wordpress.com/2015/04/05/munadepuhad/

      Delete
  2. need munakarbis/koortes sibulapoisid ja lilled on eriti kaval lahendus. polegi kunagi midagi sellist näinud. väga lahe igatahes. ja palju ilusaid pilte. ja see õhtune/öine silmade lahti hoidmine kõlab väga tuttavalt. kunagi olin selles väga osav, nüüd on pigem vastupidi: kui uni tuleb, niidab see mind absoluutselt kohe jõuga maha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need munakoores taimed on põhiline hitt Pinterestis - ma polnud siiani veel viitsinud nendega mässata. :)

      Ma pole ka eriti suur pingutaja tegelikult.. Igor mõnikord ikka raputab mind, et ma poole sarja pealt ära ei vajuks. :D

      Delete
  3. "Everybunny" on geniaalne leid, naersin südamest ja püüan tulevaks kevadeks meelde jätta.

    ReplyDelete