Thursday, April 30, 2015

Growth & Shine with BIO2YOU

Sain BIO2YOU-lt proovimiseks naturaalse juuste kasvu ja sära soodustava šampooni ja palsami komplekti, ning see kingitus tuli mulle täpselt õigel ajal, kui otsisin uusi looduslikke tooteid juustele. Peale seda, kui hakkasin kasutama Babelt juuksekasvu soodustavat šampooni ja losjooni (arvustus saabub õige pea!) märkasin ilmatumat vahet võrreldes tavaliste poe toodetega ehk, siis kui keegi räägib, et rõhk peaks olema ainult viimistlustoodetel, saan enda kogemustega vastu vaielda.



BIO2YOU Growth & Shine šampoon ja palsam tugevdab ja toidavad juukseid, andes neile elujõudu ja sära. Šampoon sisaldab astelpajuõli, ingveri, aaloe vera ja rohelise tee ekstrakte. Palsam sisaldab argaaniaõli, kaera, avokaado, kummeli, nõgese, aaloe vera ja astelpaju ekstrakte. Mõlemad tooted on sobilikud igapäevaseks kasutamiseks, ning šampooni ja palsamist on soovitatav kasutada koos.

Vaadates BIO2YOU šampooni ja palsami koostisosasid, siis mina rühmitaks selle brändi tooted poollooduslikeks. Kuigi mulle väga meeldib mõlema toote mõnus lõhn, arvan, et üks tõsine loodustoode on parfüümivaba, kuid siiski olin BIO2YOU suhtes leplik. Miks? Minu jaoks on oluline, et juuksehooldustooted oleksid parabeeni ja sulfaadivabad, ning kui ma tahaksin 100% looduslikku toodet, siis peseksin pead näiteks munaga. 




Kuidas läks pesemine? Šampoonil on mõnus ja kerge apelsinilõhn (astelpaju?), vahutab vähe ning peseb juukseid korralikult. Palsam lõhnab pisut rohkem "muruselt" kui šampoon ning jätab juuksed imepehmeks. Esimest korda pestes hakkasin ülekeha sügelema ning arvasin, et võin need tooted jätta kapinurgale tolmu koguma. Õnneks andsin neile uue võimaluse ning peale teist korda sain aru, et tegemist võis olla hoopis mu juuksevärviga, mida kasutasin mõned pesukorrad tagasi. 

Millised on tulemused? Juuksekasvust on veel liiga vara rääkida, kuid sellegipoolest on mõlemast BIO2YOU tootest saanud mu lemmikud. Eelkõige sellepärast, et kasutades seda šampooni ja palsamist pole mu peanahk hakanud sügelema ja tekkinud sinna kõõm. Varem oli see väga tavaline ning olin kindel, et tuleb arstilt kallist rohtu küsida - õnneks mitte! Palsam on tõeline abimees mu kuivadele juustele ning peale pesemist ei pea ma lisama muid tooteid ja kamm läheb nagu lust juustest läbi. Olen hakanud vähem kasutama sirgendajat, sest BIO2YOU šampoon ja palsam teevad juuksed piisavalt säravaks ja siledaks. 

Kas ostaksin veel? Siinkohal vastan nii ja naa. Nagu mu eelmisest lõigust võisite lugeda, on tegemist imehea tootega, mis jätab juuksed suurepäraselt kammitavaks. Kahjuks on neil toodetel ja minu juustel üks miinus - kuna mu enda juuksed on õhukesed, on need tooted liiga tummised mu juustele. Sellepärast soovitan BIO2YOU Growth & Shine šampooni ja palsamit neile, kel on kahjustatud või karmid, kuid paksud juuksed ning sooviksid saavutada sulgpehmet tulemust.

BIO2YOU toodetega saab tutvuda nende kodulehel ning värskematel uudistel silma peal hoida BIO2YOU Facebooki lehel.

Milliseid BIO2YOU šampoone-palsameid olete proovinud?

I got an amazing change to try natural latvian hair products by BIO2YOU. This was my second haircare that was not from the regular drugstore, so I was excited to see how they work. Both BIO2YOU products are SLS, paraben, alcohol free and contain different natural origin ingredients like argan oil, seabuckthorn oil and aloe vera, green tea, ginger, avocado, oat extract. In my mind these products are not 100% natural cause they also have a parfum, but for me it is ok - if I want a 100% natural poduct I would wash my hair with an egg. BIO2YOU Growth & Shine shampoo and balsam promise to make your hair grow faster and shine like never before. My results are too early to say if it really makes hair grow better, but otherwise I am all thumbs up for both the shampoo and balsam. Why? When I was using a regular store shampoo, I had problems with an itchy scalp and never ending dandruff. And you know what - I'm glad to say both problems are gone. I truly like both of these products, but I would recommend them more for someone who has strong, rough hair that is lacking of shine. My hair is way to thin and these products are both.. how to say it - too strong I quess. :) If you want to check more about BIO2YOU, take a look at their webpage, I am more than sure they ship all over Europe.

Have you had any experience with BIO2YOU products?




Leave a Reply