Wednesday, April 15, 2015

Good quality & cheap price in one package - Essence concealers

Mul oli hea meel kuulda, et Eesti turule jõudis selline kosmeetikabränd nagu Essence. Esiteks juba sellepärast, et mulle meeldib rääkida toodetest, mida on kõigil lugejatel võimalus Eestis poest osta. Teiseks rõõmustab mind see, et turule tuleb konkurent, mis pakub laiemat valikut ja päris häid hindu. 

Mis puudutab odavbrände, siis tavaliselt huvitavad mind sellised tooted nagu peitekreemid, praimerid, jumestuskreemid, peitepulgad. Miks? Just sel põhjusel, et isegi kallimate bändidega tuleb neid tooteid otsida tikutulega taga või siis maksta kallist hinda. Ja, kui leiangi meeldiva toote, siis alati ei sobi see minu näonahaga. Kuid 3 € eest võib ju eksprerimenteerida, eksole.



Seekord minu eksperiment õnnestus ja tulin koju kahe tootega - High Covering concealer ja Stay Natural concealer. Sain juba poes aru, et need kaks peitekreemi kannavad küll ühte nime, kuid omaduste poolest on erinevad. 



Essence All About Matt High Covering Concealer (10 matt beige)
See mõnus kreemine peitekreem sobib suurepäraselt minu heleda nahaga. Ja kui ma ütlen hele, siis ma mõtlen siinkohal surnuvalget. Matt beige jääb veidi heledaks, et katta sellega jumestuskreemi alt piiluvaid laigukesi, küll on seda peitekreemi ideaalne kasutada highlighterina (andke eesti keelne sõna!) ning katta tumedaid silmaaluseid. Sulandub suurepäraselt jumestuskreemiga ja jääb matt. Kindlasti ei ole see kreem nii tugev, kui ArtDeco Camouflage peitekreem, kuid sobib igapäevaseks meigiks.


Essence Stay Natural Concealer (01 soft beige)
Miks see pliiatsikujuline harjaga peitekreem minu korvi sattus, oli põhjusel, et ta oli piisavalt tugev, et katta viimased laigud mu nahal, kuid samas hästi loomulik, et sulandus jumestuskreemiga. Pealegi oli kõige heledam toon täpselt sama karva nagu mu jumestuskreem. Küll kõvasti tihkem. Kasutan seda peitekreemi punnikeste ja muude ebaütluste katmiseks ning lisaks mulle meeldib selle toote aplikaator. Naljakas oli muidugi see, kui kaua ma pidin pliiatsit ketrama, enne kui toode hakkas välja tulema. Samal ajal oli väike hirm, et kohe jookseb terve pliiats tühjaks. Õnneks nii ei läinud!

Mõlemad tooted maksavad poes 2,99 € (Sloveenias). Esimene peitekreem sisaldab endas 12 ml toodet ja teine kõigest 1,5 ml.

Enda kogemuste põhjal saan mõlemat Essence'i toodet soovitada ning ma arvan, et need mõlemad on üsna head võrreldes kallimate brändidega. Või tähendab, sama head, kuid tunduvalt odavam hind. Kui soovite näha, kuidas ma neid peitekreeme kasutan, siis võite vaadata mu meigi vlogi.

Kas olete proovinud Essence'i peitekreeme?

When it comes to cheaper make up brands, I am extremely curious about foundations, concealers, cover sticks. Why? Because the range of these products are in my opinion too narrow, even when it comes to more expensive brands. And even that doesn't mean, I will get lucky to find a perfect product for myself. But I can experiment with the concealers costing only 3 € and not feeling bad even if they don't work. After buying Essence Stay Natural concealer and High Covering concealer I had no chance of feeling bad. Just the opposite! These products both worked amazingly and the best part is surely their price. I am using Stay Natural concealer (01 soft beige) for covering the last imperfections on my skin after I put foundation on. It blends in just magically on my foundation, so the name "natural" fits well with this product. Matt High Covering concealer (10 matt beige) is just a bit lighter so I mostly cover under eyes with it and use it as a highlighter for my cheeks, forehead and chin, under eyebrows etc. I highly recommend both Essence's concealers for doing their work right and costing such a low price! 

Both concealers cost 2,99 € (atleast in Slovenia). Matt High Covering concealer is 12 ml and Stay Natural concealer, shaped as pen, 1,5 ml. You can check out how I am using these two product from my make up vlog.

Have you tried any of these Essence concealers?




18 Responses to “Good quality & cheap price in one package - Essence concealers”

  1. Peaks ka proovima.
    Viimane kord ei suutnud ma vastu panna ja tulin huulepliiatsi ja -pulgaga jalutama ja ma ei pidanud pettuma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Birgit just kirjutas, et Essence'i küünelakid on head - ma võtaks veel neid ka. :)

      Delete
  2. mul tekkis sinu meigivideo ja selle essence'i postitusega seoses paar (üdini sõbralikku) mõtet: kas sa ei arva, et ehk oleks probleemsele nahale parem, kui investeeriksid puhtamasse (mineraal) kosmeetikasse? mulle millegipärast tundub, et see odav hind saavutatakse koostisosade arvelt ja ma mõtlen, et äkki ei peaks sa (kes sa oma naha eest hoolitsemisega nii ränka vaeva näed) sellise odavkosmeetikaga eksperimenteerima? pai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh I wish.. Ma olen olnud kuid täiesti ilma meigita, kui ka kasutanud mineraalkosmeetikat. Kardan, et mu näonahka kahjustavad eelkõige halvad geenid, stress ja ehk veel midagi lisaks.

      Delete
    2. Kuid mul on mõttes olnud proovida ühe teise brandi mineraalkosmeetikat, et ma päris seda mõttet ei jäta. :)

      Delete
    3. toitumine ehk? see ju tihti väga paljude inimeste probleemide põhjuseks, aga millegipärast eelistatakse meeletut raha kulutada igasugu muudele asjadele, mis peidavad, mitte ei ravi probleemi ennast. Nt AE ju lugejate soovitusel hakkas tervislikumalt toituma ja oh imet, lõpuks hakkasid ka aknearmid taanduma.
      Teisest küljest kui oled harjunud kõike sööma, siis selline piiramine päris keeruline. Tean omast käest..

      Delete
    4. Toitumine on mul viimane aasta olnud väga mitmekesine ja tervislik. Aeg ajalt luban jäätist, kooki, kuid norm koguses. Vett joon piisavalt. Trenniga nii ja naa. Armastan pigem rahulikku liikumist ehk jalutamine. Olen proovinud ka erinevaid "imeravimeid" - tõrvaseep, näoõlid. Tulemus null. Babe oli ainuke, mis tegi naha enamvähem korda. Varsti on suvi siin käes ja ma olen juba valmis ennast päikesekaitsesse pakkima, sest päike on üks koledus, mis teeb näol paha.

      Vot sellised lood :)

      Delete
    5. mulle just päike mõjub näonahale hästi, inimesed on ikka nii erinevad!

      Delete
  3. Tekkis ka tahtmine just seda tuubis peitekreemi proovida, sest silmaalused on mul tegelikult päris tumedad :D

    ReplyDelete
  4. Seda keerupliiatsit kasutasin ka kunagi, täiesti tavaline okei kreem aga no NIIIIII imekiiresti sai tühjaks. Kui ühel hetkel enam toodet välja ei tulnud, siis ei tulnud absoluutselt pähegi esmalt, et juba võiks tühi olla. Aga oli.. :D Nüüd tahaks pigem seda tuubi oma proovida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D

      Ma kujutasin ette, kuidas sa võisid seda pliiatsit kerida seal! Kogus on tõesti kibukaka suurune - kõigest 1,5 ml võrreldes tuubiga, kus on 12 ml.

      Delete
  5. Issand ma tahan ka!! Aga neid ei ole ju siin Soomes,urr! Vaatasin, et kosmetik4less pakub nende tooteid ja saab tellida ka Soome, aga see tuubis concealer on otsas seal :S nii tore!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te Soome olete liiga rikkad vist, et nii odavat kosmeetikat osta, sp Essence'i polegi.:P

      Delete
    2. Hahaha! Good one! :D

      Delete
    3. Käisin Eestis ja muude asjade hulgas ostsin selle concealer pliiatsi, aga see ei tule sealt välja! Mingine tund aega keeranud juba :D

      Delete
    4. Hahahaa, jaaa! Me keerasin ka nii tunnike seda - lõpuks hakkas ikka midagi tulema. Seda toodet on ju kärbsemusta jagu seal sees. :D

      Delete
  6. Kas see tuubiga tegelane on tõesti matt? Olen tükk aega otsinud silmaaluste väsimusmärkide peitmiseks head toodet, mis oleks tõesti ka matt ja ilma sädelevate tükikesteta - senimaani olen iga kord jälle tagasi Artdeco poole pöördunud aga hinnaklass on neil pisikese pulga eest ikkagi.. noh.. minu jaoks pisut liiga palju küsitud. Artdeco vist üldse üks vähestest, kes lumivalgukeste peale ka mõtleb...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu kogemuse järgi tundub matt küll, vähemalt mingeid sädelusi küll sees pole. :D

      ArtDeco on jah suurepärane, mis just puudutab eriti valget nahka - polegi kellelgi nii heledaid tooteid näinud. :)

      Delete