Friday, April 17, 2015

Friday night eyeliner tutorial


Kui te olete sama kehv silmale lainerijoone tegemises, kui seda olin mina, siis soovita teil see lühike postitus läbi lugeda! Keskkoolis olin ma täiesti obsessed tumedast lainerijoonest silma ülemisel laul ja praegu võin ainult kukalt kratsida, kuidas ma viitsisin selle käsitööga IGA PÄEV jännata. Pealegi ma ei saa öelda, et need jooned just väga võrdsed välja tulid, ja eks see ole üks põhjus, miks sellest toimingust mingi aeg loobusin. 

Igapäevaselt, kui ma üldse meigin, kasutan tavaliselt kolme erineva tumedusega lauvärvi ja vedelast lainerist hoian heaga eemale. Ja mitte ainult sellepärast, et ma ei soovi nii tumedat silmameiki - ei, koer on maetud hoopis mujale. Mul oli üsna piinlik KUI erinevalt mul mõlemad silmad lõpuks välja nägid. Nagu tohutult erinevad. 

Kuni leidsin sellise nipi.

Kõigepealt joonistan peenikese joone üles kaarduva konksuta. Siis annan joonele pisut volüümi sealt, kus algab pupill - ettevaatust! Juba siin on võimalik lõpetada pandasilmadega. Järgmise sammuna panen peegli allapoole, nii et vaatan ise alla peeglisse ja tõmban konksu selle suunas kuhu läheb silma äär. Ehk siis nagu teeksin laule pikenduse. Palun jumalat, et teine konksuke tuleks enam-vähem sarnane esimesele ning asun teise silma kallale Ärge seda viimast sammu unustage! :) 

Mõnusat reede õhtut ja, kes läheb peole, proovige minu õpetuse järgi silmale lainerijoon teha - seda siis soovitavalt enne teist veiniklaasi! 



When I was in highschool I was obsessed with a black liner on my upper eyelid. I have no idea how I found time to do it every day and it was no question if I should put make up on when going to take out the trash. At some point I stopped putting so much effort into my make up and went usually with 2-3 different eyeshadow shades. Finally I ended up being too afraid to even try! I mean, I tried but usually it ended up with having totally different lines or thick panda eyes. Bet you know how that feels like! Fortunately I found one good tip for myself that even you could try - just remember to do it before the second glass of wine! Basically at first I draw thin line on my upper eyelid, then give the line some volume from where my pupil starts until the end of lid (outside corner). Then I put mirror under my eyes so I would look down and see where where my eye ends and draw an extension line. Then I pray to gods that the other line would end up similar to the first one and continue with my second eye. And that is how easy it is!

Wish you a nice evening and stay healthy - I ended up getting sick even with 20 degree weather outside!




2 Responses to “Friday night eyeliner tutorial”

  1. Ma olen ikka nii süütu meikija, et pole vist kunagi laineriga endale silmale joont teinud ja osaliselt juba seetõttu, et mul on suur kartus selle üle kui koledalt mul need jooned välja kukuksid :D (silmapliiatsit jah kasutan vahel, aga see pole see) tekib tunne, et ma pole vist olnud normaalne teismeline, kes kõik meiginipid selgeks proovib õppida ja nüüd oleks justkui hilja?? :D

    www.minajamuud.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti pole liiga hilja - võta või minu pealt. :D Samas ma vahel niisama proovin. Näiteks enne seda kui võtan päevase meigi maha. Siis tean, et ei lähe sellega välja nii kui nii :)

      Delete