Tuesday, April 07, 2015

First day: Ljubljana

Esimene päev tõlkijana möödus.. huvitavalt. Ma ei pea ennast maailma aeglasemaks inimeseks, kuid siiski müts maha professionaalsete tõlkijate eest. Kõige raskem oli mitte segadusse minna, kui olin järjekordselt lausejupi maha maganud ja nothing made sense. Olen kindel, et pärast tänast päeva on mul paar värsket kortsupaari juures. Te oleksite pidanud nägema seda miimikat, kui punnitasin kõrvad kikkis, et ükski sõna must mööda ei läheks. Gojira!

Peale ekskursiooni lõppu sain kokku kalli tuttavaga, kellega üritasime minu igal Ljubljana külaskäigul kokku saada, kuid siiani olime üksteisest mööda läinud. Istusime Ljubljanica rannas (loe: jõe ääres kohvikus) ja muljetasime kõigest, mis vahepeal toimunud. Oh, kuidas ma igatsen Ljubljanat ja selle linna inimesi! Peale kohtingut hüppasin läbi kaubamajast, haarasin paar vajalikku nänni ja olin valmis tagasi hotelli kõndima, kui tuli meelde, et uhkustasin Igorile, et saan minna meie lemmikusse pitsarestorani Šesticasse. Ma ei ole harjunud enam üksi sööma, kuid käsi südamel - see oli üle pika aja üks parim õhtusöök, maailma mõnusaimas söögikohas. Kes Ljubljanasse satub, võiks kindlasti astuda sellisesse kohta nagu Šestica (loe šestiitsa). Lisaks itaaliapärasele restoranile on samas hoovis ka nende teine restoran, ehtsate sloveeni söökidega. 





Nagu ikka sai mu väljavalituks mehhiko pitsa, millest pool pistsin pintslisse ja pool võtsin kaasa, et homme bussis süüa. Njomm njomm! Milline on teie lemmik söögikoht - nii Eestis kui ka mõnes välisriigis? Muuseas, Eestis on meie lemmik restoran... äämmm Fasters ja Rakvere Pihlaka kondiiter. Ma pole kindel, kas need kohad just restorani nime kannavad, kuid toit väärib küll auhinnalist kohta!

If I had known that translators work would be so hard, I would have definitely given translators a medal. I mean - how is it even possible to follow someone's talk and at the same time talk yourself? Or remember the sentence and then try to translate it, forward it in another language and at the same time keep your ears open to what is following next? Translators, you will forever have my honor and respect, just amazing! Today was my first day working as translator and huh, I must admit it was harder than I expected. No! I actually expected it to be hard, but I still had high hopes about being wrong. Darn, why am I so smart? 




After nice sunny day in Ljubljana, and translating, I met my very good friend whom I hadn't seen for ages. We sat by Ljubljanica beach, yes that's what our city tour guide told us about coffee shops next to river, and enjoyed each other's company. After going to Müller I was almost heading to hotel when I remembered I bragged to Igor about visiting our favorite pizza restaurant when I will come to capital. Now how could I miss that! My mexican pizza and Union radler was as good as ever and even though I am not used to eating alone anymore, I really enjoyed this meal after a long day. I think the atmosphere of our favorite eating place, Šestica is really calming, and it feels warm like at home. So if you are visiting lovely Ljubljana, it's a must to drop by Šestica to enjoy the most amazing pizza in the world! Did I mention that they bake the pizzas in real open fire oven?

What is your favorite eating place in Ljubljana?





5 Responses to “First day: Ljubljana”

  1. Šestica pitsa oli tõesti nii hea! Ma just üks päev mõtlesin nendele oliividele, mis pitsa peal olid. Ma ei söö oliive, need on vastikud. Aga need oliivid seal pitsa peal... jumalikud! Kasvõi ainult nende oliivide pärast tuleks tagasi.

    Tallinnas on mu lemmikkohtades Living Room Cafe (piparmündi-sidruni-igveri tee!) ning Kolme Draakoni Kõrts (kausitäis põdralihasuppi 2€ eest + värsked ja imehead saiakesed).

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tule tagasi! Kasvõi nende oliivide pärast. :)

      Aitäh soovituste eest. Tallinn on just see linn, kus mul tuleb raskusi hea söögikoha valimisega!

      Delete
  2. oeh, oli mul nüüd vaja laupäeva õhtul seda pitsat näha :( no see on tõesti imeilus ja ma tahaks seda praegu süüa. täiega tahaks. ilmselt on väga tark tegu mitu korda selle pildi juurde tagasi kerida ja aina uuesti vesistada :D aga lemmikud söögikohad? hmm, Rakveres Tarva Pada näiteks. siis mäkk muidugi, igal pool :D Saka mõisa a la carte restoran oli ka mõnus. ühesõnaga täiesti seinast seina kohad. aga näiteks Tarva Pada on see koht, kus saab ülinormaalse hinnaga ülipalju sellist kodust kraami süüa (friikad, miljon erinevat šnitslit, toorsalatid jms).

    ReplyDelete