Sunday, April 19, 2015

Destination: Šmarjeske Toplice spa & hotel

Peale selle, et ma elan piltilusas paigas Sloveenia lõuna osas, asub minu kodukülas ka spa ja hotell. Kui aus olla, siis ma ei ole veel jõundud seda spad külastada - samas pole veel pikalt elanud siin, küll jõuan! Sellegipoolest võtsin täna ette jalutuskäigu hotelli parki, et näidata teile lähemalt kohaliku looduse ilu.




Kuigi ilm oli veidi hall, tegin ühe kiire külastuse hotelli parki, mis on tohutult kaunis. Minusugune loodusearmastaja ja metsanautleja jaoks on selline park täpselt paras annus looduskaunist paika. Parki läbivad paar pisikest oja, sinna on istutatud erinevaid puuliike ning juba praegu on loodus oma pead tõstnud. Leidsin ka ühe armsa tiigi, kus sulistasid koos pardid ja oranžid kalad. 






Mis selle spa ja hotelli eriliseks teeb on see, et spasse voolavad otse maa alt termaalveed, mis on tuntud mineraalainete rohkuse ja tervendavate omaduste poolest. Lisaks pakub spa erinevaid rehabilitatsiooniprogramme ja diagnostikat. Kes tunneb ennast piisavalt tervelt, võib visata varbad termaalvette likku või minna kaunisse ümbrusesse kepikõndi tegema.

Ma ei tea, kuidas teiega on, kuid mina olen mõtetes soojas mullivannis.. 





Ei saa mainimata jätta, et peale spa on mul silma jäänud ka nende 4-tärni hotell Vitarium. Piltidel olevad toad tunduvad eriti luksuslikud ja mul haub peas plaan minna hotelli mõneks päevaks puhkama. Mis siis, et see uhke maja on kõigest paari kilomeetri kaugusel mu kodust. Kõige vahvam on see, et otsustan veeta öö enne ja pärast pulmi just sealsamas hotellis - ma arvan, et see luksuslik hotell ja spa on mu pulmade üks kõige vingem osa.

                       Milline oli teie viimane kõige meeldivam spa külastus?


How lucky I am to live in the most beautiful place on earth and at the same time, live near the most awesome spa and hotel? I am deeply sure of the first fact, but the second? Well I still haven't had chance to visit the Šmarješke Toplice hotel and spa, but reading so much good about it, I am getting more convinced that it will be my destination soon. Slovenians like to visit spas quite often so it is not a surprise why our small town is crowded with people. What makes THIS spa so special, is that it uses thermal water that is known for being rich in minerals and healing efect. Oh, I'm already dreaming of soaking myself in nice warm 32 degree water.. Besides thermal water pool, this spa offers different rehabilitation programs and diagnostics. And when you had enough of soaking in pools and of massage, you can take a walk around gorgeous surrounding of Šmarješke Toplice. Enough of spa - let me tell you something about their 4-star Vitarium hotel. I started liking it so much from the photos, that I decided that this will be the place I will stay one night before my wedding and one night after my wedding. Already feeling like a princess!

Where was your last and best visitation at spa?




10 Responses to “Destination: Šmarjeske Toplice spa & hotel”

  1. Wow! Looks so pretty! I'd like to visit definitely as I've never been there before!

    ReplyDelete
  2. Fantastiline :)

    ReplyDelete
  3. Park on lihtsalt imeline! :) Meenutab mulle veidi Olustvere mõisa parki, mille kõrval koolis käin ning kus pardid rõõmsalt ringi tatsavad ja tiigis sulistavad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sul ikka väga vedas, kui nii ilusas kohas said koolis käia. :)

      Delete
  4. Spa külastuste osas ma väga kaasa rääkida ei oska, aga see rohelus piltidel on kadedust tekitavalt ilus! :)

    ReplyDelete
  5. Nii ilus roheline! Kade kohe :D
    Mina vist sel aastal oma kodulinna rohelust ei näegi. Kuigi täna nägin oma selle aasta esimest sinilille :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead, mida ma olen siin elades tähele pannud? Kui meil on tohutult kole kole ilm, siis on Eestis nagu paradiis. Ka sul võib see kogemus varsti tulla. :)

      Delete